Společnost Designwerk ze Švýcarska chystá své elektrotrucky postavené na platformě Volva s obřími akumulátory, které pojmou až 1000 kWh energie. Nyní má nejen pro ně i superrychlou nabíječku schopnou 2100kW výstupu.
Tohle by se nemělo dávat za příklad pokroku, ale přesně obráceně. "Podívejte se, proč je podobný elektromobil totální nesmysl!" Kapalinou chlazené kabely. Proudy a napětí, jaké sluší třeba lokomotivě. A člověk na to má sahat. A ještě venku, čili třeba i za deště nebo něžení. A účinnost 90% se mi též více než nezdá, tuplem s tou "mezibaterkou" v kontejneru. (patrně nějaká kulišárna, jak vynechat ztráty) Co jsem četl trip reporty, tak na nějakých 17-18 KWh vydaných baterkou auta je spotřeba "ze zdi" někde kolem 22. Ať počítám jak počítám, tak když se pak touto baterkou nabije druhá baterka, tak je ztráta oproti odběru ze sítě minimálně někde kolem 30% a spíš víc. Při počtech trucků a faktu, že budou muset být tak či onak "rychle" nabíjeny všechny, je to neskutečné energie naprosto zbytečně promrhané na přetvářce, že jsme eko.
Odpovědět21
Kontext diskuze2Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.