Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

DICE čelili na Redditu rozohněným fanouškům Battlefrontu II

16.11.2017, Jan Vítek, aktualita
DICE čelili na Redditu rozohněným fanouškům Battlefrontu II
Společnost DICE, vývojář titulu Battlefront II, na sebe ušila bič, když slíbila, že se zúčastní sezení AMA (Ask Me Anything) na Redditu. Tři stateční se tak odhodlali diskutovat s tisíci notně podrážděnými fanoušky. 
S titulem Star Wars Battlefront II jsme si tento týden užili už dost legrace. Měli jsme tu téma ohledně ceny a dostupnosti hrdinů ze světa Hvězdných válek, otázku, nakolik tato hra patří mezi tituly Pay to Win, pak tu je snaha firmy Electronic Arts zamezit rušení předobjednávek a pak to je ještě Blizzard, který si na tom všem přihřál svou polívku. 


Po tom všem lze ocenit odhodlání lidí z DICE čelit náporu nespokojených lidí v AMA právě na Redditu, kde to celé začalo. Toho se zúčastnil především John Wasilczyk, výkonný producent a pak ještě páni Dennis Brannvall a Paul Keslin. 

V celé změti otázek a odpovědí není jednoduché se vyznat, a to i proto, že právě odpovědi lidí z DICE byly ihned negativně hodnoceny. A krom toho, celé toto AMA má desetitisíce příspěvků. Lidé ale měli důvod k nespokojenosti, protože odpovědi byly většinou variace na "usilovně se tomu věnujeme" nebo "sbíráme pro to podklady". Otázky se přirozeně týkaly především systému loot boxů, cen hrdinů, mechanismů pay to win nebo chystaných změn ve vývoji herních postav po vypuštění hry na trh. 

V odpovědích se dočteme třeba to, že hranice pro získání kreditů v arkádovém módu pro jednoho hráče je tu kvůli tomu, aby hráči tuto možnost nezneužívali a nevyhýbali se multiplayeru. DICE také chystají možnost levelovat postavu v rámci jisté třídy tak, že ji daným způsobem budeme využívat. Jinými slovy, chystají se zavést dobře známé RPG mechanismy namísto toho, abychom museli sbírat tzv. Star Cards pro upgrade, což je samozřejmě poplatné nastavenému systému s loot boxy. 

DICE nakonec ústy Branvalla uvedli, že další změny se chystají, aby zákazníci byli spokojeni a také že jsou ve firmě "neuvěřitelně smutní z negativní odezvy lidí na Redditu". Chtěli prý vytvořit úžasnou hru, což ale bylo zastíněno diskuzí nad systémem vývoje herní postavy. Je jen škoda, že dotaz Jima Sterlinga (aka Jimquisition) ohledně podstaty snahy vydělávat na mikrotransakcích zásadně ovlivňujících samotné hry, který získal nejvíce bodů, zůstal nezodpovězen. Alespoň že za něj Sterling dostal na tři měsíce zlatého redditového "bludišťáka".

Nutno dodat, že pokud by někdo měl na uvedené dotazy odpovídat, pak jsou to spíše lidé z firmy Electronic Arts a především její CEO, než studio DICE.