Již nežijící pan předseda měl pravdu ;-).
Samozřejmě nVidia je obří bublina s potenciálem detonace jaderné bomby, ale zpět na 20 mld. to zcela jistě nesplaskne. Ani nevím, kdy to splaskne. Může to trvat ještě velmi dlouho.
Samozřejmě nVidia je obří bublina s potenciálem detonace jaderné bomby, ale zpět na 20 mld. to zcela jistě nesplaskne. Ani nevím, kdy to splaskne. Může to trvat ještě velmi dlouho.
Odpovědět1 3
Takže autonomní řízení metra v ČR o nějakých 30 let později (1998 -> asi 2028).
A tak to ještě ujde. Existují větší zpoždění - např. jisté high speed railways ;-).
A tak to ještě ujde. Existují větší zpoždění - např. jisté high speed railways ;-).
Odpovědět0 0
Drobný překlep - v předposledním odstavci je uveden 7950X, měl tam být asi 7950X3D.
Jinak variace výsledků spotřeby by se možná dala vysvětlit tím, že na desce ASUS, kterou někteří použili k testu, si procesor bere doceka dost i z 24pin ATX konektoru a ne jen z přídavných 12V. Redakce to řešili různě - měřili spotřebu celé desky a odpojovali napájení GPU nebo používali desku MSI.
A někteží to možná neřešili nijak. Co jsem viděl, tak i v naší kotlince ten procesor dostal k testu kdekdo ;)
Btw nechystá se i svethardware do budoucna zase dělat svoje testy nových produktů? :)
Jinak variace výsledků spotřeby by se možná dala vysvětlit tím, že na desce ASUS, kterou někteří použili k testu, si procesor bere doceka dost i z 24pin ATX konektoru a ne jen z přídavných 12V. Redakce to řešili různě - měřili spotřebu celé desky a odpojovali napájení GPU nebo používali desku MSI.
A někteží to možná neřešili nijak. Co jsem viděl, tak i v naší kotlince ten procesor dostal k testu kdekdo ;)
Btw nechystá se i svethardware do budoucna zase dělat svoje testy nových produktů? :)
Odpovědět0 0
Což o to. Peníze by na to byly, ale to by to nesmělo vypadat jak staré potápěčské brýle. Bych se styděl v tom vyjít ven. Nechápu jak s tím někdo může chodit na veřejnosti a myslet si, že to je “cool”.
Odpovědět1 0
Mě zase domu nesmí mobo od Asusu, ono si nevyberete.
Odpovědět0 0
Já o voze, Vy o koze - já nemluvím o kvalitě hry, ale o jejím obchodním úspěchu, to je totiž to, co určuje smysl tvorby dalších dílů...
A k té logice - je fakt hrozně logický riskovat život speciálně trénovaného pilota mechu tím, že z něj udělám prostého pěšáka, kterého může někdo umlátit zpoza dveří té budovy lopatkou :-))) Když už, tak logické by bylo vézt sebou nějakého "výsadkáře" a nebo spíš malého průzkumného robota
A k té logice - je fakt hrozně logický riskovat život speciálně trénovaného pilota mechu tím, že z něj udělám prostého pěšáka, kterého může někdo umlátit zpoza dveří té budovy lopatkou :-))) Když už, tak logické by bylo vézt sebou nějakého "výsadkáře" a nebo spíš malého průzkumného robota
Odpovědět0 0
Druhý a třetí na žebříčku se možná spojí, to aby se TSMC začala jakože trošinku obávat ... :-). Samsung má asi vážně velké problémy, když uvažuje o spolupráci s Intelem :-D.
Odpovědět2 0
Docela by mne zajímalo, na kolika jádrech, protože nemyslím, že ta menší by to zvládla a taky při jaké spotřebě toho dosáhli.
Odpovědět1 0
ma je dlouhodobe u nekolika procesu, jak Intel
Odpovědět0 0
Nemyslím si že je na tom Samsung tak zle, to že má nějaké problémy s výtěžností dle mě u tak složřiotých věcí moc neznamená, u intelu je to jiná, ten je na tom jak baťa s dřevákama.
Odpovědět1 0
Kdyz svoje problemy zkombinuji, vyjde extra neco ****.
Odpovědět2 0
Přetaktován na 7.5ghz, ale nám dodají procesory na nižší frekvenci, aby to méně papalo.
A za 10 měsíců výjde stejný cpu na 5.7GHz v základu a už to bude zase žrát, jako prase.
Kdyby aspoň vytvořili stejné cpu jako jsou X3D modely. Nižší frekvence-100MB L3 cahce a ve hrách by to mělo nižší spotřebu a dalších 15-20% výkonu navíc.
Tohle dopadne stejně, jako Raptor Lake. První se vydá uspornější generace a pak polezou s frekvencí zase nahoru a v půlce roka 2026 tady budeme mít v biosech úspory energie, aby nedocházelo k odpálení cpu a desek.
A za 10 měsíců výjde stejný cpu na 5.7GHz v základu a už to bude zase žrát, jako prase.
Kdyby aspoň vytvořili stejné cpu jako jsou X3D modely. Nižší frekvence-100MB L3 cahce a ve hrách by to mělo nižší spotřebu a dalších 15-20% výkonu navíc.
Tohle dopadne stejně, jako Raptor Lake. První se vydá uspornější generace a pak polezou s frekvencí zase nahoru a v půlce roka 2026 tady budeme mít v biosech úspory energie, aby nedocházelo k odpálení cpu a desek.
Odpovědět1 0
Tak podobně extrémní taktování jde mimo obyčejné lidi. Jinak výkon CPU je zklamání. Nová generace má přinášet nejen lepší efektivitu, ale i výkon.
Odpovědět3 0
protože se v takových provozech jako automatizační technik pohybuji, tak o tom něco vím a přijde mi použití spota jako velmi drahý špás. Motory řídí v 90% měniče a ty ví o tom že se motor přehřívá, tak na to operátora v operátorském panelu upozorní. Zatím co se tak pamatuji, tak nikdo netlačil na to že ten a ten krok musí trvat maximálně 60 sekund. Akorát byl třeba stíhat nějaký čas na linkách, když bylo třeba něco udělat a běžící pás v nějakém tempu přidával nové věci.
Odpovědět1 0
Jen škoda, že nepřekonal 14 generaci a vrátil se výkonově spíše někam na 13 generaci. 😂
Odpovědět3 0
Globalismus by si měl určit priority. Co je tedy jeho cílem? Zabývá se tam tím vůbec někdo?
Do Evropy či USA nejdříve natahá miliony otroků, aby následně provozy robotizoval?
Přijde mi, jakoby západ nad sebou samým zcela ztrácel kontrolu!
Do Evropy či USA nejdříve natahá miliony otroků, aby následně provozy robotizoval?
Přijde mi, jakoby západ nad sebou samým zcela ztrácel kontrolu!
Odpovědět1 1
Držme se nejvyššího hodnocení, tedy: PC PowerPlay - 80%. Nevím, co přesně hráli ostatní recenzenti, jestli hra měla víc verzí, jestli nejde o chybu apod.
Princip hry byl geniální, game či level design dnes nehraje roli - doba nabízí úplně jiné možnosti, byl byl tedy zcela odlišný. Interiér budovy tam byl např. řešen jako jedna obrazovka s ovládacím panelem, to je zcela komický stav ve srovnání se současnými možnostmi.
Princip hry je logický i v kontextu reálného světa - do budovy se nenatlačím s obřím mechem, ale vystoupím z něho a budovu navštívím jako pěšák.
Princip hry byl geniální, game či level design dnes nehraje roli - doba nabízí úplně jiné možnosti, byl byl tedy zcela odlišný. Interiér budovy tam byl např. řešen jako jedna obrazovka s ovládacím panelem, to je zcela komický stav ve srovnání se současnými možnostmi.
Princip hry je logický i v kontextu reálného světa - do budovy se nenatlačím s obřím mechem, ale vystoupím z něho a budovu navštívím jako pěšák.
Odpovědět0 0
Zkuste spustit treba Edge, prosim. ;-)
Odpovědět0 0
Akorát ta geniální záležitost byl propadák, takže je jasné proč v tom nikdo nepokračoval...
Odpovědět0 0
No spíše více ... stejná spotřeba, vyšší takty, změna v architektuře i v rozmístění komponent na čipu.
A i kdyby ne, tak to stejně bude .... X3d modely (řady 9 a 7), pak dlouho dlouho nic a pak vše ostatní. Holt ta vrstvená cache hrám voní.
A i kdyby ne, tak to stejně bude .... X3d modely (řady 9 a 7), pak dlouho dlouho nic a pak vše ostatní. Holt ta vrstvená cache hrám voní.
Odpovědět1 0