Intel tak ako u svojich mobilných CPU tak aj na desktope zvýšil max teplotu a na rozdiel od AMD umožňuje ísť pri výkone do extrému s dobrým vodným chladením. Tak ako je pre Intel zvykom umožňuje použitie extrémne rýchlych RAM (na drahých MB), kto chce výkon a nemusí šetriť jednoznačná voľba. Kto chce nízku spotrebu a nulové možnosti zvýšenia výkonu je tu AMD. Výrobná technológia ďaleko pred AMD, nové MB majú zaujímavé vylepšenia. Na trhu s CPU sa dá konečne aj vyberať.
Odpovědět1 5
Proto jsem je uváděl zvlášť, protože je to podstatná část. Celou dobu to řeším komplexněji, abych se co nejvíce přiblížil realitě, kdy navíc časově znevýhodňuji dopravu s OA a stejně to vychází v mém případě o hodně lépe jak hromadnou dopravou snad ve všech možných případech ;)
Odpovědět0 0
Tak pak ale vůbec nechápu, proč jste do těch časů dříve tahal přestupy nebo to, že Vám ten autobus ujede nebo že jede pozdě. To přece podle této Vaší nové logiky nemá naprosto žádný vliv na výsledný čas, když Vám najednou jde jen o samotnou dobu jízdy.
Odpovědět0 0
CPU Mark (passmark) je slušný (https://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+Ultra+9+285K; https://www.passmark.com/baselines/V11/display.php?id=221948547786), Integrovaná graf. karta má taky docela vysoký výkon. Uvidíme, zda procesor bude dostatečně spolehlivý. Single Thread Rating = 5055, Ryzen 9 9950X má "jen" 4728.
Odpovědět1 0
ano pokud jedu, tak počítám, že se jedná o samotný pohyb vozidla ;)
Odpovědět0 0
přesně tak "občas" + "11 zastávek" a vy opět začnete plácat nesmysly o 900 km na jeden zátah :D moc rozumu jste očividně nepobral, ale hlavní je, že máte svou víru ;)
Odpovědět1 1
Článek,
Intel Core Ultra 9 285K výrazně efektivnější než Raptor Lake, bude to ale stačit na Ryzen?
a odkazuje na článek
YouTube znovu testuje Premium Lite, tentokrát s omezeným množstvím reklam
Intel Core Ultra 9 285K výrazně efektivnější než Raptor Lake, bude to ale stačit na Ryzen?
a odkazuje na článek
YouTube znovu testuje Premium Lite, tentokrát s omezeným množstvím reklam
Odpovědět0 0
Skor to vyzera tak, ze dotretice bude zarezany windows on arm, kedze je o tie predrazene, nekompatibilne, zariadenia absolutny nezaujem
Odpovědět0 0
No však s tím tam počítám (Vy jste si myslel, že jsem počítal jen samotný pohyb vozidla MHD?????). Navíc, čím větší město, tím lepší je to zpravidla pro MHD (tramvaje mají vlastní tratě, autobusy vlastní pruhy, přestupy jsou velmi krátké).
Odpovědět0 0
Cize ani na lepsom vyrobnom procese od tsmc nedokazu vyrobit efektivnejsi a vykonnejsi procesor ako amd, trapas
Odpovědět2 1
Stále používám Windows 7 na starém laptopu.
Jediná Mozilla mi ukazuje že je aktuální.
Ostatní prohlížeče arogantně nic dělat nebudou ohledně aktualizací a žádné opravy už nedělají! na Windows 7...
Proto je otázka jak to že Mozilla se dokáže držet aktuální na Windows 7 a ostatní na to už kašlou?
Jediná Mozilla mi ukazuje že je aktuální.
Ostatní prohlížeče arogantně nic dělat nebudou ohledně aktualizací a žádné opravy už nedělají! na Windows 7...
Proto je otázka jak to že Mozilla se dokáže držet aktuální na Windows 7 a ostatní na to už kašlou?
Odpovědět0 0
Na vlasech je nejvíce vidět nedokonalost rozmazání. Jsou to jemné struktury v popředí na vzdáleném pozadí.
Odpovědět0 0
Já vám už jen popřeji, aby vás za 10 let stále nebolely záda a stále vás bavilo jezdit 900 km autem na jeden zátah, ostatně výjimka vždycky potvrzuje pravidlo. :-)
Odpovědět1 1
čekání, přestupy, cesta z/na zastávku atd. ;) Ono to pak celkem naskáče.
Odpovědět0 0
"Nevím, co je na tom speciálního, že řidič vidí na displeji aktuální harmonogram a ukazuje mu to čas, který nabral nebo ztratil a když je moc rychlý nebo pomalý, tak mu čas zčervená"
Také nevím, co by na tom mělo být speciálního a proč to vlastně zmiňujete. Když je řidič moc rychlý a SW mu ukáže, že jet nemá, tak nejede. Tohle mi dnes přijde jako už docela standard.
"Taky trochu zapomínáte na ostatní časovou režii, když započítáváte jen samotnou cestu a najednou, už to nebude vypadat tak dobře."
Co konkrétně tou režií myslíte?
Také nevím, co by na tom mělo být speciálního a proč to vlastně zmiňujete. Když je řidič moc rychlý a SW mu ukáže, že jet nemá, tak nejede. Tohle mi dnes přijde jako už docela standard.
"Taky trochu zapomínáte na ostatní časovou režii, když započítáváte jen samotnou cestu a najednou, už to nebude vypadat tak dobře."
Co konkrétně tou režií myslíte?
Odpovědět0 0
- zajisté máte pod drobnohledem 100 % všech spojů ;) Nevím, co je na tom speciálního, že řidič vidí na displeji aktuální harmonogram a ukazuje mu to čas, který nabral nebo ztratil a když je moc rychlý nebo pomalý, tak mu čas zčervená. Btw kamarád vyvýjí SW pro německé dopravní podniky a v podstatě podobná logika i za kopečky. ;)
- v mém případě úplný nesmysl :) Navíc "práce" na cestách je velice nekomfortní/neergonomická a kolikrát závislá na kvalitním připojení, což je taky velký problém. Taky trochu zapomínáte na ostatní časovou režii, když započítáváte jen samotnou cestu a najednou, už to nebude vypadat tak dobře.
- v mém případě úplný nesmysl :) Navíc "práce" na cestách je velice nekomfortní/neergonomická a kolikrát závislá na kvalitním připojení, což je taky velký problém. Taky trochu zapomínáte na ostatní časovou režii, když započítáváte jen samotnou cestu a najednou, už to nebude vypadat tak dobře.
Odpovědět0 0
Ano realita nepodporující vaše konstrukty je úsměvná ;) Ten dovětek se zády má jaký smysl? Máte nedostatek pohybu a nebo zdravotní problémy?
"Betonovat" a tahat kabely úplně všude opravdu není rozumné. Kdopak to asi zaplatí? ;)
Je to pro ně jistá forma diskomfortu, takže se nedivte. Prostě s uhlovodíky je to obvykle komfortnější. ;) Přívěsy potkávám docela často, takže zas tak výjimečné to není. Jen v naší ulici má 5 sousedů vlastní (sám mám i obytný přívěs) a zrovna soused naproti má teď půjčený na dvorku ;)
Velká baterie se pravděpodobně nabije víc za stejný čas (viz těch 5 minut) jak malá. Stále jsme u toho, že za 5 minut lze u OA natankovat ekvivalent ~ 1 MWh vč. zaplacení, když by byla dostatečně velká nádrž ;)
Rychlonabíječky budou potřeba, kdo to vše zaplatí, když nebudou plně využité?
To vaše podsouvání je směšné :D Zkuste si to přečíst ještě jednou a nemelte blbosti ;)
"Betonovat" a tahat kabely úplně všude opravdu není rozumné. Kdopak to asi zaplatí? ;)
Je to pro ně jistá forma diskomfortu, takže se nedivte. Prostě s uhlovodíky je to obvykle komfortnější. ;) Přívěsy potkávám docela často, takže zas tak výjimečné to není. Jen v naší ulici má 5 sousedů vlastní (sám mám i obytný přívěs) a zrovna soused naproti má teď půjčený na dvorku ;)
Velká baterie se pravděpodobně nabije víc za stejný čas (viz těch 5 minut) jak malá. Stále jsme u toho, že za 5 minut lze u OA natankovat ekvivalent ~ 1 MWh vč. zaplacení, když by byla dostatečně velká nádrž ;)
Rychlonabíječky budou potřeba, kdo to vše zaplatí, když nebudou plně využité?
To vaše podsouvání je směšné :D Zkuste si to přečíst ještě jednou a nemelte blbosti ;)
Odpovědět1 1
na takovýto totality musíš do ruzzka ;)
Odpovědět0 0
12GB verze 5070 pri predpokladanem vykonu 4070Ti mozna S je kvalitni vysmech. A jeste ta cena k tomu.
Doufam, ze u 18GB se NV nenecha zahanbit a nasadi priplatek ala Apple :))
Doufam, ze u 18GB se NV nenecha zahanbit a nasadi priplatek ala Apple :))
Odpovědět0 0
Ale presne na to pocuju investory! 1 jes stale iba jeden to vzadu sa nepocita, a ci je to 0.00001, alebo o 1%. Vitaz je len jeden!
Odpovědět0 0