Nevím jestli rozpačitý .....
Myslím si že když má jedna značka o 1/3 menší jádro než druhá značka a rozdíl ve výkonu se pohybuje maximálně do 10% jak píše pisatel 15% (ano možná v direct X 9), tak je to velký úspěch. Další věc je proč testovat grafiky na DirectX 9.0 C, když to API rozhraní je z roku 2005 a grafická karta je z přelomu roku 2010-11?? Objektivní by pro mě bylo srovnávat hry minimálně s DirectX 10.1. Další věc je že AMD se netajilo tím, že nové čipy RV970 jsou dělány pro moderní hry tzn. minimálně DirectX 10.1 a že na starších API už nebude dělat jakýkoliv zlepšení. Tak nevím co si mám o tomto článku myslet a myslím si že na velikost jádra (které je +-velké jako jádro u GTX 560) je to hodně dobrý výsledek a to neřeším spotřebu, Eyefinity a další věci.
Já jsem si napsal svůj názor, sám nejsem z těch kterému záleží na značce grafiky, jen jsem tím myslel že srovnávat jádro které má přes 500mm2 s jádrem které má 390mm2 se nedá. To je jako porovnávat motor o objemmu 2L se 4L motorem a chtít po něm stejný výkon bez přeplňování. Debatu o HD 6950 nemá cenu vést diskutovat, to je momentálně na trhu grafika s nejlepším poměrem cena výkon.
Nejvíce přínosné komentáře
Myslím si že když má jedna značka o 1/3 menší jádro než druhá značka a rozdíl ve výkonu se pohybuje maximálně do 10% jak píše pisatel 15% (ano možná v direct X 9), tak je to velký úspěch. Další věc je proč testovat grafiky na DirectX 9.0 C, když to API rozhraní je z roku 2005 a grafická karta je z přelomu roku 2010-11?? Objektivní by pro mě bylo srovnávat hry minimálně s DirectX 10.1. Další věc je že AMD se netajilo tím, že nové čipy RV970 jsou dělány pro moderní hry tzn. minimálně DirectX 10.1 a že na starších API už nebude dělat jakýkoliv zlepšení. Tak nevím co si mám o tomto článku myslet a myslím si že na velikost jádra (které je +-velké jako jádro u GTX 560) je to hodně dobrý výsledek a to neřeším spotřebu, Eyefinity a další věci.