"je budoucností streaming her?"
Ne v dohledné době. Stále je nedostatečná konektivita a zpracování obrazu z hlediska latence.
+ Kvalita obrazu se znatelně degraduje u her, kde je velké množství pohyblivých prvků na obrazovce - něco jako když se kouknete na Youtube a nějaký velmi rychlý záznam. Komprese obrazu je pak velice zřetelná.
Odpovědět0 0
Záleží na nastavení komprese. A na dalších možnostech, třeba pro co je hra určena. Třeba já momentálně zvažuji otestovat PS now, čili streamování her pro playstation. Za 450 na měsíc přístup k pár stovkám her, včetně exkluzivek pro PS. Pokud spočítám, co by stálo ps 2,3 a 4 a hry, je to daleko schůdnější.
Odpovědět0 0
Já jen vycházím z vlastního testování na tabletu (Shield + pak i Win tablet s Atomem od HP) a na PC přes LAN.
Na kompresi záleží, to ano, ale i plný knedlík je v rychlých scénách znatelná komprese a ten inputlag.
Jako pro hraní tahovek nebo fakt nějakých nenáročných her to není problém, ale FPS nebo něco jako Street Fighter, kde se hraje na doslova každý frame, tam je to opravu stěží použitelné.
Každopádně zahrát si na Atomu Anomaly, na plné detaily, na dotykové obrazovce, bylo fajn.
Edit: I po lance je lag min. 40ms.
Odpovědět0 0