Btw, tohle bude konec evroských kradtomobilek. Čínská cena je prostě zavře.
Odpovědět0 0
Tak je to jednoduché, proč je tolik výrobců el. aut. Klasická auta mají zásadní problém a tím je spalovací motor, jen tak z fleku ho nikdo bez velkého balíku peněz a zkušeností nevyrobí. A když už ano, nemusí to být žádné terno. Kdežto baterku k elektromotoru umí připojit "každý".
Odpovědět3 0
Elektrické motory, na takové úrovni, jaké jsou používané v elektromobilech a s nimi spojené podpůrné systémy, opravdu nedokáže vyrobit kde kdo.
Nebavíme se o dětském vláčku na baterky.
Značka != výrobce. To, že je asi milion číských značek neznamená, že to nedělají ve třech továrnách a jen na to nelepí jiná loga.
Však se stačí podívat na trh zmíněných elektrických koloběžek, kdy jsou dostupné asi 3 modely pod asi tisícem různých značek.
Odpovědět1 0
Ale i tak má v zásadě pravdu. Lidí, co dovedou dát dohromady battery pack a elektromotor je možná 100x víc, než inženýrů, co dovedou zkonstruovat spalovací motor s přijatelnými parametry.
Odpovědět0 0