Pro elektromobily je zásadní vysoká energetická hustota akumulátorů, a to ať už se bavíme o hmotnosti nebo o objemu akumulátoru. V případě hmotnosti Elon Musk hovoří o navýšení na 400 Wh/kg za 3-4 roky.
Elon Musk udajne chce sve baterie vyuzit i v letectvi, jenze baterie v letadlech jsou dnes nemyslitelné, kvuli jejich váze. Každopádně je to zajímavý napad, pohanet velke dopravni letadlo ciste na baterie.
Uvidíme, treba se zde o tom objeví článek
Musk to s tím vychloubáním se trochu přehání. Takto se chová auto které jede na autonomní režim a bude mít dle Muska do konce toho roku, která je vlevo na té kameře autonomii level 5, co na tom tesla se dívala z bočního okénka. https://www.youtube.com/watch?v=FVgkWii5JdM
Úroveň autonomie 5 „Řidič“ určí pouze cílovou destinaci a případně nastartuje. Zbytek si vozidlo obstará úplně samo – bez řidiče. Automatizovaný systém dopraví vozidlo kamkoliv je potřeba (a kde je to legální).
a i podprůměrný řidič pozná, že už to neubrzdím. Ale tesla začala brzdit https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=2WjMcUhsMAM&feature=emb_logo