Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od Eso Rimmer
No vidíš, to je fakt. Pokud to má účinnost těch úžasné cca 1%, tak z těch 800W mikrovlnky by to mobil za pár hodin asi i nabilo. Už jen zbývá zmapovat síť veřejně přístupných mikrovlnek.
Odpovědět0  0
Už dlouho jsem se nepobavil při čtení nějaké novinky jako při této.
Odpovědět0  0
Škoda, že neukážou nějaké reálné testy. Docela by mně zajímalo, jak na tom startuje OS.
Odpovědět0  0
Výrobce přidá podporu pro pivo a další tekutiny v budoucích verzích firmware.
Odpovědět0  0
Však jo, ale je otázka, jestli má ta integrovaná zvukovka povolený DD Live nebo DTS Connect, protože pokud ne, tak pak musí člověk ručně přepínat na reprácích rozložení sterea do 5.1. Jestli ale DDL nebo DTS:C má, tak to stačí zapnout a pak už všechno valí 5.1 bez ohledu na to, jestli je to stero mp3 nebo film s 5.1 AC3.
Odpovědět0  0
Jasně, no ale zase ne každý doma receiver s HDMI má. Já třeba mám jen vsupy analog, optiku a koax, takže HDMI bych k tomu nepřipojil.
Odpovědět0  0
Ne každý chce zvuk připojit k TV reprákům a třeba u mého PC LCD HP je sice coax výstup zvuku, ale leze to z něj jen jako nekomprimovaný PCM stereo i když z konzole do toho jde 5.1 Dolby digital, takže z toho usuzuji, že 5.1 digital passthrough na obrazovce není samozřejmostí.
Další věc je, že zdaleka ne všechny integrované zvukovky mají povolenou funkci Dolby digital live nebo DTS connect, aby i stereo rozložili na 5.1. Pokud ten PCIE jde použít, tak aspoň něco.
Odpovědět0  0
Dávat do toho PCIE grafickou kartu mi přijde zbytečné, pokud teda ta deska má alespoň DVI nebo HDMI. Spíš bych to použil pro TV tuner nebo lepší zvukovku. Jde k tomu PCIE určený pro grafiku použít? Jestli ne, tak je to škoda, protože jinak by to byla zajímavá deska do HTPC. Jen škoda, že na miniITX nejsou 2 sloty PCIE nebo PCIE+PCI.
Odpovědět0  0
Jasně, ale tak většinu konzol a počítačů včetně třeba NeoGeo dneska rozjedeš přes emulátory i na handheldu GP2X, případně PSP no a pak samozřejmě na PC. Vím, že na Wii je možnost emulátory rozjet, ale díky malému výkonu podle mě není tahle konzole zrovna na emulaci moc vhodná. Každopádně mám předobjednánu Pandoru http:­/­/www.gp32x.com­/board­/index.php?showtopic=44746 , která má i TV výstup, takže zkrátka určitě nepřijdu. :)
Odpovědět0  0
Ještě bych dodal, že Wii mi bylo celkem sympatické, ale nejsou na něm skoro žádné pořádné hry ­(nemyslím graficky­), je předražené a jako velké mínus vidím nemožnost ho připojit přes D­-SUB nebo HDMI.
Odpovědět0  0
Pokud vím, tak PS2 měla taky celkem komplikovaný hardware co se týče jeho programování. Že měla vyšší hrubý výkon, tak o tom taky žádná, ale na druhou stranu taky vyšla asi až rok a půl po DC a byla mnohem dražší. Podle mě ukázal cestu spíš ten DC díky podpoře VGA výstupu v 640x480p, zabudovanému modemu vyměnitelnému za 10­/100Mbit síťovku, 4 porty pro ovladače a zajímavé Visual Memory paměťovce.
Jinak já jsem o 1080p rozlišení u PS3­/X360 pochyboval hned od začátku a tušil jsem, že v tom pojedou leda tak nové Tetrisy a Šachy. :­-­) A dá se říct, že jsem se celkem trefil.
Co se týče těch tvých odvozených údajů, jaké by měla PS3 mít, tak to podle mě nemůžeš takhle brát. Výsledek nezáleží jen na papírově rychlejším hardware. NApř. DC byl sice slabší, ale zase měl prý v hodně hrách lepší kvalitu obrazu, díky lepšímu filtrování. Takže sice byl slabší, ale přesto na něm některé hry vypadaly líp než na PS2.
Co se týče toho jestli jsou uvnitř PC komponenty nebo nějaký custom hardware, tak je mi to celkem fuk, pokud to zvládá dělat hry lepší ­(graficky­) než současný PC hardware a ještě k tomu levněji. Jenže dneska už ty rozdíly v grafice nejsou zdaleka takové jako bývaly dřív, takže se ten rozdíl mezi generacemi konzolí začíná smazávat. Moc si nedovedu představit co by mohla po grafické stránce přinést další generace, aby mě to ohromilo stejně jako když jsem např. 16bit Megadrive s 2D grafikou vyměnil za 32bit Saturna s prvními opravdu 3D hrami. Nebo stejně přechod ze Saturna na Dreamcast ­(z PS1 na PS2­). Tam ty rozdíly byly markantní jak v grafice, tak v možnostech, jaké se nabízely. Dneska už je grafika na úrovni a je jedno, jestli má model třeba 200000 polygonů nebo 300000. Ve výsledku to vypadá stejně. Já osobně bych asi ocenil spíš kdyby se někdo nebál oprášit koncept VR helmy. Už jen to, že by člověk měl před o čima jen obraz, nebyla by potřeba TV a mohl se volně rozhlížet, by u hodně her myslím celkem snad způsobilo ono ohromení z nové generace her a navíc by to bylo zase něco, co na PC není.

Jinak ještě k té ne­-kvalitě X360. To se MS opravdu nepovedlo, ale určitě to nebyl úmysl... Stejně jako nebyl určitě úmysl Sony prodávat první PS2 s velice poruchovými mechanikami. Těch prý bylo taky dost. Na X360 mě iritují jenom ty příšerně hlučné větráčky. To si mohli odpustit. Jinak jsem s ním celkem spokojený i když originálních her je na něm jako máku. Ať si kdo chce co chce koupí, ale mě přijde, že příplatek za PS3 není adekvátní jejím výhodám oproti X360. OK, je tam online hraní zadarmo, ale já stejně moc po netu nehraju. Přednost dávám hraní na jedné konzoli i když k tomu není moc příležitostí a bohužel ani her.
Odpovědět0  0
Pro mě osobně většina kvalitních a originálních her odešla s koncem Segy Dreamcast. Na ni totiž nestihlo kvůli PS2 vzniknout moc her, ale o to víc jich bylo velice kvalitních. Tím nechci říct, že by na PS2 taky nebyly dobré hry, ale ten poměr skvělých her vůči průměrným až podprůměrným jednoznačně mluví pro DC. Stačí si to porovnat na gamerankings. A to nemluvím o podpoře online hraní na dreamcastu v základu a zdarma, zatímco na PS2 se k tomu horko těžko dostali až v reakci na Live Xboxu.
Odpovědět0  0
Já nedávno ­"vylepšil­" PC z Athlon 3200+, 1GB RAM a Radeon X800GTO 256MB na nynější Athlon X2 4850e, 4GB RAM a desku s integrovaným Radeonem HD3200 a celkem spokojenost. Grafika je teda o trochu slabší a CPU ve srovnání s Core 2 Duo na převod filmů nic moc, jenže intel v před těmi pár měsíci neměl žádnou dobrou integrovanou grafiku, tak jsem šel do toho AMD. Spotřeba je kolem 50W ve win a 100W při max zátěži cpu+gpu. Na filmy a internet to stačí a na hry mám už dávno X360, takže mě ta slabá grafika v PC moc netrápí. Možná ji časem vylepším za dedikovanou a nebo se na to vyprdnu a přesedlám na intel deska+cpu, protože na převod videa je ten athlon oproci core 2 duo dost pomalý.
Jediné co mě na X360 mrzí je, že na něm ještě pořád nejde rozjet homebrew a emulátory, případně hry pouštět z HDD bez nutnosti vkládat DVD. Další mínus je otřesná hlučnost těch větráků uvnitř. Kdybych měl jistotu, že na X360 s 65nm CPU už nehrozí RRoD, tak bych ty větráčky vyměnil za nějaké tišší. Takhle to ale nechci riskovat.
Odpovědět0  0
No vidíš. Já si zase myslím, že Saturn byl lepší než Playstation a Dreamcast lepší než Playstation 2 a jak to dopadlo. :­-)
Odpovědět0  0
Ty čtyři zaměstnance na obrázku bych nepropouštěl. A nebo pokud je propustí, tak je pošlete k mně. Však já už je nějak zaměstnám...
Odpovědět0  0
V článku se vyzdvihuje černočerná černota OLED displejů a že LCD to ­"neumí­", ale přece na trhu je čím dál víc LCD s LED podsvícením a ty tuhle černou černotu přece taky umí, takže to podle mě není zas až taková novinka to vypínání pixelů u OLED.
Odpovědět0  0
Zajímavé, to jsem ani nevěděl, že je to 64bit.
Tak mě napadá, jestli ta záměna za 128bit náhodou nebyla schválně. Sega totiž svůj Dreamcast, který vyšel asi rok a půl před PS2, označovala za 128bit konzoli ­(a podle wiki 128bit je­) v duchu značení z předchozích generací ­(8bit, 16bit, 32bit, 64bit­). No a asi by se Sony moc nelíbilo, kdyby někdo začal označovat mluvit o 64bit PS2 ve srovnání se 128 Dreamcastem ­(i když je jasné, že PS2 byla v hrubém výkonu výkonnější­). Koneckonců nebylo by to poprvé co Sony nafukuje parametry své konzole a do jisté míry to dělají všichni výrobci. Sony je na to ale expert. :­-)
Odpovědět0  0
Zapomněl jsem dodat, že tohle je moje poslední reakce. Slibuji, že dál už reagovat nebudu, protože máme evidentně každý jiný názor, všechno už bylo řečeno ­(napsáno­) a nikam to stejně nevede.
Odpovědět0  0
"chod do pice s tym tahanim za slovicka­" ­-> http:­/­/cs.wikipedia.org­/wiki­/Netiketa

Já koupil X360 za 7000Kč a mám ho asi rok a půl. To že je někdo ochotný dát za PS3 16000Kč je jiná otázka.

Další díl Age of empires nebo Diabla si na konzoli můžu představit úplně s klidem. Už mě nebaví to opakovat ­- pokud je hra vyvíjená s tím, že se bude ovládat gamepadem, tak to není problém. Kdyby byl gamepad tak nevhodný k ovládání her, tak už dávno konzole přešly na ovládání pomocí klávesnice. Očividně se tak za těch cca 30 let nestalo. Proč asi?

O tom, jestli je z hlediska videoher výhodnější průběžně měnit komponenty v PC a nebo jednou za 5 let dát třeba 10000Kč za konzoli, by se dalo snadno poemizovat.
Odpovědět0  0
Jak může většinu životnosti zaostávat za PC, které přece podle tvých slov neupgraduješ? :­-P

1. Nepoužitelné to je jen u her, které jsou stavěné na klávesnici s myší. U her, které jsou navržené pro gamepad to problém není a může to být klidně RPG nebo strategie. Koneckonců drtivá většina RPG v minulosti pocházela z Asie, z konzol.

2. To je subjektivní záležitost. Pro tebe je to nutnost, pro mě na konzoli ne. Já vlastně ani na PC myš nepoužívám. Mám totiž trackball. :­-­)

3. Na konzoli se koná multiplayer buď přímo na 1ks konzole, nebo se dají propojit pomocí síťového kabelu a nebo můžeš hrát po netu. Lanparty se s konzolemi moc nedělají spíš proto, protože lidi, kteří konzole mají, nemají důvod je pořádat. Mám PC, ale na lanpárty jsem nikdy neměl důvod jít.

4. To mi vysvětli jak může po většinu času zaostávat, když ty přece to PC neupgraduješ? :­-P
Odpovědět0  0
Když už tu padla zmíňka o PSP. Co říkáš na Pandoru? http:­/­/openpandora.org­/ Já už mám objednáno. :­-)
Odpovědět0  0
Já na konzoli brouzdat po netu nepotřebuju, tím pádem mi ani ta klávesnice s myší nechybí. ;­-­)

Já se na konzoli dívám na takovou jaká je ­- jednoúčelové zařízení, které je navržené na hraní her. Nic víc, nic míň. Ostatní funkce jsou pro mě nepodstatné. Srovnávat PC s konzolí je stejné jako srovnávat smartphone­/PPC s MP3 přehrávačem nebo foťákem. Jasně, mp3 můžeš poslouchat na mobilu, fotky na něm taky vyfotíš, ale nikdy to nebude stejně pohodlné a kvalitní jako jednoúčelové zařízení jako je foťák a mp3 přehrávač.
Odpovědět0  0
To myslíš novou generaci jakože úplně novou konzoli? Jako xbox 3? To si moc nedovedu představit, jak by taková konzole měla vypadat. Museli by přijít s něčím revolučním, protože samotné navýšení grafického výkonu už v dnešní době nikoho neoslní, jelikož s rostoucím výkonem se rozdíly v kvalitě 3D grafiky čím dál víc snižují. Možná kdyby přišli s nějakým ovládáním ve stylu Wii + VR helma místo televize. To by mohlo být zajímavé, protože by si to vyžádalo přistupovat k takovým hrám úplně jinak.
Odpovědět0  0
Však internet, klávesince a myš fungovaly už na Dreamcastu v roce 1999. A OS v něm byl Windows CE. Po dokoupení modemu fungoval net už na Saturnovi z roku 1995 a mám pocit, že předtím dokonce i na NESu ­(ale jen v japonsku­).

Obávám se, že na 4 roky starém, neupgradovaném PC bys s novou hrou moc parády taky nenadělal.

O polovině cyklu jsi psal ty sám ve svém předchozím příspěvku...

Na konzolích se klávesnice s myší používají hlavně kvůli brouzdání po internetu a chatování, tzn. kvůli psaní textu. Eventuelně kvůli MMORPG, kde se taky hodně chatuje... Nedovedu si představit jak bych mohl v obýváku v křesle pohodlně hrát FPS s klávesnicí na klíně a myší nevím kde... Koneckonců pokud vím, tak X360 ani oficiálně žádnou hru, která by vyloženě preferovala ovládání klávesnicí, nemá.

Jinak to, že se z konzol pomalu stávají PC se mi nelíbí. Dnešní generace totiž začíná pomalu přebírat neduhy z PC. Myslím tím např. patchování her a to, že některé z her nejedou až tak úplně plynule. Na to si z dob kartridží nevzpomínám. Tehdy totiž kdyby vydali nedodělanou nebo zabugovanou hru, tak by to byl neřešitelný problém, kdežto dneska to přinejhorším dodatečně opatchují. A ani ty nahrávací doby už nejsou co bývaly. :­)

Ono to sbližování s PC je dané i tím, že dřív byl mezi hardwarem použitým v konzolích propastný rozdíl. Asi takový jako mezi arcade automaty a konzolami. Jenže dneska už je 3d grafika na dostatečné úrovni, takže se ty rozdíly smazávají a asi moc nemá smysl investovat do nějaké architektury radikálně odlišné od PC. Arcade automaty vždycky patřily mezi to nejvýkonější co hry pohánělo, zatímco dneska používají standartní PC vnitřnosti, protože je to levnější a konec konců arcade jsou už zkrátka mrtvé.

Podle mě hlavní síla konzol spočívá ve standardizaci. Standardní hardware, standardní periferie, tzn. všichni hrají na tom samém železe a ovládají to pomocí stejného ovladače. To je to, co dělá konzoli konzolí. K tomu se PC nikdy nemůže dostat, protože PC je z principu univerzální stroj, který je naopak založený na rozmanitosti hardware a v tom tkví jeho síla.
Odpovědět0  0
Kdyby konzole byly takové, jak si to představuješ ty, tak by to už nebyly konzole, ale okleštěná HTPC. Tím by ztratily smysl.

Jasně, upgradovat PC nemusíš, ale pak taky nemůžeš čekat, že hru pustíš a hraješ, aniž bys musel dělat nějaké kompromisy v nastavování detailů, protože to je u konzole dané už od výrobce.

Píšeš, že v polovině cyklu konzole ztrácí na PC po stránce grafiky. To je pravda. Na druhou stranu první polovinu cyklu mají grafiku lepší nebo stejnou jako ty nejvýkonnější PC, které stojí několikanásobek toho co konzole.

V neposlední řadě je taky důležité ovládání. PCčkáři nadávají na gamepady oproti klávesnici a myši. Já měl dlouhodobě PC i konzole a níkdy mi gamepady nevadily. Zastávám názor, že pokud je hra ušitá konzoli­/PC na míru, tak ovládání nikdy není problém.
Odpovědět0  0
Já mám pocit, že jsem někde četl, že x360 šifruje obsah disku a to je oříšek, který se dá těžko rozlousknout a je to další z důvodů, proč ještě nebyl x360 hacknutý. Spouštění iso z HDD by samozřejmě bylo optimální. Tak to šlo rozchodit na původním xboxu. S těma novýma mechanikama bych to spíš viděl tak, že někdo přijde s ­"modchipy­", které by měli vlastní paměť na firmware a obešly by tu originální ROMku. Koneckonců takové pomůcky se používaly u x360 už dřív, tak nevím proč by to teď už nemělo jít.
Jo, s tím načítáním z disku je x360 tišší, nicméně pořád to ještě není úplně ono. Když to srovnám s PC, ve kterém mi běží jen 120mm větrák ve zdroji, tak má x360 ­(a ta vrtulka ve zdroji­) co dohánět. Mohli by přijít s nějakou líp chlazenou verzí společně s tím 65nm GPU...
Odpovědět0  0
Rozhodně lepší, než pomalu každý měsíc vydávat ­"nové­" karty, které oproti těm předchozím nepřináší nic než jinou barvu krabice, případně upravené takty a díky tomu navýšení ­(nebo snížení­) výkonu o pár procent. Kdyby se vydávaly nové modely tak jednou za 2 roky, tak by se daleko víc optimalizovalo a pořízení nové grafiky by znamenalo skutečný pokrok.
Dlouhý cyklus u konzolí je naopak jejich výhodou. Kdyby se vydávali jak na běžícím pásu, tak si je nikdo nekoupí, protože by žádná neměla možnost se dostatečně rozšířit. Nehledě na to, že hry by se pak šily horkou jehlou ještě víc než teď.
Odpovědět0  0
tj, v tomto ohledu myslím vede Wii. Co vím, tak nové x360 už flashovat nejdou kvůli nové mechanice s firmwarem v ROM. A z reklamací prý vrací xboxy s novou mechanikou... Zatím jde jen vyměnit mechaniku za jinou, jenže je jen otázka času, než budou na trhu jen ty nové mechaniky. Jsem zvědavý, jestli to nějak vyřeší. Mě na x360 zklamalo, že pořád neexistuje možnost na něm rozjet homebrew a emulátory. Jsem se těšil jak to krásně pojede na takovém výkonném hardware a ono to mezitím zestárne, než někdo přijde s funkčním modchipem...
Odpovědět0  0
A co by sis představoval? Každého půl roku novou konzoli? :D
Odpovědět0  0
Parametry se dají zjistit kdekoliv, cena v každém obchodě a stejně si nakonec člověk vybírá konzoli spíš podle toho jaké hry na ni vycházejí a o tom tady není ani zmíňka...
Odpovědět0  0
Přijde mi, že Panasonic je posledních několik let dost v kurzu. Možná se pletu, ale připadá mi, že na to, jaké množství elektroniky vyrábí, tak překvapivě všechno co vyrobí, patří ke špičce.

Sanyo znám především jako výrobce kvalitních akumulátorů.
Odpovědět0  0
Už to vidím ­- 20min seriál se díky opruzujícím reklamám na začátku, v průběhu a na konci protáhne na 30min. No fuj.
Odpovědět0  0
Ono to právěže není jenom o grafica a výkonu. Konzole byly vždycky v době uvedení graficky pokročilejší a pak časem PC překonané. Kvůli tomu myslím zánik nehrozí. Riziko bych viděl spíš v tom jak se v současné generaci konzole ­(kromě Wii­) nebezpečně odklání od své filozofie a stávají se z nich spíš PC ­(hry stejné pro konzole i PC, nešvar z PC ­- patchování her po vydání který umožnil hdd a online služby, dlouhé nahrávací časy oproti ­"instant akci­" v době kartridge...­).
Takže já bych tvůj názor trochu upravil ­- ne že PC se blíží konzolím, ale konzole se čím dál víc blíží PC a to je podle mě chyba. Těžko se to dá objektivně posoudit. Ono špatné hry byly vždycky, ale když srovnám dnešní hry označované za hity ­(Halo 3, GTA4 apod.­) tak se mi zdá, že je to spíš marketingová masáž, než kvalita her samotných, co způsobuje jejich oblíbenost a těch opravdu dobrých­/originálních je tak nějak míň.
Přirovnal bych to k filmovému průmyslu v USA. Tam taky vzniklo plno skvělých filmů, ale v současné produkci mnohem víc převažuje kvantita nad kvalitou.
U her se to dá vypozorovat např podle poměru kvalitních­/nekvalitních her na gamerankings pro jednotlivé platformy. Současná generace je na tom ve srovnání s předchozímy docela bídně.
Odpovědět0  0
Pozor, promluvil expert na konzole ­- uživatel PC, který konzoli nejspíš nikdy neměl, jestli se nemýlím. :­-­) Kdyby byly konzole tak zbytečné, tak by tady nebyly přes 30 let, nemyslíš? ;­-)
Odpovědět0  0
To bylo řečí jak tu s námi bude PS3 pomalu na věčné časy ­(a nikdy jinak­) a teď se najednou zase píše o tom, že by chtěli s uvedením PS4 předstihnout další xbox. Jenom další důkaz toho, že takovéto zprávy ani nemá cenu číst. :­-)
Odpovědět0  0
Jistě, Jaguar i Saturn měly komplikovaný hardware a určitě to byl jeden z důvodů, proč propadly. Jenže s oblíbeností jednotlivých typů konzolí je to dost nevyzpytatelné. Když si vezmu Dreamcast, tak ten měl naopak snad jen samá pozitiva ­- levný, podpora online multiplayeru, docela dlouho jednoznačně nejvýkonnější ­(než přišla PS2­), snadné programování her, dost kvalitních her hned při uvedení na trh... Snad jediné mínus byla absence přehrávání DVD. No a stejně neuspěl.

Je to zkrátka dost na haluz.
Každopádně to myslím nic nemění na tom, že konzole byly ty, které používají progresivní metody zobrazování grafiky, takže bych reálné nasazení raytracingu ve videohrách čekal právě tam.
Odpovědět0  0
Tak se nahádejte. Myslím, že se můžeme shodnout na tom, že nejslepší jsou stejně filmy a reklamy bez CG jako např. tato http:­/­/www.youtube.com­/watch?v=GveDVITQ5H4
Odpovědět0  0
Nechci ti křivdit, ale podle toho so píšeš jsi nejspíš takový ten typ PC uživatele, co nikdy konzoli neměl, ale zavrhuje je. Arcade automaty a konzole naopak odjakživa používaly specializovaný hardware a až teprve poslední dvě generace se hardwarem blíží PC. Jen pro příklad ­(zdroj wikipedie­):
- ATARI Jaguar měl 4 procesory:
"Jaguar is a custom chip set primarily intended to be the heart of a very high­-performance games­/leisure computer. It may also be used as a graphics accelerator in more complex systems, and applied to work­-station and business uses. As well as a general purpose CPU, Jaguar contains four processing units. These are the Object Processor, Graphics Processor, Blitter, and Digital Sound Processor.­"

- SEGA SATURN ­- ten měl dokonce jiný druh renderingu. Místo trojúhelníků ­(triangles­) používal čtyřúhelníky ­(quadrilateral­)!!!
* Dva Hitachi SuperH­-2 7604 32­-Bit RISC procesory
* SH­-1 32­-bit RISC processor
* Custom VDP 1 32­-bit video display processor
* Custom VDP 2 32­-bit video display processor
* Custom Saturn Control Unit ­(SCU­) with DSP for geometry processing and DMA controller
Odpovědět0  0
Jestli je raytracing opravdu budoucností grafiky ve videohrách, tak bych spíš čekal, že se uplatní napřed v konzolích, protože ty v historii vždycky předběhly PC. Ještě před nimi byly samozřejmě arcade automaty, ale tohle odvětví je v dnešní době už mrtvé, takže nečekám, že by se tam někdo hrnul do výroby nějakého nákladného hardware.
Odpovědět0  0
Že by procesor pro Flight simulator X? :)
Odpovědět0  0
A díval ses na nějaké testy porovnávající PCIE 1 a 2? http:­/­/www.tomshardware.com­/reviews­/pci­-express­-2­-0,1915­-9.html Pokud nepočítám režimy 1x 4x a někdy 8x, které se normálně nepoužívají, tak mezi PCIE 1 a 2 není žádný rozdíl.
Odpovědět0  0
S výhledem do budoucna? PCIE 1 = 2004, PCIE 2 = 2007, PCIE 3 = 2009. Za 5 let 3 verze.
Odpovědět0  0
Já bych spíš řekl, že takovéto standardy domlouvají dědci někde na Fidži. Jaký byl rozdíl mezi AGP 2x, 4x, 8x? Prakticky žádný. Nevidím proto důvod prož by tomu mělo být jinak u PCIE 1, 2, 3. Až na to, že jen zvyšují wattáž, což je k ničemu, protože výrobci grafik stejně vydávají pořád víc a víc nenažrané grafiky.
Odpovědět0  0
A má to vůbec pro praxi nějaký smysl? Pochybuju, že by to vedlo k nějakému zvýšení výkonu grafických karet a těch ostátních, kterých moc není, taky ne.
Odpovědět0  0
ATI 3032­/334 = 9,0778 ­(procesorů ­/ 1 TFLOP­)
nVidia 11370­/1251 = 9,0887
PS3 38286­/1080 = 35,45

Tak se mi zdá, že PS3 není na tyto výpočty zas až taková bomba jak to bylo všude prezentováno.
Odpovědět0  0
Tak to je cena pro studenty jako dělaná. :­-D
Odpovědět0  0
To byla důležitá informace a bylo nutné ji sdělit, avšak navrhuji, aby od této chvíle byla další jednání vedena těmi, co mají mozek větší než angrešt. ;­-)
Odpovědět0  0
"Velice efektně je vyřešení schování kabelů.­"

Nemělo tam být spíš ­"efektivní­"? :­-)
Odpovědět0  0
Náhodou Natural Ergonomic Keyboard 4000 mám a je super, tak proč neudělat set s myškou...
Odpovědět0  0