Facebook spouští nové reklamy lákající emigranty, lidi žijící v zahraničí
18.3.2015, Milan Šurkala, aktualita
Známá sociální síť spustila nový typ reklam, který je určen pro lidi, kteří žijí v jiné zemi, než ze které pocházejí. Cílí tím zejména na různé formy výletů za rodinou domů, což se může hodit především aerolinkám.
Facebook spustil nový typ reklam, který se hodí zejména aerolinkám nebo podobným společnostem, které mohou cíleně lákat lidi, kteří žijí v zahraničí a mají pro ně nějakou lákavou nabídku. Předně to mohou být různé akce na letenky směrem domů třeba na tradiční svátky. Tehdy je ideální nabídnout takovou akci jen těm, kterých se to opravdu týká a nenabízet ji těm, kteří už v této zemi žijí nebo kteří sem nemají důvod letět.
Vyzkoušela si to např. asijská aerolinka Etihad Airways, která propagovala letenky v období vhodném pro návštěvu na hinduistický svátek Diwali. Celkově mohla oslovit 27 milionů Hindů, kteří žijí mimo Indii a jsou na Facebooku. Reklama se ukázala 536 tisícům lidí a společnost tvrdí, že díky tomu měla 700 objednávek letenek, což ji přineslo 50násobnou návratnost investice. Tento systém reklam se zatím nabízí v Brazílii, Indonésii, Číně, JAR a Indii (dnes to dělá zhruba 92 milionů lidí). Výhodou je to, že Facebook zajistí cílení na ty správné lidi, přitom se ale zadavatel reklamy nedozví, komu všemu byla reklama ukázána.
Zdroj: facebook.com, pcworld.com
Vyzkoušela si to např. asijská aerolinka Etihad Airways, která propagovala letenky v období vhodném pro návštěvu na hinduistický svátek Diwali. Celkově mohla oslovit 27 milionů Hindů, kteří žijí mimo Indii a jsou na Facebooku. Reklama se ukázala 536 tisícům lidí a společnost tvrdí, že díky tomu měla 700 objednávek letenek, což ji přineslo 50násobnou návratnost investice. Tento systém reklam se zatím nabízí v Brazílii, Indonésii, Číně, JAR a Indii (dnes to dělá zhruba 92 milionů lidí). Výhodou je to, že Facebook zajistí cílení na ty správné lidi, přitom se ale zadavatel reklamy nedozví, komu všemu byla reklama ukázána.
Zdroj: facebook.com, pcworld.com