Fallout 4: videa ze hry, nové informace i datum vydání
Hra se bude odehrávat v postapokalyptickém Bostonu po událostech Velké války, čímž tvůrci rozhodně nemyslí 1. světovou, ale budoucí konflikt z roku 2077 (23. října). Ten bude samozřejmě nukleární a příběh nové hry odhalí, co mu předcházelo a také co se stalo ihned po něm. Hra tedy začne ještě před válkou, která všeho všudy trvala 2 hodiny. Hráč si vytvoří svého avatara s libovolným obličejem (bude zde tedy asi podobný systém jako u Skyrimu), ovšem hrát s ním začne až 200 let po skončení konfliktu, tedy v roce 2277.
Pro vytvoření hry byl využit vylepšený Creation Engine slibující dynamický svět, vylepšenou grafiku s volumetrickými světly, ovšem Fallout 4 má stát především na příběhu, atmosféře, dialogovém systému a humoru než na grafickém ztvárnění. Bethesda se prý také zaměřila na vylepšení herního systému a přinese daleko větší možnosti pro vylepšování zbraní a výbavy včetně nového Pipboy.
NPC budeme moci zadávat úkoly a stavět budeme moci celé základny chráněné zbraňovými systémy, což platí i pro singleplayer. Samotný hráč bude moci využít na 50 různých zbraní a pro ně pak přes 700 modifikací. Upravit budeme moci i své brnění.
Zhruba před rokem také jistý bývalý zaměstnanec Bethesdy prozradil, že Fallout 4 se skutečně připravuje a zveřejnil některé detailní informace. Nyní tedy již víme, že alespoň něco z toho, co uvedl, je pravda. Dle něj tedy bude Fallout 4 více příběhový, hlavní charakter bude ve hře mluvit, a to i jako vypravěč, přičemž kvůli tomu bude možné hrát pouze za mužskou postavu. Po dokončení hlavního příběhu ale prý bude možné změnit pohlaví (ve hře, tedy).
Mezi další informace, jejichž pravdivost zatím nebyla ověřena, patří následující:
- herní svět Fallout 4 je asi 3x větší než ve Skyrimu
- příběh se odehrává v Bostonu 10 let po Fallout 3, tedy v roce 2287 (to moc nesedí s výše uvedeným rokem)
- chystají se také verze pro Xbox 360 a PS3, jež přijdou po PC/PS4/Xbox One verzi a využijí engine právě ze Skyrimu
- bude možné importovat save z Fallout 3, což bude mít své důsledky
- verze pro PC umožní zapnout klasický režim pro hraní z ptačího pohledu
- Bethesda už chystá "datadisk" pro říjen 2016 (více info na E3 2016)
Uvidíme tedy, co z toho je pravda. Však tyto informace jsou již staré a i když před rokem mohly být pravdivé, od té doby se mohlo leccos změnit.
Zdroj: wccftech