Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Reklamace Seagatu po 3leté záruce

Withman (1337)|9.11.2007 23:42
Ahoj,

jelikož Seagate dává na své "interní" HDD 5letou záruku, ale obchodníci v ČR dávají 3letou, tak existuje tato stránka,:

https://store.seagate.com/webapp/wcs/stores/servlet/SgCheckWarrantyView?langId=-1&krypto=lZV0ifY90uy6PUbeNYxmlJ%2FeOamQTU8vX%2FyVcskL7Ra8YMmV34QjfaXbpO6NlvwR%2BTEC3tVdnhJ0%0AtmaQWKyGUNscSUkjrgNNSrX6sZWZFxPTN7qiNOvGlw%3D%3D&ddkey=SgSSORedirect

kde si můžete ověřit, zda je disk od Seagatu ještě pod jejich 5letou záruku.

Teď mám ale otázku...už jste někdo, někdy reklamoval tahle u Seagatu po těch 3 letech.? Zajímalo by mě, jak to probíhá, zda uznávají bez problémů všechny reklamace, jestli se něco platí (poštovné atd.), jak dlouho to trvá a podobné věci.

Budu rád, za jakékoliv info. :)
TomasOxx (230)|4.2.2008 01:22
tohle by me taky zajimalo .)
Withman (1337)|6.3.2008 22:30
To by mě zajímalo, zda mě všichni ignorují, nebo pokládám tak složité otázky. :D:notsure:turtle
trodas (1753)|6.3.2008 23:43
Tak já reklamoval asi 2 ci 3ks Maxtorů a Seagate teď skoupil Maxtora a reklamace je bezproblémová. Prostě po zadání potřebného S/N čísla dostaneš adresu, pošleš balík do blízké země - já si vybral Německo, cena je u České pošty stejná i do UAE (Spojené Arabské Emiráty, taková země pod Saudskou Arábií) a pošta tě okrade o 280,- do 1kg...

A jak dojde, tak dostaneš potvrzení a časem ti pošlou nový. Cirka za dva týdny bývá vyřešeno.

Maxtor to měl tady v Maďarsku a zpět to posílal rychle, UPSkou. Chtěl ale kódový výstup (na většinu typů reklamací disku - pokud disk jel) z jejich DOS Matror PowerDrive (nebo jak se to...) diagnostické utilitky. Pak bylo možné i tzv. advanced replace, čiže dal jsi jim kreditku, ze které ti srhli cenu nového disku, pokud jim do měsíce nepřišel tvůj a ihned UPSkou vyslali nový disk k tobě. Byl tu do dvou dnů, cool služba.
Seagate tohle už nemá, alespoň pro ČR už ne, nechápu proč... ale co už.

Kromě České pošty, jejich cen a "přivětivosti" není žádný problém. To třeba AMD si s reklamací mého Optíka dávalo na čas... ale to byla moje chyba v BIOSu a 2V do něj...
Withman (1337)|9.3.2008 11:35
Super. Konečně kloudná odpověď. :-) Takhle jsem si to nějak představoval. :-)

Jinak vím, kde je UAE...jsem tam byl na dovolené. :runaway
trodas (1753)|9.3.2008 12:24
/OT political rant

No, UAE mi ani nevzpominej. Mam tam kamose a vim, jak je tam levny benzim a vim, ze to take znamena, ze jen proto, ze se ropa prodava za $$$ tak vlastne cely svet dotuje hospodarstvi USA a proto mame tak drahy benzin... Jen proto, ze USAci vojenskou silou donutili Saudy a par dalsich clenu OPEC v 70-letech k prosazeni prodeje ropy za dolary... Grrr! :o

/end of OT


Jinak duraz kladou na baleni, dej kolem toho HODNE militanu, pokud nemas tu jejich org. krabici. Jinak budou protestovat, ze se disk mohl pokazit cestou a nic nedostanes... Jinak jsem zvedav na cenu Ceske posty, pak napis sve zkusenosti ;)
houmergt (23)|7.5.2009 11:42
Mě by zajímalo jestli možné zaslat balík přímo z pošty nebo musí přes celnici ? díky za odpověď
StD (1963)|7.5.2009 11:55
[QUOTE=houmergt;246904]Mě by zajímalo jestli možné zaslat balík přímo z pošty nebo musí přes celnici ? díky za odpověď[/QUOTE]
Pošta vše odesílá přes své tzv. "vyclívací úřady", což jsou sběrné pošty - ty se o nic starat nemusíš, musíš jen správně označit zásilku podle jejich předpisu, v tomto případě zelená nálepka C3, kolonka vzorek zboží - zapsat "díl na reklamaci".
houmergt (23)|16.5.2009 15:58
Takže fakt super služba při reklamaci u Seagate, v úterý 12.5. ráno disk odeslán Českou Poštou - stačí vyplnit obyčejný podací lístek (do 1kg jako cenné psaní 243 kč) , dnes 16.5. jsem dostal od nich email o vyřízení reklamace a odeslání jiného funkčního disku DHL. Jsem tedy nečekal ,že jsou tak rychlí (myslím tím i naši poštu). Jo a ten disk byl ještě v 2 leté záruce (nemohl jsem ho reklamovat u prodejce - byl z PC kamarádky mé ženy, které ho stavěl její "známý" .... asi pěknej hajzlík, nechtěl říct kde k němu přišel)
shapet (29)|21.5.2009 11:21
A stejne to probiha i u WD, kdyz uz je ta otazka tady.
Ti chteji jen RMA (je to rychlejsi), cena do Nemecka stejna.
Prekvapeni nasledovalo po navratu za tyden, kdy mi k novemu disku pribalili 16 GB SSD disk -- nikdy jsem zadne jine disky, nez WD nemel a mel jsem je registrovane).
Takze mi napsali, ze dekuji za vernost a posilaji maly darek :cool: