Jméno tazatele: rastaman
Znění dotazu:
Mam taky problem. Mam notebook HP Pavillion DV6000. Bol kupovany v Auguste 2007. Nemenil som v nom ziadny hardware ani som nic netaktoval a stalo sa mi toto: ak ho chcem zapnut tak sa rozbehne vetrak procesor vsetko ako ma byt az nato ze obrazovka je stale cierna NTB 3x zapipa. 1x dlho a 2x kratko.
Podla tejto tabulky : http://www.amptron.com/html/bios.beepcodes.html
podla nej to je ze bad video adapter. Nic som nemenil doteraz islo vsetko tak ako ma tak neviem co sa zrazu deje. Prosim o pomoc ako moj notebook zase zpojazdnit.
HW a SW počítače jehož se dotaz týká:
NTB HP Pavillion DV6000
Znění dotazu:
Mam taky problem. Mam notebook HP Pavillion DV6000. Bol kupovany v Auguste 2007. Nemenil som v nom ziadny hardware ani som nic netaktoval a stalo sa mi toto: ak ho chcem zapnut tak sa rozbehne vetrak procesor vsetko ako ma byt az nato ze obrazovka je stale cierna NTB 3x zapipa. 1x dlho a 2x kratko.
Podla tejto tabulky : http://www.amptron.com/html/bios.beepcodes.html
podla nej to je ze bad video adapter. Nic som nemenil doteraz islo vsetko tak ako ma tak neviem co sa zrazu deje. Prosim o pomoc ako moj notebook zase zpojazdnit.
HW a SW počítače jehož se dotaz týká:
NTB HP Pavillion DV6000
Pokud se nezobrazí ani POST ( úvodní diagnostika prováděná BIOSem ), pak není reklamace pouze to nejlepší, co se dá poradit, ale taky to jediné. Ten notebook má vadnou grafickou kartu.
takyze zajdem do predajne kde som to kupoval a mali by mi to zdarma raklamovat nie??ja som chybu nesposobil takze by mali
Jj, určitě. Reklamace jsou vždycky zdarma ( resp. ty oprávněné a samozřejmě uplatněné v záruční době ) a v takovémto případě celkem jistě nebudeš mít žádné problémy. Jen doufám, že jsi ten notebook nekupoval na firmu...
:-) Tak potom nebudeš mít problém. Normálně zajdi do obchodu, kde jsi ho koupil, popiš závadu. Sepíšete reklamační list, ten podškrábneš a jsi bez notebooku.:-)
Asi by stalo za to si jen tak cvicne zazalohovat svy data, nez ho tam odneses [SIZE="1"](nebo aspon vymazat vsechny crackly hry a software)[/SIZE]..... ;)
Jj, to je pravda. Nevím, jak HP ( stížnosti jsem na něj neslyšel ), ale Acer ti zformátuje disk a nahraje svůj SW, i kdyby ti jen měnili baterii. HP by toto dělat nemuselo, ale člověk nikdy neví.
[QUOTE=husky14;77204]Asi by stalo za to si jen tak cvicne zazalohovat svy data, nez ho tam odneses [SIZE="1"](nebo aspon vymazat vsechny crackly hry a software)[/SIZE]..... ;)[/QUOTE]
A ako má tie dáta zazálohovať, keď ho ani nezapne?
A ako má tie dáta zazálohovať, keď ho ani nezapne?
Není obtížné vytáhnout disk a použít třeba externí box pro připojení disku do USB. Nejlevnější stojí kolem 3 stovek ( aspoň před Vánocemi stál, jen teď nevím, jestli jen ATA nebo rovnou SATA - mám dojem, že to druhé ), pokud jsou data nějak důležitá, rozhodně koupě stojí za to.
Nepřišel jsem do styku s novým notebookem, který by měl tyto části ( disk, paměti apod. ) pod plombami.
Nepřišel jsem do styku s novým notebookem, který by měl tyto části ( disk, paměti apod. ) pod plombami.
jj, to ma nenapadlo. Ale pokiaľ napríklad nemá druhý komp, tak asi ťažko. A ešte záleží od zručnosti a znalosti dotyčného - nie každý si vie vybrať HDD z normálneho počítača natož z noteboku.
To jo. Dobré na tom je, že to není žádný problém. V manuálech to obvykle bývá popsáno, nehledě na to, že je běžný scénář prostě odšroubovat kryt, uvolnit zajištění disku, je-li nějaké a opatrně ho vytáhnout z konektoru. Peace of cake.
No, nakolko som pravidelne zalohoval na USB kluc vsetko co som potreboval, teda domace ulohy, referaty, prezentacie tak sa na ten harddisk vykaslem. Mal som tam aj par hier ale mam ich povypalovane na DVD-ckach takze je to v pohode.
V predajni mi notebook zobrali a poslali do servisu v Bratislave s tym ze to opravia a bud mi ho daju opraveny alebo mi daju uplne novy. Ale povedali mi ze som asi treti s podobnym problemom. Dvaja predchadzajuci dostali novy. Poznam sa s predavacom, a prezradil mi ze do novych sa davaju uz 2gb ram.
ked som ho kupoval mal len 1gb ram :D
V predajni mi notebook zobrali a poslali do servisu v Bratislave s tym ze to opravia a bud mi ho daju opraveny alebo mi daju uplne novy. Ale povedali mi ze som asi treti s podobnym problemom. Dvaja predchadzajuci dostali novy. Poznam sa s predavacom, a prezradil mi ze do novych sa davaju uz 2gb ram.
ked som ho kupoval mal len 1gb ram :D
Jj, to se klidně může stát, když já dostal svůj druhý Acer, taky měl 2 GB paměti, tak jsem dokoupný 2. GB mohl vrátit. Pokud ti dají hned nový kus, budeš snad v pohodě.
[QUOTE=Intri;77222]To jo. Dobré na tom je, že to není žádný problém. V manuálech to obvykle bývá popsáno, nehledě na to, že je běžný scénář prostě odšroubovat kryt, uvolnit zajištění disku, je-li nějaké a opatrně ho vytáhnout z konektoru. Peace of cake.[/QUOTE]
A co když tam bude pečeť :rolleyes:
A co když tam bude pečeť :rolleyes:
Pokud ma opravdu vse dulezite zazalohovane urcite bych ten notebook nrozebiral .. staci nejaka ryha od sroubvovaku a lecktery prodejce v tom bude videt problem .. Pokud mas vse zazalohovane proste to vyreklamuj..
No, u notebooků rýhu uděláš jakkoliv... Pokud by se prodejce takto oháněl, tvrdil by, že na reklamaci není nárok, protože to vzniklo v důsleku mechanického poškození ( což je očividně kravina ), požadoval bych odborný posudek nezávislé osoby. A protože takové oficiality zavání už i soudním sporem, prodejce nejspíš rád reklamaci přijme...