Novoroční volba bobocova avataru:D
Zdravím všechny, kdož navštívili tento thread, jelikož čas opět popošel, myslím, že je čas na změnu volbu nového avatataru. Protože se nedokážu rozhodnout, prosím vás všechny tímto threadem o pomoc při výběru. Máme tu 4 finalistky a vítězka vzejde z výsledku hlasování v anketě. Prosím vás, volte rozvážně, protože zvolený avatar se o páteční půlnoci (tj. noc z pátka na sobotu) rázem objeví u všech mých příspěvků a bude vás provázet tímto fórem minimálně celý rok 2008!:slug (vzhledem k počtu mých příspěvků jsem opět zavrhnul svou fotografii, neboť nevím jak bych pak KP vysvětloval náhlý propad návštěvnosti našeho fóra:D).
Abych to nezdržoval, zde jsou finalistky:
Abych to nezdržoval, zde jsou finalistky:
už funguje hlasování, tak uvidíme, jsem sám zvědav jak to dopadne, Adrianka se bojí:D
to Intri: NE! nemůžeš použít můj avatar!!!!!!!:D
to Intri: NE! nemůžeš použít můj avatar!!!!!!!:D
Jestli Adrianka tenhle boj prohraje, hodím si ji jako avatar já... Ta holka odsud nesmí zmizet, ona je důvod, proč tu chodím.:-D
EDIT: LOL, pozdě.;-)
A abys měl důkaz, že Adrianu mám, udělal jsem si vlastní "neukradnutelný" avatárek.;-) ( Vodotisky neumím, tak jsem to tam sprostě napsal tužkou. ;-) )
EDIT: LOL, pozdě.;-)
A abys měl důkaz, že Adrianu mám, udělal jsem si vlastní "neukradnutelný" avatárek.;-) ( Vodotisky neumím, tak jsem to tam sprostě napsal tužkou. ;-) )
Nelibi s emi ani jeden :) Kdyz uz bych si dal na avatara nejakou babu urcite bych tam dal jinou partii nez xicht ;) Jinak bych volil nejakou oblibenou znacku chlastu coz je napriklad PU ':)
[QUOTE=pas!k;77577]...urcite bych tam dal jinou partii nez xicht ;) ...[/QUOTE]
Třeba ruku,jako jí tam mam já?:D
Já jsem pro jedičku,ta je BEST:thumb
Třeba ruku,jako jí tam mam já?:D
Já jsem pro jedičku,ta je BEST:thumb
Rád bych se Adrianky zbavil, protože s tou holčinou co je na zbylých jsem se letos na Silvestra vyfotil, tak bych tam měl tak trochu známou:D
[QUOTE=Intri;77576]