Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Switch a další info

Maximus12 (763)|30.1.2008 19:41
Zdravím v síťařině jsem nováček tak bych potřeboval trochu info

Potřebuju projpojit vzájemně zatím dvě PC , abych mezi nima mohl přenášet data z jednoho do druhého, sdílet soubory a tak různě, dá se to realizovat switchem ? Vím, že propojení dvou PC de i kabelem, ale časem připojím další, čimž bych chtěl docílit jakési malé sítě.

Pokud je to tak, tak my prosim dopuručte nějaký cenově rozumný a kvalitní switch.


Jinak dál bych se chtěl zeptat, když mám připojení pomocí WiFI - APčko a z AP mě de síťový kabel do síťovky v PC, tak když bych chtěl, aby i další PC bylo připojené pomocí WiFiny do Netu tak to vyřeším routerem ? S tím, že bych síťový kabel z AP zapojil do routeru do zdířky WAN a z ostatních portu to tahal do dalších PC ? Rozumím tomu dobře ?

Jinak když budu mit ten router sesiťuje mi i ty PC, abych mohl sdílet data nebo vlastně jen řeši připojení k NETU?

A poslední věc WiFi router - je to klasickej router s tim, že má přistup do netu přes bezdrát ? To znamená když budu mít zapojený takový router a přijde někdo ke mě např. s noťasem tak vlastně po vyhledání té sítě se přes ten router připojí do netu ? bez kabelu ?

Případně můžete mě doporučit i nějaký router a wifi router !!! Chci si s tím pak pohrát , pač když si s tim člověk pohraje nejlépe se to naučí :)))

Jinak vim, že pro někoho to může bejt triviální, ale jak říkám sem v síťařině nováček, ale chci se tomu věnovat a rozkoukat se v tom. Takže za každou radu a i návrh připadného zařízení budu vděčen :))
Petr S. (1220)|31.1.2008 11:50