Vaše tvorba - cokoliv
Mám Tě smazat za OT nebo odpovědět?:D Jsem víc IŤáckej typ? - to asi proto, že jsem o dvě hlavy vyšší :D
a ty pochybuješ, že boboco někdy viděl kolo? To mě uráží, asi utrpí Tvá reputace:D Já jezdím na kole mnohem vic než bratr. Ostatně moje koleso je ve včerejším postu. Tak asi tak:-).
to Mech13 - tohle je lom v Libči, asi 10km od domova, žádnej uran :D
a ty pochybuješ, že boboco někdy viděl kolo? To mě uráží, asi utrpí Tvá reputace:D Já jezdím na kole mnohem vic než bratr. Ostatně moje koleso je ve včerejším postu. Tak asi tak:-).
to Mech13 - tohle je lom v Libči, asi 10km od domova, žádnej uran :D
[QUOTE=ice_d;104660]Tak ja se pridam, neni to nic umeleckyho, proste bylo krasne, tak jsem minulej vikend vytahl autiko ven za mesto a fotil ;)[/QUOTE]
nechci rejpat,ale pokud máš k tomu kapacitátoru větší drát jak 30cm ,pak celkem hodně strácí svůj význam ...
čím blíže kapacitátor k zesilovači,tím lépe
nechci rejpat,ale pokud máš k tomu kapacitátoru větší drát jak 30cm ,pak celkem hodně strácí svůj význam ...
čím blíže kapacitátor k zesilovači,tím lépe
Jo, tady je neco ode me, jsem jenom dostal napad, a protoze soutez konci za tri ctvrte hodiny (jestli se nepletu), tak to uz nestihnu udelat poradne - Behold the Microsoft Paint creation !
EDIT: To je tak, kdyz nekdo zapomene, ze je jeste 31. :D , no myslite, ze to ma vubec cenu ?
Proste treba kdybych si na to vzpomel vcas, mohl jsem to sjet Photoshopem .... ale ted uz na to kaslu.
EDIT: To je tak, kdyz nekdo zapomene, ze je jeste 31. :D , no myslite, ze to ma vubec cenu ?
Proste treba kdybych si na to vzpomel vcas, mohl jsem to sjet Photoshopem .... ale ted uz na to kaslu.
[QUOTE=crasher.km;106346]nechci rejpat,ale pokud máš k tomu kapacitátoru větší drát jak 30cm ,pak celkem hodně strácí svůj význam ...
čím blíže kapacitátor k zesilovači,tím lépe[/QUOTE]
To neni rejpani, dik za pripominku. Nejak extremne dlouhej neni, vede primou cesou dolu z plata na dno kufru, ale kolik ma presne z hlavy nevim, radsi ho premerim ;)
čím blíže kapacitátor k zesilovači,tím lépe[/QUOTE]
To neni rejpani, dik za pripominku. Nejak extremne dlouhej neni, vede primou cesou dolu z plata na dno kufru, ale kolik ma presne z hlavy nevim, radsi ho premerim ;)
Vlastnoručně vytvořený IrDA vysílač/přijímač, referenční zapojení HSDL3612 ... taky to tak vypadá, že ...
Nikomu nedoporučuju tuhle mrchu pájet, miniatuarizace je sviňa.
Nezbytná poznámka: Elyt je úplně obyč. Jamicon
Nikomu nedoporučuju tuhle mrchu pájet, miniatuarizace je sviňa.
Nezbytná poznámka: Elyt je úplně obyč. Jamicon
[QUOTE=ice_d;106385]To neni rejpani, dik za pripominku. Nejak extremne dlouhej neni, vede primou cesou dolu z plata na dno kufru, ale kolik ma presne z hlavy nevim, radsi ho premerim ;)[/QUOTE]
nemám důvod rýpat :) myslím že to je dobrá rada,protože ta délka kabelu je fakt znát...
nemám důvod rýpat :) myslím že to je dobrá rada,protože ta délka kabelu je fakt znát...
[QUOTE=P@pi;106416]Prečo to svítí fialově? :notsure[/QUOTE] Dobrá otázka ... okem to vidět není a foťákem jak kterým. Třeba zelený filtr nepropouští IR záření a ostatní filtry ano. Nebo ho jako jediný propouští fialový filtr, možná jsem to fotil stařičkým Nikonem s CMYG maticí, která se dnes už nepoužívá.
Nedávno byla rychlosoutěž začátečníků v Photoshopu (tam jsem se zařadil sám :D) a úkolem bylo zmanipulovat obrázek. Práce asi na hoďku a půl nebo tak nějak :-).
Orig - vpravo, edit vlevo. Chtělo by to ještě si s tím pohrát, ale myslím, že ani tak to neni úplně špatné :).
Orig - vpravo, edit vlevo. Chtělo by to ještě si s tím pohrát, ale myslím, že ani tak to neni úplně špatné :).
[QUOTE=P@pi;107153]Nedávno byla rychlosoutěž začátečníků v Photoshopu (tam jsem se zařadil sám :D) a úkolem bylo zmanipulovat obrázek. Práce asi na hoďku a půl nebo tak nějak :-).
Orig - vpravo, edit vlevo. Chtělo by to ještě si s tím pohrát, ale myslím, že ani tak to neni úplně špatné :).[/QUOTE]
NJN, nekdo ma holt talent. Fakt super ;)
Orig - vpravo, edit vlevo. Chtělo by to ještě si s tím pohrát, ale myslím, že ani tak to neni úplně špatné :).[/QUOTE]
NJN, nekdo ma holt talent. Fakt super ;)
Tak tohle je moje auto. Rover 200. Predni spoiler pod naraznikem jsem delal sam pomoci kartonu a laminatu. Kitovani taky sam, lakovani taky sam.Ostatni upravy nárazníku což bylo vykitování děr po lištách taky sám. Haupnu jsem stříkal taky sám. Ted v létě se chystam na zbytek.
[quote=OdMajkla;107267]Tak tohle je moje auto. Rover 200. Predni spoiler pod naraznikem jsem delal sam pomoci kartonu a laminatu. Kitovani taky sam, lakovani taky sam.Ostatni upravy nárazníku což bylo vykitování děr po lištách taky sám. Haupnu jsem stříkal taky sám. Ted v létě se chystam na zbytek.[/quote]
Pěkný :thumb
[quote=P@pi;107153]Nedávno byla rychlosoutěž začátečníků v Photoshopu (tam jsem se zařadil sám :D) a úkolem bylo zmanipulovat obrázek. Práce asi na hoďku a půl nebo tak nějak :-).
Orig - vpravo, edit vlevo. Chtělo by to ještě si s tím pohrát, ale myslím, že ani tak to neni úplně špatné :).[/quote]
Květinka se ti nelíbila? :D
Pěkný :thumb
[quote=P@pi;107153]Nedávno byla rychlosoutěž začátečníků v Photoshopu (tam jsem se zařadil sám :D) a úkolem bylo zmanipulovat obrázek. Práce asi na hoďku a půl nebo tak nějak :-).
Orig - vpravo, edit vlevo. Chtělo by to ještě si s tím pohrát, ale myslím, že ani tak to neni úplně špatné :).[/quote]
Květinka se ti nelíbila? :D
@OdMajkla [SIZE="1"](bože to je nick)[/SIZE]: Jo, fakt pěkný, si docela šikovnej lakýra.... :thumb
A co znamená zbytek? Snížení, nějaký prahy, tuning motoru?
A co znamená zbytek? Snížení, nějaký prahy, tuning motoru?
kokr to není,je to čistokrevný IRSKÝ SETR,Orlando Králův Hrádek,Orin.Jo je malá,nákup,nebo rodina,oboje se tam nevejde,leda vozejk,ale je to živá potvůrka na terénky a na ty je dlouhá špatná.
[QUOTE=OdMajkla;107267]Rover 200[/QUOTE]
Neplanuješ snížení?Docela by to tomu autu slušelo...
A jak tak koukám,je to tu slušně rozjeté...kdybych já blbec taky někdy zálohoval i fotky:mistake...
//Chachá...tak sem zas něco našel...jsem úplně levej na Photoshop,tak alespoň fotim...A ta poslední fotka,je z dob,kdy jsme neměl co dát na plochu...moje klávka...:D
Neplanuješ snížení?Docela by to tomu autu slušelo...
A jak tak koukám,je to tu slušně rozjeté...kdybych já blbec taky někdy zálohoval i fotky:mistake...
//Chachá...tak sem zas něco našel...jsem úplně levej na Photoshop,tak alespoň fotim...A ta poslední fotka,je z dob,kdy jsme neměl co dát na plochu...moje klávka...:D
Myslím že to bylo na majkla :D.
Setr? To jsem snad nikdy neslyšel :D.
Jinak fakt to vypadá malý :/.
OdMajkla: Ten Rover se mi líbí a koukal jsem, je docela levnej. Ale ten Rover 25 je moc pěknej a cenově to docela jde :-). Jaký to je auto? Neznám nikoho s Roverem :notsure.
Setr? To jsem snad nikdy neslyšel :D.
Jinak fakt to vypadá malý :/.
OdMajkla: Ten Rover se mi líbí a koukal jsem, je docela levnej. Ale ten Rover 25 je moc pěknej a cenově to docela jde :-). Jaký to je auto? Neznám nikoho s Roverem :notsure.
[QUOTE=P@pi;107525]OdMajkla: Ten Rover se mi líbí a koukal jsem, je docela levnej. Ale ten Rover 25 je moc pěknej a cenově to docela jde :-). Jaký to je auto? Neznám nikoho s Roverem :notsure.[/QUOTE]
Je to u nás celkem neznámá značka (neplést s Land Roverem). Ale měla dlouhou tradici, více třeba zde. Nevím kolik aut vyraběli, myslím že moc ne, ani v Anglii sem jich zas tolik jezdit neviděl.
Přidám pár fotek. Taková směs, hovnivál je někde z Německa, okoun z Horní Cerekve z lomu, třetí je bitva o Kyjev která se konala u Letovic :) a to poslední poustevník z Řecka
Je to u nás celkem neznámá značka (neplést s Land Roverem). Ale měla dlouhou tradici, více třeba zde. Nevím kolik aut vyraběli, myslím že moc ne, ani v Anglii sem jich zas tolik jezdit neviděl.
Přidám pár fotek. Taková směs, hovnivál je někde z Německa, okoun z Horní Cerekve z lomu, třetí je bitva o Kyjev která se konala u Letovic :) a to poslední poustevník z Řecka
[QUOTE=...No...Name...;107520]
..A ta poslední fotka,je z dob,kdy jsme neměl co dát na plochu...moje klávka...:D[/QUOTE]
hooodně pěkná fotka toho wavu,fakt se povedla :)
..A ta poslední fotka,je z dob,kdy jsme neměl co dát na plochu...moje klávka...:D[/QUOTE]
hooodně pěkná fotka toho wavu,fakt se povedla :)
Rover je anglican a to ze neni videt je tim ze to lidi neznaji a boji se tyhle anglicky znacky. Projděte si Rover kluby - jsou na webu dva - a tam si pročtěte přispěvky členů a jejich hodnoceni téhle značky.
Já osobně jsem plánoval Polo, ale po cestě z neuspěchu jsme se stavěli na obhlídku v jednom bazáru a tam jsem narazil na tohle na první pohled moc líbiví auto. V základu pěkně prolisovaná a zamračená kapota, líbivej vnitřek, hezkej a nevšední design. už od výrobce je tohle auto moc pěkný. Podobně jako třeba Ford Focus STi. Taky parádní již v základu. Celou cestu mě to auto vrtalo hlavou a doma jsem sednul ke kompu a hned zjištoval info o značce. Četl jsem hodnocení lidí kteří Rovera vlastní, a jejich nadšení skočilo na mě. Tak v duchu jsem si přál aby to bylo dobré auto protože já mám rád nevšední věci, a tohle auto je stále nevšední i když se počet těchto vozů u nás dost rozrůstá. A vyčetl jsem, že kdo se v Roveru sveze už jiný auto nechce :D tohle je zavádějící a zřejmě přehnané, ale po pročtení článků byl Rover moje jasná volba. Výborně odpruženej podvozek, klidná a velmi pohodlná jízda, skvělé jízdní vlastnosti, již v základu centrální zamykání, imobilizér, alarm, dva airbagy, přední i zadní kotoučové brzdy, a to již v roce 1998, za parádních 72.000.- Auto bylo z německa v perfektním stavu s 89.000.- kilometry na tachometru. Trochu jsem zprvu nevěřil, ale po bližším prozkoumání auta bylo jasný že je to skutečně tak. Vnitřek udržovaný, čistý, neošmataný, čistej motor bez známek netěsnosti oleje, a dokonce hever v kufru byl ještě originál zabalenej. Vše v autě vonělo čili jasnej nekuřák. Po příjezdu do bazáru mi zlevnili ještě 3.000.- na benzín že jsem z daleka :D paráda.
Moje dojmy z tohodle auta jsou skvělé. Kam přijedu vzbudí pozornost a zalíbení. Jízdní vlastnosti parádní, spotřebu u mojí 1.4 benzín - víc jsem nechtěl protože je to moje první auto a na zabití to stačí :D i tak bylo 2x namále -jde spotřeba s klidnou jízdou mimo město na necelých 7 litrů.
Předepsaný 15" kola jsem vyměnil za 17" s rozměrem 205/40 Snižovat nechci. Naše silnice tomu nejsou určený. i tak mam problém a to je nejnižší bod - přední nárazník - 15 cm nad vozovkou. A už třikrát jsem ho rozstřelil. Silnice děs. Snižovat tedy ne, a když tak bych musel dát tvrdší pružiny a auto by stratilo svůj komfort z jízdy. I tak jsou gumy s profilem 40 znát oproti standartním 175/65/15. pouze jsem vykuchal celé vejfukové potrubí od svodů až po zadní tlumič a nahradil laďákem. I ten bych do budoucna vyměnil. Ten kravál je sice hezkej ale když jedete po dálnici a držíte otáčky na 3 až 5.000.- tak se to nedá dlouho vydržet. Na druhou stranu to přehluší audio systém :D
Tning motoru nebude. u obsahu 1.4 nemá smysl něco dělat a ždímat z toho pár kobyl navíc. pokud budu chtít silnější, půjdu do verze 1.8 VVTi s proměnným časováním ventilů a výkonem 150 koní. při hmotnosti 1200 kg je to dobrej poměr a jede to jak kráva.
Co se týká náhradních dílů jejichž shánění jsem se zprvu obával, není problém. Firma ATS servis zajištuje prodej nejopotřebovávanějších dílů - motor, brzdy, řízení, karoserie atd. A hlavně - nejsou drahé !!! Tedy záleží na tom co si kdo pod tímto pojmem - drahé - představuje.
No nevím co dodat. U mě s tímto vozem naprostá spokojenost a i u mě platí - jednou jsem se svezl, a jiný už nechci.
Já osobně jsem plánoval Polo, ale po cestě z neuspěchu jsme se stavěli na obhlídku v jednom bazáru a tam jsem narazil na tohle na první pohled moc líbiví auto. V základu pěkně prolisovaná a zamračená kapota, líbivej vnitřek, hezkej a nevšední design. už od výrobce je tohle auto moc pěkný. Podobně jako třeba Ford Focus STi. Taky parádní již v základu. Celou cestu mě to auto vrtalo hlavou a doma jsem sednul ke kompu a hned zjištoval info o značce. Četl jsem hodnocení lidí kteří Rovera vlastní, a jejich nadšení skočilo na mě. Tak v duchu jsem si přál aby to bylo dobré auto protože já mám rád nevšední věci, a tohle auto je stále nevšední i když se počet těchto vozů u nás dost rozrůstá. A vyčetl jsem, že kdo se v Roveru sveze už jiný auto nechce :D tohle je zavádějící a zřejmě přehnané, ale po pročtení článků byl Rover moje jasná volba. Výborně odpruženej podvozek, klidná a velmi pohodlná jízda, skvělé jízdní vlastnosti, již v základu centrální zamykání, imobilizér, alarm, dva airbagy, přední i zadní kotoučové brzdy, a to již v roce 1998, za parádních 72.000.- Auto bylo z německa v perfektním stavu s 89.000.- kilometry na tachometru. Trochu jsem zprvu nevěřil, ale po bližším prozkoumání auta bylo jasný že je to skutečně tak. Vnitřek udržovaný, čistý, neošmataný, čistej motor bez známek netěsnosti oleje, a dokonce hever v kufru byl ještě originál zabalenej. Vše v autě vonělo čili jasnej nekuřák. Po příjezdu do bazáru mi zlevnili ještě 3.000.- na benzín že jsem z daleka :D paráda.
Moje dojmy z tohodle auta jsou skvělé. Kam přijedu vzbudí pozornost a zalíbení. Jízdní vlastnosti parádní, spotřebu u mojí 1.4 benzín - víc jsem nechtěl protože je to moje první auto a na zabití to stačí :D i tak bylo 2x namále -jde spotřeba s klidnou jízdou mimo město na necelých 7 litrů.
Předepsaný 15" kola jsem vyměnil za 17" s rozměrem 205/40 Snižovat nechci. Naše silnice tomu nejsou určený. i tak mam problém a to je nejnižší bod - přední nárazník - 15 cm nad vozovkou. A už třikrát jsem ho rozstřelil. Silnice děs. Snižovat tedy ne, a když tak bych musel dát tvrdší pružiny a auto by stratilo svůj komfort z jízdy. I tak jsou gumy s profilem 40 znát oproti standartním 175/65/15. pouze jsem vykuchal celé vejfukové potrubí od svodů až po zadní tlumič a nahradil laďákem. I ten bych do budoucna vyměnil. Ten kravál je sice hezkej ale když jedete po dálnici a držíte otáčky na 3 až 5.000.- tak se to nedá dlouho vydržet. Na druhou stranu to přehluší audio systém :D
Tning motoru nebude. u obsahu 1.4 nemá smysl něco dělat a ždímat z toho pár kobyl navíc. pokud budu chtít silnější, půjdu do verze 1.8 VVTi s proměnným časováním ventilů a výkonem 150 koní. při hmotnosti 1200 kg je to dobrej poměr a jede to jak kráva.
Co se týká náhradních dílů jejichž shánění jsem se zprvu obával, není problém. Firma ATS servis zajištuje prodej nejopotřebovávanějších dílů - motor, brzdy, řízení, karoserie atd. A hlavně - nejsou drahé !!! Tedy záleží na tom co si kdo pod tímto pojmem - drahé - představuje.
No nevím co dodat. U mě s tímto vozem naprostá spokojenost a i u mě platí - jednou jsem se svezl, a jiný už nechci.
No Name: Ta čičinta je nádherná. Jak ona samotná, tak ta fotka ;) Rodinej mazlik, nebo nahodná kolemjdoucí?
OdMajkla: Pekne popsany auticko. Nemas jeste nejaky fotky? Hlavne ten audiosystem.
A neni to nejaky moc liny 1.4ka na 1200kg? :D Ja mam 2.0 102kW na 1150kg vahy a rikam si, ze by to mohlo jet lip :D
Pitrisek: Orinek si darecky rozbaluje sam? :D
OdMajkla: Pekne popsany auticko. Nemas jeste nejaky fotky? Hlavne ten audiosystem.
A neni to nejaky moc liny 1.4ka na 1200kg? :D Ja mam 2.0 102kW na 1150kg vahy a rikam si, ze by to mohlo jet lip :D
Pitrisek: Orinek si darecky rozbaluje sam? :D
[QUOTE=ice_d]No Name: Ta čičinta je nádherná. Jak ona samotná, tak ta fotka ;) Rodinej mazlik, nebo nahodná kolemjdoucí?[/QUOTE]
Už jsem se lekl, že jsem minul nějakou fotku s dvounohou číčou :D. To slovo kolemjdoucí mě zarazilo :D.
[QUOTE=ice_d]
OdMajkla: Pekne popsany auticko. Nemas jeste nejaky fotky? Hlavne ten audiosystem.
A neni to nejaky moc liny 1.4ka na 1200kg? :D Ja mam 2.0 102kW na 1150kg vahy a rikam si, ze by to mohlo jet lip :D[/QUOTE]
A žere to 7 litrů na 100 km při normální jízdě :D? My máme dva 2,5 litry (Ford Ranger a Mazda 626) a kdyby to bylo pod 10, tak jsme rádi.
[QUOTE=ice_d]
Pitrisek: Orinek si darecky rozbaluje sam? :D[/QUOTE]
Pěknej pejsek, jen jsem čekal, že je menší. Asi jak má malej čumák (my máme jezevčíka :D, ten má dlouhej sosák).
Nic moc fotka, ale lepší tu teď nemám :-) (CANON EOS 350D).
Už jsem se lekl, že jsem minul nějakou fotku s dvounohou číčou :D. To slovo kolemjdoucí mě zarazilo :D.
[QUOTE=ice_d]
OdMajkla: Pekne popsany auticko. Nemas jeste nejaky fotky? Hlavne ten audiosystem.
A neni to nejaky moc liny 1.4ka na 1200kg? :D Ja mam 2.0 102kW na 1150kg vahy a rikam si, ze by to mohlo jet lip :D[/QUOTE]
A žere to 7 litrů na 100 km při normální jízdě :D? My máme dva 2,5 litry (Ford Ranger a Mazda 626) a kdyby to bylo pod 10, tak jsme rádi.
[QUOTE=ice_d]
Pitrisek: Orinek si darecky rozbaluje sam? :D[/QUOTE]
Pěknej pejsek, jen jsem čekal, že je menší. Asi jak má malej čumák (my máme jezevčíka :D, ten má dlouhej sosák).
Nic moc fotka, ale lepší tu teď nemám :-) (CANON EOS 350D).
Prostě jezevčíci jsou krásní :D. Pěkný fotky :-).
EDIT: Intri na žádné fotce nevidím kompresi
EDIT2: jak je jezevčík starej? Vypadá na škvrně :-)
EDIT: Intri na žádné fotce nevidím kompresi
EDIT2: jak je jezevčík starej? Vypadá na škvrně :-)
[QUOTE=P@pi;107951]
A žere to 7 litrů na 100 km při normální jízdě :D? My máme dva 2,5 litry (Ford Ranger a Mazda 626) a kdyby to bylo pod 10, tak jsme rádi.
[/QUOTE]
Spotreba je vedlejsi kriterium na poli tuningu :D Zere mi to 11,5 - 12,5 na 100 :D Hlavni je pozitek z jizdy a vovovovotom to je :D
A žere to 7 litrů na 100 km při normální jízdě :D? My máme dva 2,5 litry (Ford Ranger a Mazda 626) a kdyby to bylo pod 10, tak jsme rádi.
[/QUOTE]
Spotreba je vedlejsi kriterium na poli tuningu :D Zere mi to 11,5 - 12,5 na 100 :D Hlavni je pozitek z jizdy a vovovovotom to je :D
[QUOTE=P@pi;107967]Pěkný fotky :-).[/QUOTE]
Dík. Teprve se s tím učím (taky EOS 350D).
[QUOTE=P@pi;107967]jak je jezevčík starej? Vypadá na škvrně :-)[/QUOTE]
Je jí rok a půl. Ale je trpasličí ;)
Inti: kde máš tu kompresi?
Dík. Teprve se s tím učím (taky EOS 350D).
[QUOTE=P@pi;107967]jak je jezevčík starej? Vypadá na škvrně :-)[/QUOTE]
Je jí rok a půl. Ale je trpasličí ;)
Inti: kde máš tu kompresi?
[QUOTE=ice_d;107939]Rodinej mazlik, nebo nahodná kolemjdoucí?
[/QUOTE]
Tak něco jako babči mazlík a zároveň "hlíhací pes"...Nejdřív byly jen 2 černý...nějak se to ale rozmnožilo a najednou jsou 3 černý a jedna mourovatá...a to bez 3 koťat,který sežral sousedky kocour:mad:...
[/QUOTE]
Tak něco jako babči mazlík a zároveň "hlíhací pes"...Nejdřív byly jen 2 černý...nějak se to ale rozmnožilo a najednou jsou 3 černý a jedna mourovatá...a to bez 3 koťat,který sežral sousedky kocour:mad:...
Jak sem řek. Málem sem to dvakrát zrušil. Pokaždý mi v zatáčce ulítnul zadek, a šel sem bokem :D Ale bral sem to jako varování, a ted už v klidu. Ta 1.4 má 72 koni (55KW) Neni to zavodni auto. Tak to beru a i tak s tim jezdim. Ale neda se říct že by to bylo "líný" Od 3000 ot/min se chová velmi svižně. Motor je pružnej, jde za plynme a nebojí se jít až na 7.000.- ot/min kde končí v omezovači. Až budu chít silnější verzi bud 1.8 VVTi se 118 KW nebo 1.8 v upravě MG se 132 KW. Ovšem v originál upravě MG za prvé nejsou k sehnání a když tak se cena vyhoupne na 200.000.- Ovšem tam je vnitřek komplet v červenej kůži a bůh ví co ještě.
[QUOTE=OdMajkla;108121]Jak sem řek. Málem sem to dvakrát zrušil. Pokaždý mi v zatáčce ulítnul zadek, a šel sem bokem :D Ale bral sem to jako varování, a ted už v klidu. Ta 1.4 má 72 koni (55KW) Neni to zavodni auto. Tak to beru a i tak s tim jezdim. Ale neda se říct že by to bylo "líný" Od 3000 ot/min se chová velmi svižně. Motor je pružnej, jde za plynme a nebojí se jít až na 7.000.- ot/min kde končí v omezovači. Až budu chít silnější verzi bud 1.8 VVTi se 118 KW nebo 1.8 v upravě MG se 132 KW. Ovšem v originál upravě MG za prvé nejsou k sehnání a když tak se cena vyhoupne na 200.000.- Ovšem tam je vnitřek komplet v červenej kůži a bůh ví co ještě.[/QUOTE]
Ono to ma zadni nahon, ze Ti ulitl zadek? Ja myslel, ze auta s prednim nahonem trpi spis nedotacivosti nez pretacivosti :) Jinak pekny foto ;)
Ono to ma zadni nahon, ze Ti ulitl zadek? Ja myslel, ze auta s prednim nahonem trpi spis nedotacivosti nez pretacivosti :) Jinak pekny foto ;)
zašlápni to před zatáčkou ze 160 na 80 tak rychle jak to jde, a dobržduj ještě na začátku zatáčky, na mokrým asfaltu na zimních pneumatikách. váha auta se přesune na přední nápravu, odlehčí se ti zadek, a jdeš bokem. jinak je to samozřejmě náhon na přední nápravu :)
[QUOTE=OdMajkla;108303]zašlápni to před zatáčkou ze 160 na 80 tak rychle jak to jde, a dobržduj ještě na začátku zatáčky, na mokrým asfaltu na zimních pneumatikách. váha auta se přesune na přední nápravu, odlehčí se ti zadek, a jdeš bokem. jinak je to samozřejmě náhon na přední nápravu :)[/QUOTE]
Doufam, ze toto s Hyundaikou nebudu muset otestovat :D
Doufam, ze toto s Hyundaikou nebudu muset otestovat :D
[QUOTE=trodas;109516]Rikal tady nekdo neco o jezevcicich? :-) Nase Gabca:
PS. jinak je to pekna potvurka :D[/QUOTE]
Jezisimankote, to je ale roztomily stenatko :D
BTW Nasel jsem stenatko Yorksheera moji ex-pritelkyne, muzete porovnavat :D
PS. jinak je to pekna potvurka :D[/QUOTE]
Jezisimankote, to je ale roztomily stenatko :D
BTW Nasel jsem stenatko Yorksheera moji ex-pritelkyne, muzete porovnavat :D
ice-d> To že máš pohon předních kol znamená jen že nemůžeš driftovat (přetáčivost vyvolaná rychlejším otáčením zadních kol) bokem jet nepochybně můžeš.
[QUOTE=trodas;109516]Rikal tady nekdo neco o jezevcicich? :-) Nase Gabca:
PS. jinak je to pekna potvurka :D[/QUOTE]
Jóóó, tak ta je taky výborná. :inlove
PS. jinak je to pekna potvurka :D[/QUOTE]
Jóóó, tak ta je taky výborná. :inlove
[quote=ice_d;109523]BTW nevis jestli nahodou nevodil Hyundai Coupe? :D[/quote]
No tak to pochybuju, ale Tim Schrick by tě taky mohl uspokojit:
YouTube - DMAX D Motor - Nissan 350Z vs. Hyundai Coupé
No tak to pochybuju, ale Tim Schrick by tě taky mohl uspokojit:
YouTube - DMAX D Motor - Nissan 350Z vs. Hyundai Coupé
trodas: moc pekna :)... jezevcici potvory byvaj, maji svou hlavu, byvaji naladovi a pekne chytri :-). Musi byt, precejom vyhnat lisku z nory uz trosku premysleni chce :)