Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Odšifrování ve Win XP

VencaX (3686)|29.6.2008 17:38
Dobrý den,
Prosím o radu. Zašifroval jsem si ve Win XP na NTFS nějaké soubory a nezálohoval jsem si jejich certifikáty. Pak se mi spálil zdroj (naštěstí jsem měl náhradní). Ale při načítání mi to házelo chybu poškození nějakého souboru, tekže jsem byl nucen nainstalovat nový systém. Samozřejmě ty soubory bych rád odšifroval, jenomže mi to nejde. Zkoušel jsem programy na odšifrování EFS (samzřejmě free verze takže fungují s omezením např. do 512 bajtů a nemám peníze na koupi plné verze cca 3000 Kč) a zkoušel jsem si hrát i s certifikací. Ale jsem nováček, takže v podstatě ani nevím co sem dělal :D Mohl by mi prosím někdo poradit, jak by šly tyto soubory odšifrovat?
Děkuji předem za odpovědi.
Petr S. (1220)|29.6.2008 18:09
Zkoušel jsi toto? Jinak tohle bývá problém, nejlepší je si certifikáty vždy po vytvoření nejraději zálohovat.
VencaX (3686)|29.6.2008 19:08
Právěže zkoušel, free verze dešifruje 512 bajtů a zbytek nechá, takže je soubor stejně nečitelný. Plná verze stojí cca 3000+ Kč a to opravdu nemám na vyhození. Potřeboval bych jestli by to nešlo nějak jinak, protože právě tyhle programy mají ve free verzích zabudováno omezení (kdyby tam aspoň dal výrobce třeba časové omezení, to by mi stačilo). Myslím že druhý program byl Advanced NTFS Recovery a ten požadoval automaticky koupit i v free verzi.

Teoreticky by to mohlo jít přezálohovat do Win 2000 protože ty maj 2 chybky v tomhletom, jenomže doma mám jen XP a Vista a neznám nikoho kdo by 2000 používal.
Dojigiri (1629)|30.6.2008 10:23