Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Grafické karty: graficka karta - reklamace

Neregistrovaný (0)|15.7.2008 17:04
Jméno tazatele: -

Znění dotazu:
Ahoj, budu davat do reklamace svou grafickou kartu, na ktere sem mel pridelane accelero. To sem sundal a nahradil puvodnim chladicem. Presto, je to duvod pro neuznani reklamace? Mel bych se snazit zakryt, ze sem accelero pouzival (treba kdyby se ptali nebo tak neco) ?

A jeste otazka: Reklamuju to v alfacompu, je to zatim moje prvni reklamace, ma uz tam nekdo zkusenost jak to probiha, jak dlouho to zhruba trva a tak? asi neni zadna moznost zeby mi behem doby co to bude v reklamaci zapujcili nahradni kus (treba v CZC to tak jde za poplatek 10% z ceny) ?

HW a SW počítače jehož se dotaz týká:
r34ktor (7477)|15.7.2008 17:07
Důvodem k neuznání reklamace by bylo, pokud by jsi kartu výměnou chladiče nějak poškodil (a servis na to přišel), či porušil plombu u původního chladiče (kterou bohužel někteří výrobci dávají).
kane.shw (1231)|15.7.2008 19:18
O tom Acceleru, případně jiném přidávaném chladiči, bych se preventivně vůbec nezmiňoval. Prostě se to stalo s referenčním chladičem a hotovo.

Mechanické poškození by jsi poznal sám, takže by jsi byl sám proti sobě, kdyby jsi jim to tam nesl, protože by to případně zjistili.
Jinak takový samostatně kupovaný chladič je spíše ku prospěchu karty, než k její škodě, tudíž se tím vůbec netrap.
Good Luck :thumb
Pavel Boček (4169)|16.7.2008 02:55
Normálně jim to přines, řekni co to dělá nebo nedělá (úplně stručně, nenabíhá PC apod.). Nic jiného vědět nepotřebují, o Acceleru nic neříkej :D

Strašně mě v Alfě naštvali, jsem ji to tam dal a jel domů a když už jsem by ve vlaku mi napsali, že je reklamace vyřízená. Tak jsem ještě jel zpátky a už měli 5 minut zavřeno :hmm Nevím, proč mají tak krátkou otevírací dobu :angry Jsem tam musel jet další den znovu :angry:D

Ne, vážně, reklamace je hned, zapůjčit nic nepotřebuješ :)
Neregistrovaný (0)|16.7.2008 12:48
OK, diky Vam vsem za rady. Pujdu to reklamovat dneska nebo zitra. Akorat je jeste jedna vec, ktera me trapi - a to ze uz si presne nepamatuju jaky druh sroubku drzel ten puvodni chladic.

Mam tuhle kartu Sapphire HD 3870 512MB
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]

Na googlu jsou jeji fotky bud jen z vrchni strany anebo nejsou sroubky videt. Cili mam na Vas prosbu, kdyby se tu nasel nekdo, kdo ma stejnou kartu bez primontovavaneho accelera (nejlip kupovanou v alfacompu) a vyfotil by mi ji tak aby sly rozeznat hlavicky sroubku (staci 1 foto, netreba ani vytahovat kartu z pc), byl bych moooc vdecny.

Ja vim, jsem asi puntickar, ale chci mit aspon nejakou jistotu..
johny__g (6387)|16.7.2008 14:14
Sice je to verze toxic ale chladič je podobný, tak i šroubky by mohly být.

http://www.ixbt.com/video3/images/sapphire-16/sapphire-3870-scan-back.jpg
Pavel Boček (4169)|16.7.2008 14:51
Mám tu samou (nižší takt), šroubky tam jsou stejné, jako u všech grafických karet - takové ty s pružinkou.
Stačí to takhle nebo je mám nafotit :D
Neregistrovaný (0)|16.7.2008 17:58
Tak vsem diky jeste jednou. Zrovna jsem prisel z brnenske pobocky alfacompu s dobrym pocitem a novou grafickou kartou v batohu. Opravdu velice rychla reklamace :). Natrefil sem na (odhadem 40-leteho, takoveho tlustsiho) prodavace, ktery si me jenom poslech, pokyval hlavou, rozbalil mnou prinesenou krabici, kouknul na grafiku odbornym pohledem a rovnou se jal v regalu hledat krabici s novym kouskem.

Bajecne!
Pavel Boček (4169)|16.7.2008 18:08
No vidíš :)

Ten prodavač, toho si pamatuji, je tam už celkem dlouho, co tam chodím :D Pamatuji si ho hlavně proto, že naposled mu nechodila tiskárna, tak mi musel napsat paragon :D:turtle:slug