Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Sítě: 80% WWW stránek mi nejede. Proč??

Neregistrovaný (0)|11.8.2008 14:43
Jméno tazatele: Tessynecka

Znění dotazu:
Zdravím všechny,
nejsem žádný odborník, tak se kdyžtak prosím nesmějte mojí debilitě ;)
už druhým dnem se mi přestalo zobrazovat nějakých 70-80% webových stránek. Nechápu co se najednou stalo. Jestli jsem třeba něco smazala antivirákem nebo co. Zkoušela jsem zakázat proxy, prostřídat různé prohlížeče, vypnout firewall, zakázat pár zbytečných věcí v nástroji pro konfiguraci systému (msconfig), ale vážně už nevím co s tím. Prosím, kdybyste měli někdo nějaký nápad, tak napište. Fakt je to nutné. Dělám reparáty a fakt se potřebuju dostat ke studijnímu materiálu. Díky. ;)

HW a SW počítače jehož se dotaz týká:
Win XP Prof, Attansic L2 Fast Ethernet 10/100 Base-T Adapter
michal.kolesa (357)|11.8.2008 15:40
Odkud se připojujete ?

Máte "vlastní" připojení (např. CDMA, GRPS modem) nebo se připojujete přes školní síť
Dojigiri (1629)|11.8.2008 15:48
Zkus spustit příkazovou řádku a otestovat pingem stránky který nejedou, tj. např. pokud by nešlo http://www.seznam.cz tak zadat "ping www.seznam.cz" co ti vypíše (zkus i u funkční stránky abys viděla jestli je tam rozdíl). Pokud ping půjde a prohlížeč ne, je to problém v prohlížeči, pokud nepůjde ani ping je to problém v systému a podle toho bude potřeba pokračovat v řešení ...

Pak se poděl co máš za internet (Wifi, ADSL O2, ????), jakej modem (aspoň jestli je to USB nebo s připojením síť. kablem, nejlíp i značku která na něm bude někde na štítku).

A zkus z příkaz. řádky po spustit "ipconfig /all" a výsledek sem zkopírovat.
stevuljak (1)|11.8.2008 16:20