Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Problém s grafickou kartou (nejspíš)

MrLiszka (1)|22.8.2008 10:58
Dobrý den,

potřeboval bych poradit ohledně problému s mým počítačem. Mám grafickou kartu GeForce 8800GTS, která je připojená na PCIe express. Moc se v hardwaru nevyznám a problém zní následovně.

Před dvěma dny, mi naběhly na monitru LG Flatron L196WTQ svislé přerušované čáry po celé ploše monitoru. Po načtení Windows XP se service packem 2, mi to hodilo modrou obrazovku s vypisem paměti ram, a s hláškou, že mám počítač v cyklické smyčce. Po opakovaném restartu a stejném problému jsem se tedy rozhodl pro reinstall windowsu za ztrátu všech dat, které jsem měl uloženy v počítači ... bohužel. Dal jsem naformátování disku a čekal, že čáry zmiznou. Dal jsem tedy windowsy do mechaniky a instaloval, po konečné instalaci se počítač restartl, načetl winy, vše v pohodě. Nainstaloval jsem programy potřebné pro chod počítače, nejnovější drivery, ale počítač se pak zase začal sekat, a objevovaly se mi pruhy zas. Tentokráte bez modré obrazovky, ale přímo už s restartem. Reinstall pokus č.2, proběhl za stejných podmínek uvedených výše. Všechno fungovalo. Drivery na grafárnu nvidia 175.19, directx 9.c. Spustil jsem si UT2004, bez problému. Nainstaloval, hrál C&C generals;bez problému, to samé Supreme Commander a Total Immersion Racing (omlouvám se jestli ty hry někdo nezná). Po nainstalování Age of Empires 3, jsem ho spustil a najednou přestaly správně fungovat textury, nevím jak to pořádně vysvětlit, ale prostě se barvy inverzovaly, a pořád se měnily. To samé teď je i u ostatních her. Dal jsem tedy restart ... pokoušel jsem se to vyřešit pomocí ''dxdiag'' ale v testu Direct 3D 9, jsem po zobrazení krychle zůstal vyjevený, že mi zůstala na 5 minut cca černá obrazovka, tedy restart. Bojím se vůbec nějakou hr