Jméno tazatele: edtn
Znění dotazu:
Zdravim,
mám menší problém:
Grafická karta Saphhire HD4850 sa sekne s modrou obrazovkou a výpisom :
STOP: (0x000000EA,0x896EF798,0x89041E50,0xBA4E3C34,0x00000001)
Podľa kódu by sa zdalo na problém grafiky alebo drivera, ale:
na testovanie mám dve PC-éčka
PC1: MB Asus K8N4-E Deluxe
PC2: MB MSI tiež Nvidia NFORCE4 chipset
HDD s naištalovanými XP Pro+SP3 majú vytvorené 2HW profily, aby som ich na skúšku mohol dať raz do PC1 a raz do PC2.
Grafika je naištalovaná najnovšími ovládačmi (z 20.08.2008) v oboch profiloch
RAMku (1GB) tiež prehadzujem.
Týmto som (predpokladám) vytvoril rovnocenné podmienky na testovanie grafiky na rôznych MB.
No a kameň úrazu je, že grafika sekne počítač PC1 s horeuvedeným výpisom. PC2 beží v poriadku.
A ešte perla na záver: Seknutie nespôsobí hocičo, ale originálna hra Mass Effect, pri zapnutí mapy....(na PC2 beží na 100%)...
Safra, v čom je problém že mi to na PC1 seká ??????????????????????
HW a SW počítače jehož se dotaz týká:
Znění dotazu:
Zdravim,
mám menší problém:
Grafická karta Saphhire HD4850 sa sekne s modrou obrazovkou a výpisom :
STOP: (0x000000EA,0x896EF798,0x89041E50,0xBA4E3C34,0x00000001)
Podľa kódu by sa zdalo na problém grafiky alebo drivera, ale:
na testovanie mám dve PC-éčka
PC1: MB Asus K8N4-E Deluxe
PC2: MB MSI tiež Nvidia NFORCE4 chipset
HDD s naištalovanými XP Pro+SP3 majú vytvorené 2HW profily, aby som ich na skúšku mohol dať raz do PC1 a raz do PC2.
Grafika je naištalovaná najnovšími ovládačmi (z 20.08.2008) v oboch profiloch
RAMku (1GB) tiež prehadzujem.
Týmto som (predpokladám) vytvoril rovnocenné podmienky na testovanie grafiky na rôznych MB.
No a kameň úrazu je, že grafika sekne počítač PC1 s horeuvedeným výpisom. PC2 beží v poriadku.
A ešte perla na záver: Seknutie nespôsobí hocičo, ale originálna hra Mass Effect, pri zapnutí mapy....(na PC2 beží na 100%)...
Safra, v čom je problém že mi to na PC1 seká ??????????????????????
HW a SW počítače jehož se dotaz týká:
Chyba STOP 0x000000EA obvykle značí problém s nějakým ovladačem. Zkus aktualizaci (grafická karta, čipová sada, procesor) na nejnovější dostupné verze.
Může se ovšem jednat i o problém s HW (např. nedostačující zdroj, odcházející deska -> zkontroluj stav kondenzátorů), či nekompatibilitu.
Může se ovšem jednat i o problém s HW (např. nedostačující zdroj, odcházející deska -> zkontroluj stav kondenzátorů), či nekompatibilitu.
[QUOTE=Neregistrovaný;156162] Jméno tazatele: edtn
Znění dotazu:
Zdravim,
mám menší problém:
Grafická karta Saphhire HD4850 sa sekne s modrou obrazovkou a výpisom :
STOP: (0x000000EA,0x896EF798,0x89041E50,0xBA4E3C34,0x00000001)
Podľa kódu by sa zdalo na problém grafiky alebo drivera, ale:
na testovanie mám dve PC-éčka
PC1: MB Asus K8N4-E Deluxe
PC2: MB MSI tiež Nvidia NFORCE4 chipset
HDD s naištalovanými XP Pro+SP3 majú vytvorené 2HW profily, aby som ich na skúšku mohol dať raz do PC1 a raz do PC2.
Grafika je naištalovaná najnovšími ovládačmi (z 20.08.2008) v oboch profiloch
RAMku (1GB) tiež prehadzujem.
Týmto som (predpokladám) vytvoril rovnocenné podmienky na testovanie grafiky na rôznych MB.
No a kameň úrazu je, že grafika sekne počítač PC1 s horeuvedeným výpisom. PC2 beží v poriadku.
A ešte perla na záver: Seknutie nespôsobí hocičo, ale originálna hra Mass Effect, pri zapnutí mapy....(na PC2 beží na 100%)...
Safra, v čom je problém že mi to na PC1 seká ??????????????????????
HW a SW počítače jehož se dotaz týká: [/QUOTE]
V systému Windows XP se zobrazuje chybová zpráva STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER
Produkty, které se vztahují k tomuto článku.
ID článku : 293078
Poslední aktualizace : 6. února 2008
Revize : 4.0
Na této stránce
Příznaky
Příčina
Řešení
Běžní uživatelé
Metoda 1: Použití nástroje Zasílání zpráv o chybách systému Windows
Metoda 2: Instalace nejnovějšího ovladače grafického adaptéru
Metoda 3: Kontaktování výrobce videokarty a získání a instalace nejnovějšího ovladače
Metoda 4: Výměna videokarty
Řešení potíží pro pokročilé uživatele
Metoda 1: Zakázání nebo aktualizace ovladačů zařízení
Metoda 2: Úprava hardwarové akcelerace
Další informace
Příznaky
V systému Windows XP se může zobrazit některá z následujících chybových zpráv Stop:
STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER
STOP: 0x100000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER_M
Zpět nahoru
Příčina
K tomuto problému může dojít, pokud se grafický adaptér během čekání na nečinnost grafického hardwaru zablokuje v nekonečné smyčce. Tento problém obvykle upozorňuje na potíže s grafickým hardwarem nebo na nesprávné programování tohoto hardwaru grafickým adaptérem.
Zpět nahoru
Řešení
Běžní uživatelé
Metoda 1: Použití nástroje Zasílání zpráv o chybách systému Windows
1. Po zobrazení výzvy k odeslání zprávy o chybách společnosti Microsoft klepněte na tlačítko Odeslat zprávu o chybách.
2. Je-li k dispozici oprava nebo alternativní řešení, klepněte na možnost Další informace. Tak získáte opravu nebo informace o možnostech řešení problému.
Metoda 2: Instalace nejnovějšího ovladače grafického adaptéru
Chcete-li v systému Windows XP rozpoznat a nainstalovat nejnovější ovladač grafického adaptéru, navštivte následující web společnosti Microsoft:
http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=cs-cz (http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=cs-cz)
Metoda 3: Kontaktování výrobce videokarty a získání a instalace nejnovějšího ovladače
Informace o tom, jak kontaktovat výrobce, naleznete v příslušném článku v následujícím seznamu článků znalostní báze Microsoft Knowledge Base:
65416 (http://support.microsoft.com/kb/65416/) Seznam kontaktů dodavatelů hardwaru a softwaru, A-K (Tento článek může obsahovat odkazy na anglický obsah (dosud nepřeložený).)
60781 (http://support.microsoft.com/kb/60781/) Seznam kontaktů dodavatelů hardwaru a softwaru, L-P (Tento článek může obsahovat odkazy na anglický obsah (dosud nepřeložený).)
60782 (http://support.microsoft.com/kb/60782/) Seznam kontaktů dodavatelů hardwaru a softwaru, Q-Z (Tento článek může obsahovat odkazy na anglický obsah (dosud nepřeložený).)
Společnost Microsoft se vám snaží usnadnit získání technické podpory poskytnutím informací o kontaktech na jiné výrobce. Tyto informace se mohou bez upozornění změnit. Společnost Microsoft neručí za správnost informací o kontaktech na jiné výrobce.
Metoda 4: Výměna videokarty
Informace o postupu výměny videokarty naleznete v dokumentaci dodané s počítačem.
Zpět nahoru
Řešení potíží pro pokročilé uživatele
Tyto metody jsou určeny pro pokročilé uživatele počítače. Pokud se necítíte na postupy řešení potíží pro pokročilé uživatele, požádejte někoho o pomoc nebo se obraťte na podporu. Další informace o tom, jak se obrátit na podporu, naleznete na následujícím webu společnosti Microsoft:
http://support.microsoft.com/contactus/ (http://support.microsoft.com/contactus/)
Metoda 1: Zakázání nebo aktualizace ovladačů zařízení
1. Pomocí seznamu kompatibilního hardwaru Microsoft Hardware Compatibility List (HCL) určete, zda jsou zařízení PCI v počítači kompatibilní se systémem Windows XP. Informace o seznamu kompatibilního hardwaru naleznete na následujícím webu společnosti Microsoft:
http://www.microsoft.com/whdc/hcl/default.mspx (http://www.microsoft.com/whdc/hcl/default.mspx)
2. Aktualizujte ovladače grafického adaptéru na nejnovější verze.
3. Pokud je ve zprávě o chybě Stop uveden název ovladače, zakažte jej nebo odeberte.
4. Zakažte nebo odeberte všechny ovladače a služby, které jste v nedávné době přidali.
Poznámka: Pokud k chybě dojde během spouštěcí sekvence a systémový oddíl používá systém souborů NTFS, můžete se pokusit chybný ovladač přejmenovat nebo odstranit v nouzovém režimu. Je-li ovladač používán jako součást procesu spouštění systému v nouzovém režimu, je nutné počítač spustit pomocí Konzoly pro zotavení, a získat tak přístup k danému souboru. Další informace o ovladačích grafického adaptéru v nouzovém režimu naleznete v následujícím článku znalostní báze Microsoft Knowledge Base:
292460 (http://support.microsoft.com/kb/292460/) Postup řešení potíží s grafickým adaptérem v nouzovém režimu v systému Windows XP (Tento článek může obsahovat odkazy na anglický obsah (dosud nepřeložený).)
Poznámka: Pokud jsou potíže spojeny se souborem Win32k.sys, může být jejich příčinou program jiného výrobce pro vzdálené řízení. Chcete-li danou službu odebrat, spusťte počítač pomocí Konzoly pro zotavení a potom odstraňte určený soubor systémové služby.
Metoda 2: Úprava hardwarové akcelerace
1. Klepněte na tlačítko Start, na příkaz Ovládací panely a potom poklepejte na panel Zobrazení.
2. Na kartě Nastavení klepněte na tlačítko Upřesnit a potom na kartu Poradce při potížích.
3. Jezdec Hardwarová akcelerace přesuňte do polohy Žádná a pak klepnutím zrušte zaškrtnutí políčka Povolit kombinování zápisu.
4. Klepněte na tlačítko OK a potom opět klepněte na tlačítko OK.
Poznámka: Tento postup grafickému adaptéru zabrání v tom, aby naprogramoval hardware nesprávně, může však dojít ke ztrátě některých funkcí zobrazení a jeho výkonu. Hardwarovou akceleraci lze sice nastavit na vyšší hodnotu než Žádná a umožnit využívání funkcí a zvýšení výkonu, takové nastavení však zvyšuje riziko opakování problému. Chcete-li dosáhnout maximální stability, ponechejte hardwarovou akceleraci vypnutou.
Zpět nahoru
Další informace
Tato chybová zpráva Stop se také může zobrazit u ovladačů grafických adaptérů, které nepředstavují fyzická zařízení. Tato chybová zpráva Stop se může například zobrazit u virtuálního ovladače grafického adaptéru používaného softwarem Symantec PCAnywhere. Je-li v počítači, v němž k této chybě dochází, nainstalovaný software PCAnywhere, navštivte web společnosti Symantec a vyhledejte, zda je k dispozici oprava vaší verze tohoto softwaru.
Produkty jiných výrobců popisované v tomto článku vyrábějí společnosti, které jsou nezávislé na společnosti Microsoft. Společnost Microsoft neposkytuje žádnou záruku (implicitně předpokládanou ani jinou) týkající se výkonu a spolehlivosti těchto produktů.
Pokud vám uvedené informace nepomohou vyřešit váš problém nebo pokud se setkáváte s příznaky, které se liší od příznaků popsaných v tomto článku, vyhledejte další informace ve znalostní bázi Microsoft Knowledge Base. Chcete-li vyhledávat v databázi Microsoft Knowledge Base, navštivte následující web společnosti Microsoft:
http://support.microsoft.com/?LN=cs (http://support.microsoft.com/?ln=cs)
Potom zadejte text chybové zprávy, která se vám zobrazila, nebo popis problému do pole Hledání ve znalostní bázi (KB) .
Znění dotazu:
Zdravim,
mám menší problém:
Grafická karta Saphhire HD4850 sa sekne s modrou obrazovkou a výpisom :
STOP: (0x000000EA,0x896EF798,0x89041E50,0xBA4E3C34,0x00000001)
Podľa kódu by sa zdalo na problém grafiky alebo drivera, ale:
na testovanie mám dve PC-éčka
PC1: MB Asus K8N4-E Deluxe
PC2: MB MSI tiež Nvidia NFORCE4 chipset
HDD s naištalovanými XP Pro+SP3 majú vytvorené 2HW profily, aby som ich na skúšku mohol dať raz do PC1 a raz do PC2.
Grafika je naištalovaná najnovšími ovládačmi (z 20.08.2008) v oboch profiloch
RAMku (1GB) tiež prehadzujem.
Týmto som (predpokladám) vytvoril rovnocenné podmienky na testovanie grafiky na rôznych MB.
No a kameň úrazu je, že grafika sekne počítač PC1 s horeuvedeným výpisom. PC2 beží v poriadku.
A ešte perla na záver: Seknutie nespôsobí hocičo, ale originálna hra Mass Effect, pri zapnutí mapy....(na PC2 beží na 100%)...
Safra, v čom je problém že mi to na PC1 seká ??????????????????????
HW a SW počítače jehož se dotaz týká: [/QUOTE]
V systému Windows XP se zobrazuje chybová zpráva STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER
Produkty, které se vztahují k tomuto článku.
ID článku : 293078
Poslední aktualizace : 6. února 2008
Revize : 4.0
Na této stránce
Příznaky
Příčina
Řešení
Běžní uživatelé
Metoda 1: Použití nástroje Zasílání zpráv o chybách systému Windows
Metoda 2: Instalace nejnovějšího ovladače grafického adaptéru
Metoda 3: Kontaktování výrobce videokarty a získání a instalace nejnovějšího ovladače
Metoda 4: Výměna videokarty
Řešení potíží pro pokročilé uživatele
Metoda 1: Zakázání nebo aktualizace ovladačů zařízení
Metoda 2: Úprava hardwarové akcelerace
Další informace
Příznaky
V systému Windows XP se může zobrazit některá z následujících chybových zpráv Stop:
STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER
STOP: 0x100000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER_M
Zpět nahoru
Příčina
K tomuto problému může dojít, pokud se grafický adaptér během čekání na nečinnost grafického hardwaru zablokuje v nekonečné smyčce. Tento problém obvykle upozorňuje na potíže s grafickým hardwarem nebo na nesprávné programování tohoto hardwaru grafickým adaptérem.
Zpět nahoru
Řešení
Běžní uživatelé
Metoda 1: Použití nástroje Zasílání zpráv o chybách systému Windows
1. Po zobrazení výzvy k odeslání zprávy o chybách společnosti Microsoft klepněte na tlačítko Odeslat zprávu o chybách.
2. Je-li k dispozici oprava nebo alternativní řešení, klepněte na možnost Další informace. Tak získáte opravu nebo informace o možnostech řešení problému.
Metoda 2: Instalace nejnovějšího ovladače grafického adaptéru
Chcete-li v systému Windows XP rozpoznat a nainstalovat nejnovější ovladač grafického adaptéru, navštivte následující web společnosti Microsoft:
http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=cs-cz (http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=cs-cz)
Metoda 3: Kontaktování výrobce videokarty a získání a instalace nejnovějšího ovladače
Informace o tom, jak kontaktovat výrobce, naleznete v příslušném článku v následujícím seznamu článků znalostní báze Microsoft Knowledge Base:
65416 (http://support.microsoft.com/kb/65416/) Seznam kontaktů dodavatelů hardwaru a softwaru, A-K (Tento článek může obsahovat odkazy na anglický obsah (dosud nepřeložený).)
60781 (http://support.microsoft.com/kb/60781/) Seznam kontaktů dodavatelů hardwaru a softwaru, L-P (Tento článek může obsahovat odkazy na anglický obsah (dosud nepřeložený).)
60782 (http://support.microsoft.com/kb/60782/) Seznam kontaktů dodavatelů hardwaru a softwaru, Q-Z (Tento článek může obsahovat odkazy na anglický obsah (dosud nepřeložený).)
Společnost Microsoft se vám snaží usnadnit získání technické podpory poskytnutím informací o kontaktech na jiné výrobce. Tyto informace se mohou bez upozornění změnit. Společnost Microsoft neručí za správnost informací o kontaktech na jiné výrobce.
Metoda 4: Výměna videokarty
Informace o postupu výměny videokarty naleznete v dokumentaci dodané s počítačem.
Zpět nahoru
Řešení potíží pro pokročilé uživatele
Tyto metody jsou určeny pro pokročilé uživatele počítače. Pokud se necítíte na postupy řešení potíží pro pokročilé uživatele, požádejte někoho o pomoc nebo se obraťte na podporu. Další informace o tom, jak se obrátit na podporu, naleznete na následujícím webu společnosti Microsoft:
http://support.microsoft.com/contactus/ (http://support.microsoft.com/contactus/)
Metoda 1: Zakázání nebo aktualizace ovladačů zařízení
1. Pomocí seznamu kompatibilního hardwaru Microsoft Hardware Compatibility List (HCL) určete, zda jsou zařízení PCI v počítači kompatibilní se systémem Windows XP. Informace o seznamu kompatibilního hardwaru naleznete na následujícím webu společnosti Microsoft:
http://www.microsoft.com/whdc/hcl/default.mspx (http://www.microsoft.com/whdc/hcl/default.mspx)
2. Aktualizujte ovladače grafického adaptéru na nejnovější verze.
3. Pokud je ve zprávě o chybě Stop uveden název ovladače, zakažte jej nebo odeberte.
4. Zakažte nebo odeberte všechny ovladače a služby, které jste v nedávné době přidali.
Poznámka: Pokud k chybě dojde během spouštěcí sekvence a systémový oddíl používá systém souborů NTFS, můžete se pokusit chybný ovladač přejmenovat nebo odstranit v nouzovém režimu. Je-li ovladač používán jako součást procesu spouštění systému v nouzovém režimu, je nutné počítač spustit pomocí Konzoly pro zotavení, a získat tak přístup k danému souboru. Další informace o ovladačích grafického adaptéru v nouzovém režimu naleznete v následujícím článku znalostní báze Microsoft Knowledge Base:
292460 (http://support.microsoft.com/kb/292460/) Postup řešení potíží s grafickým adaptérem v nouzovém režimu v systému Windows XP (Tento článek může obsahovat odkazy na anglický obsah (dosud nepřeložený).)
Poznámka: Pokud jsou potíže spojeny se souborem Win32k.sys, může být jejich příčinou program jiného výrobce pro vzdálené řízení. Chcete-li danou službu odebrat, spusťte počítač pomocí Konzoly pro zotavení a potom odstraňte určený soubor systémové služby.
Metoda 2: Úprava hardwarové akcelerace
1. Klepněte na tlačítko Start, na příkaz Ovládací panely a potom poklepejte na panel Zobrazení.
2. Na kartě Nastavení klepněte na tlačítko Upřesnit a potom na kartu Poradce při potížích.
3. Jezdec Hardwarová akcelerace přesuňte do polohy Žádná a pak klepnutím zrušte zaškrtnutí políčka Povolit kombinování zápisu.
4. Klepněte na tlačítko OK a potom opět klepněte na tlačítko OK.
Poznámka: Tento postup grafickému adaptéru zabrání v tom, aby naprogramoval hardware nesprávně, může však dojít ke ztrátě některých funkcí zobrazení a jeho výkonu. Hardwarovou akceleraci lze sice nastavit na vyšší hodnotu než Žádná a umožnit využívání funkcí a zvýšení výkonu, takové nastavení však zvyšuje riziko opakování problému. Chcete-li dosáhnout maximální stability, ponechejte hardwarovou akceleraci vypnutou.
Zpět nahoru
Další informace
Tato chybová zpráva Stop se také může zobrazit u ovladačů grafických adaptérů, které nepředstavují fyzická zařízení. Tato chybová zpráva Stop se může například zobrazit u virtuálního ovladače grafického adaptéru používaného softwarem Symantec PCAnywhere. Je-li v počítači, v němž k této chybě dochází, nainstalovaný software PCAnywhere, navštivte web společnosti Symantec a vyhledejte, zda je k dispozici oprava vaší verze tohoto softwaru.
Produkty jiných výrobců popisované v tomto článku vyrábějí společnosti, které jsou nezávislé na společnosti Microsoft. Společnost Microsoft neposkytuje žádnou záruku (implicitně předpokládanou ani jinou) týkající se výkonu a spolehlivosti těchto produktů.
Pokud vám uvedené informace nepomohou vyřešit váš problém nebo pokud se setkáváte s příznaky, které se liší od příznaků popsaných v tomto článku, vyhledejte další informace ve znalostní bázi Microsoft Knowledge Base. Chcete-li vyhledávat v databázi Microsoft Knowledge Base, navštivte následující web společnosti Microsoft:
http://support.microsoft.com/?LN=cs (http://support.microsoft.com/?ln=cs)
Potom zadejte text chybové zprávy, která se vám zobrazila, nebo popis problému do pole Hledání ve znalostní bázi (KB) .