Jméno tazatele: Petr
Znění dotazu:
Dobrý den, necelé 2 roky používám ve svém PC harddisk Seagate 7200.10 ST3320620AS - 320GB. Dnes jsem chtěl po dlouhé době PC zapnout, ale nepodařilo se mi to. Pouz se otočí větrák CPU, ale PC se vůbec nerozjede. Když odpojím zmiňovaný HDD, tak vše funguje správně a počítač jede. Zkoušel jsem vymazat CMOS, ale nepomohlo to. Odpojil jsem všechny mechaniky i HDD a nechal jsem jen Seagate, ale nic. Když nechám připojený pouze napajecí kabel k HDD, tak se PC prostě nerozjede. Můžete mi prosím poradit. Díky a zdravím Petr
HW a SW počítače jehož se dotaz týká:
Seagate Barracuda 7200.10 ST3320620AS - 320GB SATA II
WIN XP
Zdroj 500W
Znění dotazu:
Dobrý den, necelé 2 roky používám ve svém PC harddisk Seagate 7200.10 ST3320620AS - 320GB. Dnes jsem chtěl po dlouhé době PC zapnout, ale nepodařilo se mi to. Pouz se otočí větrák CPU, ale PC se vůbec nerozjede. Když odpojím zmiňovaný HDD, tak vše funguje správně a počítač jede. Zkoušel jsem vymazat CMOS, ale nepomohlo to. Odpojil jsem všechny mechaniky i HDD a nechal jsem jen Seagate, ale nic. Když nechám připojený pouze napajecí kabel k HDD, tak se PC prostě nerozjede. Můžete mi prosím poradit. Díky a zdravím Petr
HW a SW počítače jehož se dotaz týká:
Seagate Barracuda 7200.10 ST3320620AS - 320GB SATA II
WIN XP
Zdroj 500W
Zkus ho pujcit nejakemu znamemu, at ho strci do pocitace, jestli neumrel. I to se bohuzel stava. Doufam, ze mas zalohy. I kdyz jak vim, z vlastni zkusenosti, zalohy se zacinaji delat az po prvnim umrelem disku.
Zálohu samozřejmě nemám, ještě nikdy se mi nestalo, že by mi odešel disk. Tušil jsem že to jednou přijde, tak to prostě přišlo.
Zabývám se otázkou, že by to mohlo být elektronikou. Nemám s tím ale zkušenost.
Můj dotaz zní, pokud koupím zcela identický HDD a použiju z něj elektroniku na ten starý HDD, může to vyřešit můj problém? Nebo je ta elektronika nějak svázaná s konkrétním HDD.
Díky Petr