Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Instalacia Visty

erik987 (9)|28.11.2008 21:57
caute. Mam problem, kupil som si komp s vistou, ale boli problemy tak som ju chcel preinstalovat. Dal som instal cd do mechaniky a naformatoval disk, dam vybrat ze nech ju nainstaluje do C a vypise: Instalace systemu windows nemuze znova inicializovat stroj pro nasazeni
Intri (3490)|29.11.2008 00:06
Zkontroluj kabely k diskům, případně přendej disk do jiného PC a zformátuj ho tam.
Drobcek9056 (115)|17.12.2008 20:30
aky mod disku mas zapnuty? AHCI? Vista na instalaciu potrebuje iny "mod" disku ako XP, aspon dufam ze sa to vola mod. V BIOSe musis nastavit disk nie na ATA ale na AHCI

a len tak okrajovo, dufam ze ten disk co nan ides instalovat vistu nieje externy :)
cool.user (2822)|17.12.2008 20:43
[QUOTE=Drobcek9056;195598]aky mod disku mas zapnuty? AHCI? Vista na instalaciu potrebuje iny "mod" disku ako XP, aspon dufam ze sa to vola mod. V BIOSe musis nastavit disk nie na ATA ale na AHCI

a len tak okrajovo, dufam ze ten disk co nan ides instalovat vistu nieje externy :)[/QUOTE]

To co pises je ve zkratce blbst. Vsechno je to jen o integrovanych driverech.
Drobcek9056 (115)|17.12.2008 20:46
ok tak ta blbost co som pisal u mna na DELLe fungovala :) a tiez mi neslo nainstalovat XPcko. a ta ista blbost fungovala aj na priatelkinom HPcku

imho co je to ten integrovany driver? prvykrat take nieco pocujem :) ci mi chces povedat ze "stare" PC kedze nemaju integrovane drivery pre Vistu, tak Vista na nich nepojde?
cool.user (2822)|17.12.2008 20:50
[QUOTE=Drobcek9056;195607]ok tak ta blbost co som pisal u mna na DELLe fungovala :) a tiez mi neslo nainstalovat XPcko. a ta ista blbost fungovala aj na priatelkinom HPcku[/QUOTE]