Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Periferie: Reklamace TEAC v Mironetu

Neregistrovaný (0)|9.3.2009 12:57
Jméno tazatele: nespokojenyzakaznik

Znění dotazu:
USB mp3 přehrávač TEAC MP-222 zakoupený v Mironetu se v záruční době náhle pokazil. Zařízení přestalo být schopno zapisovat data (čtení stále funkční) a uvnitř začalo něco hrkat.
25.11. 2008 jsem jej reklamoval na pobočce - očekávané datum opravy bylo stanoveno na 25.12.
Protože do 14.1. 2009 jsem z Mironetu neobdržel vůbec žádnou zprávu, poslal jsem email s dotazem na stav reklamace. Přišla odpověď "Reklamace je již vyřízena a připravena k vyzvednutí. Bohužel byla zamítnuta dodavatelem z důvodu mechanického poškození přehrávače."
Odpověděl jsem "Přehrávač zničehonic přestal být schopen zapisovat, což je vážná závada, aniž by se mu dostalo jakéhokoliv nesprávného zacházení nebo poškození. Nesouhlasím s tímto závěrem a žádám uznání reklamace.", ale nedostal zpět žádnou reakci.

3.2. jsem přeposlal veškeré informace a emailovou korespondenci s pobočkou na email ochrany zákazníka Mironetu, na což nikdy nepřišla žádná odpověď.
9.2. jsem tedy volal na linku ochrany zákazníka a p. Šmitáková potvrdila že mé emaily dostali a slíbila, že se ozve ještě týž den. Ovšem nakonec opět vůbec nic.
26.2. jsem proto volal znova linku ochrany zákazníka p. Šmitákovou, kde jsem mimo jiné žádal zda by nebylo možné abych komunikoval ohledně reklamace přímo s výrobcem TEAC. Slíbila mi informace do týdne.

2.3. mi přišel jako reakce z Mironetu kontakt na Tech Data jako dodavatele.
6.3. jsem telefonoval s R. Moravcovou z Tech Data, která mi dala jen kontakt na fu Český servis.
6.3. jsem mluvil s T. Horkou z Českého servisu, který se podivoval proč chci řešit tak starou reklamaci, a že oni to mají od AT Computer...

Mohl by mi prosím někdo poradit jak se mám domoci uznání reklamace? Děkuji.

HW a SW počítače jehož se dotaz týká:
TEAC MP-222
matyyy (2527)|9.3.2009 13:59
zásadní chybu vidím v tom že si povídáte mailem (ve všech úředních věcech je papír stále super)

měl jste přijít 29.12 přijít osobně na pobočku a chtí buď opravený výrobek, jiný náhradou nebo odstoupení od smlouvy

BTW dostal jste nějaký reklamční protokol s tím zamítnutím je na něm nějaký datum?

jinak reklamace se řeší podle občanskýho zákoníku od §619
ve Vašem případě je to celkem ztracený (ta mp3 má hodnotu 800 a soudit se dá od 2000 s tím že byste musel ještě prokázat, že se nejedná o mechanické poškození(ideálně soudním znalce))
zkusil bych vyhrožovat ČOI, TV NOVA a tak (ideálně ústně)
případně si výrobek vyzvednou a zkusit ho poslat na reklamaci znova (třeba trefíte na normálního technika)
michal.kolesa (357)|10.3.2009 04:59
[QUOTE=matyyy;227480]zásadní chybu vidím v tom že si povídáte mailem (ve všech úředních věcech je papír stále super)
[/QUOTE]

Papír a elekronická komunikace mají stejnou právní platnost
Papírová komunikace je "pomalejší"

Za pár měsíců budou "datové" schrárnky