SDK - Software Developmnet Kit je sada nástrojů usnadňující tvorbu aplikací. Nintendo do tohoto balíčku nyní zahrnul i podporu Nvidia PhysX.
Důsledkem toho je, že PhysX SDK budou mít nyní k dispozici registrovaní vývojáři her pro Wii. To ovšem neznamená, že na Wii kde je grafický čip
ATI Hollywood bude počítat fyziku GPU. Mohou jí provádět prostřednictvím procesoru IBM PowerPC.
Nicméně je diskutabilní nakolik je Wii a jeho jednojádrové CPU Broadway na frekvenci 729MHz výkonné, aby vše utáhlo.
Zdroj: www.bit-tech.net
Důsledkem toho je, že PhysX SDK budou mít nyní k dispozici registrovaní vývojáři her pro Wii. To ovšem neznamená, že na Wii kde je grafický čip
ATI Hollywood bude počítat fyziku GPU. Mohou jí provádět prostřednictvím procesoru IBM PowerPC.
Nicméně je diskutabilní nakolik je Wii a jeho jednojádrové CPU Broadway na frekvenci 729MHz výkonné, aby vše utáhlo.
Zdroj: www.bit-tech.net
Power PC procesory byly vzdy uzasne rychle - proti Intelum - na manipulace s bitmapami. Intelu slo lepe pocitani, jim tyhle veci. Photoshop na Power Macu s 200MHz 604e procikem BEZ L2 cache a s jen 32MB ram doslova LETEL, zatimco vedlejsi AMD Athlon na 1GHz s 1GBy ram si se stejne velkymi naskenovanymi obrazky daval na cas...
Power PC bych nepodcenoval, i kdyz diky agresivnimu marketingu x86 architektura vyhrala - rozhodne to neni lepsi architektura na pomer takt/vykon a 730MHz se muze zdat na prvni pohled malo, ale take to muze byt docela hodne, protoze nejde o CISC x86 processor ale o RISC PPC architekturu.
Power PC bych nepodcenoval, i kdyz diky agresivnimu marketingu x86 architektura vyhrala - rozhodne to neni lepsi architektura na pomer takt/vykon a 730MHz se muze zdat na prvni pohled malo, ale take to muze byt docela hodne, protoze nejde o CISC x86 processor ale o RISC PPC architekturu.