Vlastní tvorba (skiny, billboardy, stickery...)
[QUOTE=Jiri@tncm;263893]Upgradoval jsem kostky... :D[/QUOTE]
Ty jo parada. To je uplne jak dělany na plochu. :D Díky ušetřil jsi mi půl dne hledání nového wallpaperu. :D
Ty jo parada. To je uplne jak dělany na plochu. :D Díky ušetřil jsi mi půl dne hledání nového wallpaperu. :D
Zkoukněte to upravené turbo. Teď už tolik nesvítí a má i trošku strukturu. Taky jsem zkoušel jinou variantu cíle...
[QUOTE=Deee-aN;264002]Zkoukněte to upravené turbo. Teď už tolik nesvítí a má i trošku strukturu. Taky jsem zkoušel jinou variantu cíle...[/QUOTE]
:thumb
Keď sa teraz tak dívam na ten cieľ nedalo by sa to urobiť tak (zda sa mi akoby bol rozdelený na 3 časti) tak prvú a tretiu časť dať tú šachovnicu a do tej strednej dať ten "Finish"
IMHO štart je cool:thumb
:thumb
Keď sa teraz tak dívam na ten cieľ nedalo by sa to urobiť tak (zda sa mi akoby bol rozdelený na 3 časti) tak prvú a tretiu časť dať tú šachovnicu a do tej strednej dať ten "Finish"
IMHO štart je cool:thumb
Ty turba vypadaji hodne dobre.
K tomu startu...lol :D Nevim jestli mam potrebu se na sebe divat po kazde, kdyz se rozjizdim :p
K cili - souhlasim s navrhem ^
K tomu startu...lol :D Nevim jestli mam potrebu se na sebe divat po kazde, kdyz se rozjizdim :p
K cili - souhlasim s navrhem ^
[QUOTE=Kirk1;264003]:thumb
Keď sa teraz tak dívam na ten cieľ nedalo by sa to urobiť tak (zda sa mi akoby bol rozdelený na 3 časti) tak prvú a tretiu časť dať tú šachovnicu a do tej strednej dať ten "Finish"
[/QUOTE]
Ne, nešlo by to. Ta plocha se skládá ze 6x použitého jednoho prvku, který se dá upravit. Tři na jedné straně a tři na druhé otočené o 180°. Proto tam ten nápis mám taky 2x zrcadlově, aby byly obě strany stejné. Nedá se s tím nic udělat, leda šáhnout do programu samotného a na to já nejsem ten pravý...:turtle
EDIT @ comm: Tak se na sebe nekoukej ;):D. Myslíš tenhle poslední cíl, že je dobrej?
Keď sa teraz tak dívam na ten cieľ nedalo by sa to urobiť tak (zda sa mi akoby bol rozdelený na 3 časti) tak prvú a tretiu časť dať tú šachovnicu a do tej strednej dať ten "Finish"
[/QUOTE]
Ne, nešlo by to. Ta plocha se skládá ze 6x použitého jednoho prvku, který se dá upravit. Tři na jedné straně a tři na druhé otočené o 180°. Proto tam ten nápis mám taky 2x zrcadlově, aby byly obě strany stejné. Nedá se s tím nic udělat, leda šáhnout do programu samotného a na to já nejsem ten pravý...:turtle
EDIT @ comm: Tak se na sebe nekoukej ;):D. Myslíš tenhle poslední cíl, že je dobrej?
[QUOTE]Myslíš tenhle poslední cíl, že je dobrej?[/QUOTE]
Jestli si mam vybrat, tak se tam mho ty ctverecky hodily vic. Tyhlecty napisy budou v rychlosti stejne akorat smouha.
Jestli si mam vybrat, tak se tam mho ty ctverecky hodily vic. Tyhlecty napisy budou v rychlosti stejne akorat smouha.
[QUOTE=Deee-aN;264006]Ne, nešlo by to. Ta plocha se skládá ze 6x použitého jednoho prvku, který se dá upravit. Tři na jedné straně a tři na druhé otočené o 180°. Proto tam ten nápis mám taky 2x zrcadlově, aby byly obě strany stejné. Nedá se s tím nic udělat, leda šáhnout do programu samotného a na to já nejsem ten pravý...:turtle[/QUOTE]
Škoda takto sa to zdá že sa skladá s 3 pásov ;)
Škoda takto sa to zdá že sa skladá s 3 pásov ;)
[QUOTE=Deee-aN;264014]V podstatě to vypadá takhle a je tam i ten start.
Takže šachovnici, nápisy nebo červený default?[/QUOTE]
Škoda tak ja som za šachovnicu.
Takže šachovnici, nápisy nebo červený default?[/QUOTE]
Škoda tak ja som za šachovnicu.
Bré ráno. Ten booster je super, konečne se mi líbí i na tarmacu :D:thumb A do cíle raději šachovnici.
btw: jsou ty avatary na startu dobrý nápad? Co když se k nám někdo přidá (já jsem se tady taky objevil jak blesk z čistého nebe :D) a nebo někdo změní avatar.. to to budeš předělávat?
btw: jsou ty avatary na startu dobrý nápad? Co když se k nám někdo přidá (já jsem se tady taky objevil jak blesk z čistého nebe :D) a nebo někdo změní avatar.. to to budeš předělávat?
[QUOTE]btw. jsou ty avatary na startu dobrý nápad? Co když se k nám někdo přidá (já jsem se tady taky objevil jak blesk z čistého nebe ) a nebo někdo změní avatar.. to to budeš předělávat?[/QUOTE]
Vsak uz jsem si special pro deeeeana dal na chvili animovany avatar. :P
Pak jsem se na to vykaslal, s tim, ze za tu praci si takove naschvaly nezaslouzi :)
Ale souhlasim s tim, ze radsi bez avataru. Jirkovy argumenty jsou naprosto platne.
Vsak uz jsem si special pro deeeeana dal na chvili animovany avatar. :P
Pak jsem se na to vykaslal, s tim, ze za tu praci si takove naschvaly nezaslouzi :)
Ale souhlasim s tim, ze radsi bez avataru. Jirkovy argumenty jsou naprosto platne.
Já bych to zase až tak neřešil...:). Jsou to avatary vás, lidí, co se na dění okolo TM na SHW podílejí a IMHO to to celkové vyznění modu zlidšťuje, aby to nebylo zas až tak vážné. Samozřejmě, že si časem budete měnit avatary a tady už to pak nebude tak aktuální, ale aspoň si budete mít na co zavzpomínat.;):p:D.
Jo a taky se mi tam nelíbily takový ty dvě blbý prázdný místa.:p:D
Ale pokud je to opravdu takový problém, můžu to zrušit.
Jo a taky se mi tam nelíbily takový ty dvě blbý prázdný místa.:p:D
Ale pokud je to opravdu takový problém, můžu to zrušit.
Mala technicka - jak se takovy mod do mapy aplikuje? Da se aplikovat globalne do vsech map na serveru?
Jak to tak vypadá, máme rozhodnuto a já to uzavřu. Pak sem uploadnu lokátor a i ten zip. V tu chvíli už bude tady https://www.svethardware.cz/forum/showthread.php/37744-lokatory hotový mini tutor, jak na aplikaci modu. Jinak, globálně to nepůjde, kdo bude mít zájem, bude muset tu trať "přemodnout" (:mistake:stupid). Ale nebojte se, není to nic složitého.
NECHÁME TY AVATARY?
NECHÁME TY AVATARY?
Nebudeme to hrotit, necháme to bez.
FINÁLNÍ VERZE SHWmod01
Takže... v příloze je finální verze prvního SHW modu. Přesněji, je tam zazipovaný lokátor. SHW soubory typu .loc nevezme a proto ten zip. Po stažení tedy rozzipujte a dostanete soubor SHWmod01FINAL.zip.loc, což je samotný lokátor. Dále postupujte podle https://www.svethardware.cz/forum/showthread.php/37745-pouziti-modu
Pro ty, kteří si chtějí pouze přetrpět první stahování (u mě 1:20), aby už příště šli načisto, je v příloze modifikovaná starší mapa.
FINÁLNÍ VERZE SHWmod01
Takže... v příloze je finální verze prvního SHW modu. Přesněji, je tam zazipovaný lokátor. SHW soubory typu .loc nevezme a proto ten zip. Po stažení tedy rozzipujte a dostanete soubor SHWmod01FINAL.zip.loc, což je samotný lokátor. Dále postupujte podle https://www.svethardware.cz/forum/showthread.php/37745-pouziti-modu
Pro ty, kteří si chtějí pouze přetrpět první stahování (u mě 1:20), aby už příště šli načisto, je v příloze modifikovaná starší mapa.
Deee-aNe, trochu inspiracie :)
http://tmnforever.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=1249640#auto
http://tmnforever.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=1229782#auto
co sa da zmestit do hangaru ... a po skle som este nejazdil :)
http://tmnforever.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=908436#auto
http://tmnforever.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=1249640#auto
http://tmnforever.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=1229782#auto
co sa da zmestit do hangaru ... a po skle som este nejazdil :)
http://tmnforever.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=908436#auto
Edi:thumb aj keď sa strašne dlho sťahujú v každom prípade sú zaujímavé. Tú jednu v tom hangári som myslel aj na server ale ako sa tam načítalo to prostredie tak :runaway bol som mimo.
Imho tá druhá čo je robená skoro ako retro tak ta je cool
Imho tá druhá čo je robená skoro ako retro tak ta je cool
EditorPO: Ty dešťovky jsou pěkný! :) Ale IMHO to není mod. Myslím, že jsou to obrázky vložené InGame.
A to ježdění po skle je moc pěkný :thumb! Takový kosmický... Mám pocit, že bych možná věděl, jak na to...:notsure
A to ježdění po skle je moc pěkný :thumb! Takový kosmický... Mám pocit, že bych možná věděl, jak na to...:notsure
JJ to sklo se mi taky líbí. Ovšem museli bychom na ten mod dělat odpovídající tratě (něco jako na tom screenu), protože na zemi nebo takhle by to vypadalo blbě. Prostě využít ten potenciál toho modu.. :)
Tady je mimo jiné glasmod... http://www.luther-tym.cz./mody.html
Ten je na prd. Jednou jsem ho jel a ty průhledné kraje jsou o hubu zvláště na tratích kde rozhoduje každý cm v projetí zatáčky
Jeden navrh k modu dee: mohl bys pls udelat modre varianty jezdivych textur k betonovym dilum LaserRedLeft a LaserRedRight?
Podívám se na to, ale určitě ne dneska. Jsem proklet IKEou. Ale můžu udělat SHWmod2 (v dohledné době, ale ne pro toto kolo soutěže).
Tak jsem na to teď koukal a není to součástí adresáře Image. Tzn., že podle mých znalostí se to bez hlubších zásahů nedá modnout. Někde jsem ty soubory viděl, jsou to .bik animace. Na některých mapách jsou tyhle prvky upravené, ale IMHO jsou to ty mapy, kde se kříží různé stavební prvky, což je v normálním editoru nemožné. Z toho vyplývá to, že bylo na nějaké vyšší úrovni zasaženo do programu. Zkoušel jsem zahrnout do modu i další adresáře, ale neúspěšně.
Takže bohužel...:cry (třeba se k tomu jednou dostanu a příjdu na to)
Takže bohužel...:cry (třeba se k tomu jednou dostanu a příjdu na to)
Jj, sorry za ty mystifikace (dneska je to šílený :runaway). Jde o to, že jsou to .bik animace a ty najdeš Program files-TMUF-GameData-Skins-Stadium-CircuitScreen. Pak je potřeba něco zpatlat a protlačit Bink editorem a upnout na hosting. Už jsem takhle zkoušel dělat animovaný billboard a dá se to. Když je na to čas....:)