Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Výpadky UPC

bright (95)|16.6.2009 09:56
Dobrý den,

v poslední době se potýkám s výpadky u UPC. Za poslední týden vypadla služba 26x, přičemž součet dob výpadku je asi okolo 20 hodin.

Přikládám log
[code]http://paste.jabbim.cz/3639[/code]

Posuďte dle logu, prosím, zda je chyba v modemu, či na straně UPC. Ty výpadky mne iritují a nemohu na internetu vůbec pracovat.

Pokud je chyba v modemu, mám reklamovat službu a požádat o jiný modem, či budu muset zakoupit nový?

Pokud je chyba na straně UPC, tak nahlásit chybu ani nemohu, když to padá rychleji než se dostanu na jejich web a infolinka je hluchá.

Děkuji..

Edit: Postřehy - za posledních 20 minut padlo 3x, přičemž se to chovalo jako restart modemu - ale webové rozhraní modemu bylo stále online!
pas!k (3765)|16.6.2009 10:01
Resil jsem neco podobneho celkem nedavno .. vzdy kolem 19 hodiny me modem odpojil .. je potreba jim vzdy zavolat a domluvit se s technikem aby se podival kde je chyba .. u me za poslednich 5 mesicu 2x vymenili modem az ted to konecne slape jak ma .. prvni vypadaval .. druhy nedokazal udrzet garantovanou rychlost .. i kdyz domluva je nekdy obtiznejsi taks temi techniky se jednat da .. doporucuji byt slusny a nijak moc nenadavat proste jim zavolat popsat problem a rict jim at ho resi .. nejspis k vam poslou technika ktery modem promeri zda je ok a pokud zjisti ze ne rovnou na miste ho vymeni ..

BTW jejich hotline funguje tusim do 22:00
Volam na tohle cislo 241 005 100

Hodne stesti..
bright (95)|16.6.2009 10:38
Nemohu se jim dovolat, snad odpoví na nahlášení chyby jejich formulářem.
pas!k (3765)|16.6.2009 10:49
[QUOTE=bright;259620]Nemohu se jim dovolat, snad odpoví na nahlášení chyby jejich formulářem.[/QUOTE]

V kolik volas? Volas na to cislo co jsem psal ? Me po 20 hodine vzdycky bez problemu..
bright (95)|16.6.2009 13:13
Volal jsem předevčírem a včera - ráno okolo 10:00, poté odpoledne okolo 14:00 a pak ve 20:00, jenže nyní už moje Blackberry nechce uskutečnit hovor nikam, takže se nikam nedovolám..
pas!k (3765)|16.6.2009 13:14
Aha no mozna bych jednou zkusil mobil .. vim je to placene ale kolem 20 - 21 by to melo byt par minut ..
bright (95)|17.6.2009 17:05
Po odeslání informací UPC za pár hodin odpověděli:
[code]Při kontrole stavu Vašeho připojení, byla zjištěna velice špatná úroveň dodávaného signálu. Tento stav může způsobovat vyšší ztrátovost, či dokonce nefunkčnost připojení k internetu. Prosím prověřte koaxiální kabel a případně kontaktujte telefonicky technickou podporu přímo od Vašeho modemu, aktuální situace s Vámi bude prověřena a popřípadě naplánován servis.
...[/code]

Od té doby jsem se nesetkal s výpadky, tedy pokud se to bude opakovat, vymění mi modem, pokud ne, nechám to být (koaxiální kabel ověřen a modem též). Zatím je to stabilní..
pas!k (3765)|18.6.2009 07:42
:thumb Ja to mel tedy slozitejsi .. presvedcil jsem je asi az na 3x ze problem je v modemu a ne mezi klavesnici a zidli :) Kazdopadne pokud s eto bude opakovat zadej rovnou novy modem .. nemyslim si ze s tim budou mit problem .. taky se odkazuj na tento text co ti poslali vedou historii kde si to kdokoliv z nich muze dohledat ..