Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Studujete? Kde?

Zoidik (1405)|23.4.2008 10:35
Bych to viděl na firmičku http://www.parsnova.cz jako elektrotechnolog, neboli ten chytrej v kanclu co nic nedělá a jen keca ostatním do toho jak to mají dělat. Jinak se chystam na šumperskou pobočku VŠB na obor co se jmenuje nějak jako komerční elektrotechnika nebo nějak tak. Pokud tam někdo jdete, tak mi pisněte.
slavick (77)|2.5.2008 11:29
Tak já tady asi budu za exota :) Studuju Českou zemědělskou univerzitu v Praze, ale obor nemá s počítačema nic společnýho. Dělám zájmový chovy, takže zoologický zahrady, zverimexy a podobně. Obor sice vypadá zajímavě, ale jestli znáte někoho, kdo se na něj chystá (nebo na jeho bakalářskou verzi Speciální chovy), tak ho hodně varujte, ať si to rozmyslí. Protože už pět let studuju krávy, prasata, slepice a podobně...k exotickým zvířatům se člověk dostane hodně málo :(
AlAhmed (47)|22.5.2008 22:40
VUT Brno, Strojní fakulta, obor Strojní inženýrství. Zrovna sem úspěšně dokončil prvák, tak sa nechám prekvapit, jak to nakonec dopadne ;)
Logout (4018)|22.5.2008 23:01
MMF Uk Informatika - už asi 7 rok :-), zároveň už pracuju v oboru...
P@pi (1519)|22.5.2008 23:07
[QUOTE=Logout;124932]asi 7 rok[/QUOTE]

[SIZE="1"]:D :D :D a v kolikátým si ročníku? (nebo je snad z tebe doktorant? Mimochodem, vždycky mě zajímalo, co ti doktoranti vlastně dělají :-)))[/SIZE]
hippouss (246)|23.5.2008 10:40
no ja sem 1. rokem na FaF v HK a doktorantu tu je mrte a dost z nich me uci, ale co znam z koleji tak mam pocit ze spis tech par let na doktoranskym akorat prokali :D
glogloglo (113)|16.6.2008 22:14
speedsnail