žádný kupon
ke konci srpna jsem si koupil notebook HP 6530b s win vista business, ale v krabici nebyl žádnej kupon na win7 jen papírek kde bylo několika jazyky napsáno, že tento notebook je kompatibilní s win7 a další řeči jinak nic, přitom u všeho co má win vista a je to koupeý po 26.6. by měli být kupony na upgrade, co teď?díky moc za rady
nemělo by to bejt tak že licenční klíč co je na Visty bude platit na 7
a seš si jistej že tvuj notebook je v programu přechod zdarma na 7
a seš si jistej že tvuj notebook je v programu přechod zdarma na 7
[quote=hudson161;291996]30 euro za to chtěj, já myslel že je to zadarmo a oni chtějí prachy ještě v eurech, nechápu[/quote]
Priste by bylo mozna lepsi si prostudovat lepe podminky technologicke zaruky. Samotna licence je "zadarmo", tech 30€ jsou naklady na medium, balne, postovne a dalsi srandicky.
[quote=Jiziii;292003]nemělo by to bejt tak že licenční klíč co je na Visty bude platit na 7
a seš si jistej že tvuj notebook je v programu přechod zdarma na 7[/quote]
Imho ne.
Priste by bylo mozna lepsi si prostudovat lepe podminky technologicke zaruky. Samotna licence je "zadarmo", tech 30€ jsou naklady na medium, balne, postovne a dalsi srandicky.
[quote=Jiziii;292003]nemělo by to bejt tak že licenční klíč co je na Visty bude platit na 7
a seš si jistej že tvuj notebook je v programu přechod zdarma na 7[/quote]
Imho ne.
jasný no chápu, ale chtějí to přes visa nebo mastercard, nic takovýho nevedu a 30 euro je dost jakoby to chtěli posílat přes celou evropu, je možné že třeba až sedmičky oficiálně výjdou a budou u nás tak aby to byde levnější a půjde to třeba na dobírku v korunách?
Řeším podobný problém. neteř si zakoupila NB Toshiba satellite A300D -18I s OS vista home premium. na dotaz na technické podpoře prodejce na možnost upgradu na W7 mi sdělili že : obávám se že nikoli. váš tým technické podpory i-tek.cz.....tak teď tedy co s tím?
[quote=opicak666;293217]Řeším podobný problém. neteř si zakoupila NB Toshiba satellite A300D -18I s OS vista home premium. na dotaz na technické podpoře prodejce na možnost upgradu na W7 mi sdělili že : obávám se že nikoli. váš tým technické podpory i-tek.cz.....tak teď tedy co s tím?[/quote]
Neobracet se na prodejce ale primo na vyrobce -> http://ce.computers.toshiba-europe.com/innovation/cs/generic/windows7-upgrade
Neobracet se na prodejce ale primo na vyrobce -> http://ce.computers.toshiba-europe.com/innovation/cs/generic/windows7-upgrade