Po připojení nového HDD nestabilní Win XP
Dobrý den,
mohl by mi prosím někdo poradit se zapojením HDD ST 3320620A. Jsem laik, přesto bych se o to rád pokusil sám. Něco jsem o tom už nastudoval a nakonec zapojil, ale asi špatně.
Disk 320GB jsem dostal už s daty, která chci zachovat a zapojil jsem ho do výměnného rámečku jako Slave na 2. kanál spolu s vypalovačkou (Master). Na 1. kanálu jsem nechal původní dva disky, 40GB jako systém disk (Master) a 60GB (Slave) s daty (mp3, fotky atd.).
BIOS disk detekoval, Windows taky, ale začaly být nestabilní, nový disk nějakou chvíli funguje, pak ale systém zamrzne a programy přestanou odpovídat. Restart je možný pouze natvrdo, ale OS pak začne ve chvíli detekce IDE drives nabíhat šíleně pomalu. Když naběhne, nový disk se nezobrazí. Pomůže pouze vypnutí a zapnutí PC vypínačem. Žádné chybové hlášení se neobjevuje. Jinak systém funguje bez problémů pouze v případě, že nový disk zakážu ve správci zařízení.
Nevíte někdo v čem jsem udělal chybu? Předem děkuji.
Moje sestava:
--------------------------------------------
Win XP Pro (5.1.2600) SP2
AMD Athlon™ Xp 3200+ 2200MHz
MB VIA KT600-8237
NVIDIA GeForce FX 5200
DVD/CD-ROM HL-DT-ST DVD-RAM GSA-H20L
HDD ST340016A, ST360021A
DDR 1024MB
mohl by mi prosím někdo poradit se zapojením HDD ST 3320620A. Jsem laik, přesto bych se o to rád pokusil sám. Něco jsem o tom už nastudoval a nakonec zapojil, ale asi špatně.
Disk 320GB jsem dostal už s daty, která chci zachovat a zapojil jsem ho do výměnného rámečku jako Slave na 2. kanál spolu s vypalovačkou (Master). Na 1. kanálu jsem nechal původní dva disky, 40GB jako systém disk (Master) a 60GB (Slave) s daty (mp3, fotky atd.).