Karta pro online hráče, kterým by měla zajistit nižší pingy a nějaké ty FPS navíc. Obsahuje 32-bit 400MHz síťový procesor s 64MB RAM (PC2100)
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=3316
http://www.killernic.com/KillerNic/
Bližší specifikace: http://www.killernic.com/KillerNic/PDFs/KillerNic_TechSpecs.pdf
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=3316
http://www.killernic.com/KillerNic/
Bližší specifikace: http://www.killernic.com/KillerNic/PDFs/KillerNic_TechSpecs.pdf
Nezní to špatně, ale nějak postrádám smysl. Zatížení procesoru síťovou kartou není podle mě tak velké, navíc ve hrách není vytížení sítě až tak velké (opravte mě, jestli se pletu)...
to Wlcheck: no kdyz si maniak zenouci se za kazdym MHz na cpu a grafice a kazda desetinka FPS je pro tebe smrtelne dulezita, tak ti to mozna na neco bude, ale kdyz patris ke zbyvajicim 99,9% lidi, tak se te to asi moc tykat nebude. dokud teda nekdo v testech neprokaze podstatny prinos te karty.
pokud chápu dobře "úlohu" síťové karty, tak ta vezme paket, zjistí jestli je pro ni (MAC adresa) a pošle jej do systému na zpracování, systém ji zpracuje příp. odpoví stejně - vytvoří data, předá kartě na odeslání. To, že karta bude prioritizovat nějaké pakety při odesílání možná ušetří CPU práci - tak možná 0.01%, ale nechtěl bych v tom případě tu kartu konfigurovat.
Asi tak karta bude mít smysl u hoooodně velkých datových přenosů, ale tam stejně musí
a) zasahovat OS
b) přenosy např. z HDD (u FTP protokolu)
To ta karta když "zjistí" že se jedná o FTP tak to pozdrží ? Stejně se to musí zpracovat včas nebo se bude zbytečně zatěžovat síť. Podle mě ta karta nebude nic jiného než de facto QOS manager do PCI...
Asi tak karta bude mít smysl u hoooodně velkých datových přenosů, ale tam stejně musí
a) zasahovat OS
b) přenosy např. z HDD (u FTP protokolu)
To ta karta když "zjistí" že se jedná o FTP tak to pozdrží ? Stejně se to musí zpracovat včas nebo se bude zbytečně zatěžovat síť. Podle mě ta karta nebude nic jiného než de facto QOS manager do PCI...
[QUOTE=Wlcheck]pokud chápu dobře "úlohu" síťové karty, tak ta vezme paket, zjistí jestli je pro ni (MAC adresa) a pošle jej do systému na zpracování, systém ji zpracuje příp. odpoví stejně - vytvoří data, předá kartě na odeslání. To, že karta bude prioritizovat nějaké pakety při odesílání možná ušetří CPU práci - tak možná 0.01%, ale nechtěl bych v tom případě tu kartu konfigurovat.
Asi tak karta bude mít smysl u hoooodně velkých datových přenosů, ale tam stejně musí
a) zasahovat OS
b) přenosy např. z HDD (u FTP protokolu)
To ta karta když "zjistí" že se jedná o FTP tak to pozdrží ? Stejně se to musí zpracovat včas nebo se bude zbytečně zatěžovat síť. Podle mě ta karta nebude nic jiného než de facto QOS manager do PCI...[/QUOTE]
No ve velkem broadcastovem prostredi se opravdu resi, jak ulevit operacnimu systemu (tedy hostovi na siti) od zpracovani paketu, ktere nejsou urceny pro nej... tradicne se problem tyka broadcastovych paketu, kterych se sitovka neni schopna zbavit do treti vrstvy OSI modelu (pak opravdu jde zahltit host tak, ze neni dojde k naprosto evidentnimu zpomaleni celeho stroje, protoze system nedela nic jineho, nez ze kontroluje jestli je pro nej paket zajimavy nebo ne, proto se ted ve velkem od klasickych broadcastovych aplikaci odstupuje a zacinaji se pouzivat aplikace multicastove... a ty zvladne ve velke mire odfiltrovat sitovka)... neumim si predstavit, ze by takova sitovka (necetl jsem si specifikace.. ach ta lenost:) by mela jakkykoliv zasadnejsi vliv na hry.. radeji si upgradovat doma pripojeni :) ne?
Asi tak karta bude mít smysl u hoooodně velkých datových přenosů, ale tam stejně musí
a) zasahovat OS
b) přenosy např. z HDD (u FTP protokolu)
To ta karta když "zjistí" že se jedná o FTP tak to pozdrží ? Stejně se to musí zpracovat včas nebo se bude zbytečně zatěžovat síť. Podle mě ta karta nebude nic jiného než de facto QOS manager do PCI...[/QUOTE]
No ve velkem broadcastovem prostredi se opravdu resi, jak ulevit operacnimu systemu (tedy hostovi na siti) od zpracovani paketu, ktere nejsou urceny pro nej... tradicne se problem tyka broadcastovych paketu, kterych se sitovka neni schopna zbavit do treti vrstvy OSI modelu (pak opravdu jde zahltit host tak, ze neni dojde k naprosto evidentnimu zpomaleni celeho stroje, protoze system nedela nic jineho, nez ze kontroluje jestli je pro nej paket zajimavy nebo ne, proto se ted ve velkem od klasickych broadcastovych aplikaci odstupuje a zacinaji se pouzivat aplikace multicastove... a ty zvladne ve velke mire odfiltrovat sitovka)... neumim si predstavit, ze by takova sitovka (necetl jsem si specifikace.. ach ta lenost:) by mela jakkykoliv zasadnejsi vliv na hry.. radeji si upgradovat doma pripojeni :) ne?