Náhrada za desku
Dobrý den,potřeboval bych poradit.Odešla mi deska a potřeboval bych novou.Jelikož se v tom vůbec nevyznám ,sháním radu.Deska je Biostar 945P A7A
OS Windows XP SP3
grafika Radeon X1650
procesor Pentium D 2,8 GHz
síť.karta Realtek RTL 8139
zdroj Seasonic Energy Knight SS-400ET 400W OEM
DDR2
Předem díka za rady.
P.S. jelikož jsem amatér, zajímalo by mě jak je složité vyměnit desku ,respektive co všechno se musí udělat
OS Windows XP SP3
grafika Radeon X1650
procesor Pentium D 2,8 GHz
síť.karta Realtek RTL 8139
zdroj Seasonic Energy Knight SS-400ET 400W OEM
DDR2
Předem díka za rady.
P.S. jelikož jsem amatér, zajímalo by mě jak je složité vyměnit desku ,respektive co všechno se musí udělat
musíš vyndat starou desku a vložit novou samozřejmě osazenou tvým cpu atd...,kolik máš ram a jaké?kolik chceš investovat?bylo by možná moudřejší koupit desku AM2+ s novým X3 cpu a že bys použil stávající paměti
No zatím se mi nechce moc investovat,spíš bych chtěl nahradit špatnou desku a nic víc..RAMky mám kit Kingston 2G DDR2 667 MHz,sloty na 4RAM.Zatím to používám na hry , ale plánuju v budoucnost koupit něco výkonějšího
Ještě se chci zeptat,jestli tedy stačí dát novou desku+cpu+disk atd. a zapnout,nebo se ještě musí nahrát nějaký software,či nastavit něco v biosu.Na disku mám nainstalované XP
Ještě se chci zeptat,jestli tedy stačí dát novou desku+cpu+disk atd. a zapnout,nebo se ještě musí nahrát nějaký software,či nastavit něco v biosu.Na disku mám nainstalované XP
podel mě budeš muset přeinstalovat os,ale možná se ti spustí i s novou deskou,několikrát se mi to stalo.Nebo uděláš opravu systemu a data se ti zachovají.
V tomto případě najdi nějakou bazarovou 775 pokud chceš vše zachovat tedy dále používat,třeba [odkaz, pro zobrazení se přihlaste].
Jinak být tebou tak bych investoval radši [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
V tomto případě najdi nějakou bazarovou 775 pokud chceš vše zachovat tedy dále používat,třeba [odkaz, pro zobrazení se přihlaste].