Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Reklamace desky u Asus?

zzuzu22 (131)|8.11.2010 20:54
Ahoj,

mám dotázek... nemáte někdo zkušenosti s tím, jak dlouho trvá reklamace Asusu?


btw. pousměvné story: 2x jsem měla u CZC na diagnostice PC s tím, že mi PC zamrzá s chybovými hláškami ohledně řadičů viz. https://www.svethardware.cz//forum/showthread.php?t=51981 Pokaždé nic nenašli. Tak jsem šla do Alzy, technik si přečetl popis závady a co se vše testovalo, poradil se s kolegou a řekl, že to bude pravděpodobně deska. S tím jsem šla do CZC a požádala o reklamaci s tím, že už nechci třetí diagnostiku. Týden se nic nedělo, tak jsem tam zavolala a hle, bylo mi oznámeno, že je PC opět na testech. A následující den mi přišlo RMA. Takže mě zajímá, jak dlouho budu čekat u Asusu. Už si připadám, jak dement. :D

btw2. czc vůbec nevinním. Není to zas tak super běžný problém. Prostě mám jen smůlu.

Předem děkuji za odpověď
Richmond (8084)|8.11.2010 20:57
Přijde na to jaká je v tom chyba - většinou kolem 14ti dnů pokud se na desce pájí... Mimochodem v CZC celkem slušně ignorují telefonní čísla (dvě jsem jim psal, jedno na razítku) takže bych doporučoval se průběžně informovat ;)

edit: stejnou smůlu jsem měl asi i já, akorát mě 4 týdny tahali za nos - pokaždý když jsem se ptal na minulost desky tak mě říkali nové historky :D
zzuzu22 (131)|8.11.2010 21:06
haha. Tak to jsem ráda, že nejsem jediná. Už si fakt připadám, jak blb, že je furt musim uhánět. PC tam mám pomalu víc než doma.

Občas to nezvedají, to je pravda. Ale je to tím, že tam mají hodně lidí. Obvykle čekám tak minutu.

S deskou už začali problémy od začátku, kdy jsem jim zadala, aby mi ji namontovali do PC. Trvalo jim to nějakých 12 dní, protože v pátek tam technik nebyl a od pondělí prý měl dovolenou. :D Jinak jsem s nimi byla vždy spokojena. Ale nákup je holt jednodušší než oprava etc. Ale 3x mi diagnostikovat stejnou chybu se stejným výsledkem - nic, to už si trochu připadám jako v Kocourkově. :D
Richmond (8084)|8.11.2010 21:14
[quote=zzuzu22;415028]Ale nákup je holt jednodušší než oprava etc.[/quote]
Ani nákup, mě už se stalo, že jsem nahoře zaplatil a dole mi řekl, že to prostě nenašel (2ks mi potvrdili skladem telefonicky), takže zase nahoru k "technikovi" a na kasičku... Ale taky jsem tam býval spokojený, to zas jo. Jó to bejvaly časy :D
AgentWhite (35)|9.11.2010 12:50
S CZC mám taky velice špatnou zkušenost..... Měl jsem tam na reklamaci mechaniku a grafiku....technik však mechaniku ani nevyzkoušel, to už jsem byl nepříčetnej, protože to bylo asi po třetí. Tak jsem si našel číslo na vedoucího pobočky, zavolal tam seřval ho na dvě doby a najednou všechno šlo, zboží mi hned vyměnili a ještě poslali dárek. Doporučuji tento přístup :)
matyyy (2527)|9.11.2010 14:38
reklamace desky trvala v czc 28dní než našli jinou na výměnu
zzuzu22 (131)|9.11.2010 15:21
Tak status u Asusu mi ukazuje, že se deska opravuje. Kdybych mohla, tak raději volím výměnu, protože jakmile se na elektroniku "sáhne", už budou s ní jen problémy. To je můj názor.

Co takhle slyším od vá, mě ani moc nepřekvapuje. Sice jsem neřvala jako AgentWhite, ale dala jsem jasně na jevo, že když se týden nic neděje, je to divné. A do 2 hodin přišlo RMA a už to najednou šlo. :D
matyyy (2527)|9.11.2010 15:39
[quote=zzuzu22;415184]Tak status u Asusu mi ukazuje, že se deska opravuje. Kdybych mohla, tak raději volím výměnu, protože jakmile se na elektroniku "sáhne", už budou s ní jen problémy. To je můj názor.

Co takhle slyším od vá, mě ani moc nepřekvapuje. Sice jsem neřvala jako AgentWhite, ale dala jsem jasně na jevo, že když se týden nic neděje, je to divné. A do 2 hodin přišlo RMA a už to najednou šlo. :D[/quote]

mě desku 2x opravili 2x mrtvý chipset

[quote]způsob vyřízení: oprava - vada odstranitelná, z ekonomických důvodů řešeno výměnou[/quote]
Richmond (8084)|9.11.2010 15:44
[quote=matyyy;415186]mě desku 2x opravili 2x mrtvý chipset[/quote]
Jj, v Ostravě asi nafasovali nový náčiní - u mě to samý...
DrZelenka (2491)|9.11.2010 17:16
CZC me celkem prijde, ze upada co se tyce reklamaci. Bejvavalo to vpodstate vymenou a doba reklamace byla doba prepravy postou + 1 den v CZC. Posledne taky reklamace presne 1 mesic a jeste me prisla jina mys (nemel jsem naladu to resit x tydnu, tak sem si ji nechal - nebyla horsi)

Jediny co se da ohledne doby rict je, ze ze zakona maj 1 mesic a slusny servisy to vracej do 2 tydnu (podle zavady - obcas hned vymenej kus za kus)
Georginek (2957)|9.11.2010 19:22
Ja reklamoval na CZC pameti,3x stejny, 2x to trvalo 25dni a po treti mi poslali hned novy. Pak jeste par desek, to si vzpominam ze trvalo vzdy presne mesic a vzdy vymenili za jiny kus. GK zrovna tak.
Akorat jednou me teda nastvali, pac sem reklamoval GB 8800GT OC ( druha reklamace) a ja napsal, ze chci vymenu a poslali POW 9600GS. Coz me pekne vytocilo. Takovy zobrazovadlo. Ale za 5 dni od vraceni 9600 mi poslali uplne novou 9800GT OC.
Mam tedy zkusenost, ze to vetsinou vymeni nez opravuji..... Podle me je lepsi pockat na novy kus, nez dostat "opravovany".
zzuzu22 (131)|10.11.2010 12:44
Tak včéra začal Asus desku opravovat, dneska je už na finálním testování. Proč mám pocit, že mi reklamaci zamítnou a budu muset desku reklamovat znovu a znovu a znovu? :D
zzuzu22 (131)|12.11.2010 12:42
Tak reklamaci mi uznali. ALE s tím, že mi flashovali BIOS. Což nevím na jakou verzi, když to bylo na poslední možné. :D

CZC přišla deska dneska. Jsem si tam volala a právě mi řekli, s čím Asus přišel. Teď mi v CZC namontují desku zpět do PC a otestují. Pokud bude problém přetrvávat, vymění mi ji. Takže zatím spokojenost. :)