reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Neherna graficka karta

Le_Chuck (3)|20.12.2010 00:50
Zdravim,

vela som googlil, relativne malo v CZ-SK vodach nasiel.
Planujem nove PC (zrejme nejaky lepsi sandy bridge), ktore bude okrem ineho zivit aj dva EIZO monitory, idelane 10-bitovymi Display Portami.
Som fotograf, grafik a nepotrebujem brutalne vykony v AutoCade, skor v Photoshope na 1,5GB panoramy a v After Effecs na vsetko (ostatny hardware tomu bude zodpovedat).
Z dostupnych kariet sa nukaju Quadro FX 580 (600-vku som vylucil lebo ma iba jeden DP), Quadro FX 1800, alebo Fermacka Quadro 2000. Ale vela som sa o nich nedozvedel.

1. Existuje v hernej rade GeForce alternativa, ktora by bola vyhodnejsia (hry hravam minimalne)?
2. Pripadne ma niekto skusenost s tymito kartami?
3. Ak seknem s grafikou a zacnem sa hrat, budem to musiet predat?

Vdaka za odpovede
johny__g (6387)|20.12.2010 08:14
Podobné dilema.

Obecně - ke každé Quadro kartě existuje herní ekvivalent, resp. herní karta se stejným jádrem, hledej. Většinou je několikanásobně levnější. Herní karty jsou stavěné na výkon a rychlost, Quadra na preciznost zobrazení, openGL/CL a práci v profi grafických programech, kde svoje herní protějšky často mnohonásobně předčí.
I na quadru si spustíš hru, ale počítej s tím, že poměr cena/výkon bude naprosto otřesný.
Le_Chuck (3)|20.12.2010 09:58
Thx Johny__g

Na ten clanok som narazil a je asi jediny rozumny, ktory tuto temu riesi.
Priznam sa ze dva roky som HD scenu nesledoval a mam zatial mierny problem sa v kartach zorientovat.
V podstate mi pride Qaudro 2000 ako idelana volba (aj ked som narazil na clanok o problemoch s prehrievanim), len ak by existoval unverzalny hybrid, ktory by kombinoval to lepsie z Quadro a GeForce, tak by som sa potesil.

UPDATE: