Miroslav Tyburec, obchodní a marketingový ředitel OKI
Máme tu další rozhovor ze série Ptáme se za vás, v němž můžete pokládat otázky přímo vy - čtenáři Světa hardware. Tentokrát je ve znamení společnosti OKI Printing Solutions.
Tímto dáváme úvodem prostor, aby se pan Miroslav Tyburec, obchodní a marketingový ředitel společnosti OKI, několika vlastními slovy představil.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Miroslav Tyburec se představuje
Pochází z Rakovníka, v roce 1988 absolvoval VŠE, obor ekonomika průmyslu. Působil na různých pozicích ve firmách Škodaexport, ČSOB a Electrolux, od roku 1995 pracuje pro české a slovenské zastoupení značky OKI, nejdříve jako finanční ředitel, dnes zastává funkci obchodního a marketingového ředitele. Zná tedy řeč čísel i skutečné potřeby uživatelů tiskáren. Mezi záliby počítá zejména sport, hraje tenis, lyžuje, je členem fotbalového týmu PUK, který hraje Hanspaulskou ligu. Sleduje sportovní dění, zejména fotbal a hokej. V Extralize hokeje fandí Slavii, jejímž je OKI sponzorem.
Miroslav Tyburec, obchodní a marketingový ředitel společnosti OKI
O společnosti OKI Printing Solutions
Značka OKI Printing Solutions působí ve 120 zemích světa a je součástí japonského koncernu OKI Electric s obratem 6,7 mld. USD. V České republice se OKI zaměřuje na oblast profesionálního kancelářského tisku, ve které v roce 2010 obsadila 1. místo na trhu A3 barevných tiskáren a 2. místo v kategorii rychlých barevných tiskáren i multifunkcí formátu A4 (led/laser. technologie, rychlost 11 a více barevných str./min). 2. místo patří OKI i na trhu jehličkových tiskáren. Díky novým modelům dnes nabízí zařízení nejenom pro kanceláře, ale i pro náročnější zákazníky z domácností. Více na: https://www.oki.com/cz/
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak pokládat otázky?
Po dalších 7 dní můžete psát své otázky (zobrazí se v tomto tématu). Musí být dodržováno pravidlo 1 příspěvek = 1 otázka. Pokud máte otázek více, vytvořte každou zvlášť.
Abyste byli s odpovědí spokojení, bude záležet na:
Příspěvky odbíhající od zaměření rozhovoru nebo porušující pravidla fóra jsou mazány.
Po týdnu bude téma uzamčeno, redakce vybere 10 nejzajímavějších otázek (případně přidá vlastní) a zašle je k zodpovězení. Po obdržení odpovědí je zpracujeme a typicky další pátek rozhovor zveřejníme v magazínu jako nový článek.
Tímto dáváme úvodem prostor, aby se pan Miroslav Tyburec, obchodní a marketingový ředitel společnosti OKI, několika vlastními slovy představil.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Miroslav Tyburec se představuje
Pochází z Rakovníka, v roce 1988 absolvoval VŠE, obor ekonomika průmyslu. Působil na různých pozicích ve firmách Škodaexport, ČSOB a Electrolux, od roku 1995 pracuje pro české a slovenské zastoupení značky OKI, nejdříve jako finanční ředitel, dnes zastává funkci obchodního a marketingového ředitele. Zná tedy řeč čísel i skutečné potřeby uživatelů tiskáren. Mezi záliby počítá zejména sport, hraje tenis, lyžuje, je členem fotbalového týmu PUK, který hraje Hanspaulskou ligu. Sleduje sportovní dění, zejména fotbal a hokej. V Extralize hokeje fandí Slavii, jejímž je OKI sponzorem.
Miroslav Tyburec, obchodní a marketingový ředitel společnosti OKI
O společnosti OKI Printing Solutions
Značka OKI Printing Solutions působí ve 120 zemích světa a je součástí japonského koncernu OKI Electric s obratem 6,7 mld. USD. V České republice se OKI zaměřuje na oblast profesionálního kancelářského tisku, ve které v roce 2010 obsadila 1. místo na trhu A3 barevných tiskáren a 2. místo v kategorii rychlých barevných tiskáren i multifunkcí formátu A4 (led/laser. technologie, rychlost 11 a více barevných str./min). 2. místo patří OKI i na trhu jehličkových tiskáren. Díky novým modelům dnes nabízí zařízení nejenom pro kanceláře, ale i pro náročnější zákazníky z domácností. Více na: https://www.oki.com/cz/
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak pokládat otázky?
Po dalších 7 dní můžete psát své otázky (zobrazí se v tomto tématu). Musí být dodržováno pravidlo 1 příspěvek = 1 otázka. Pokud máte otázek více, vytvořte každou zvlášť.
Abyste byli s odpovědí spokojení, bude záležet na:
- co nejpřesnější formulaci otázky a jejím vztahu k zaměření rozhovoru
- zda jde o informaci, kterou lze zveřejnit (v dané době)
- zda jde o informaci, která je k dispozici (otázky týkající se budoucnosti)
Příspěvky odbíhající od zaměření rozhovoru nebo porušující pravidla fóra jsou mazány.
Po týdnu bude téma uzamčeno, redakce vybere 10 nejzajímavějších otázek (případně přidá vlastní) a zašle je k zodpovězení. Po obdržení odpovědí je zpracujeme a typicky další pátek rozhovor zveřejníme v magazínu jako nový článek.
Jméno tazatele: Petr
Znění otázky:
Jak je to s levnym provozem tiskarem?
Mam problem, ze ve skutecnosti me OKI tiskarna tiskne za vyssi cenu nez HP. Duvod je hlavne, ze pri cernobilem tisku se toci i valce barevne a tonery a po odpocitani "poctu stran" se tiskarna zablokuje. Takze i cernobile strany se tisknou za cenu barevne ikdyz se nepouzije ani troska toneru.
Neni to pak klamava reklama z Vasi strany?
U HP se da tisknout az do bileho papiru, ale OKI se proste zablokuje a navic misto 20.000 stran me valce natocily jen 16000 stran a pak se zablokovala tiskarna.
Znění otázky:
Jak je to s levnym provozem tiskarem?
Mam problem, ze ve skutecnosti me OKI tiskarna tiskne za vyssi cenu nez HP. Duvod je hlavne, ze pri cernobilem tisku se toci i valce barevne a tonery a po odpocitani "poctu stran" se tiskarna zablokuje. Takze i cernobile strany se tisknou za cenu barevne ikdyz se nepouzije ani troska toneru.
Neni to pak klamava reklama z Vasi strany?
U HP se da tisknout az do bileho papiru, ale OKI se proste zablokuje a navic misto 20.000 stran me valce natocily jen 16000 stran a pak se zablokovala tiskarna.
Znění otázky:
Čiernobiele multifunkcie nemajú obojstranný ADF, ako je vyriešené kopírovanie duplexných (obojstranných) viaclistových dokumentov?
Doplňující komentář:
Vo firme tlačíme duplexne, potom napr. z 30 stranového dokumentu potrebujem urobiť kópie, predstavujem si to tak, že vložím 30 strán do ADF, stlačím kopírovať, následne ma tlačiareň vyzve nech strany otočím a znova založím do ADF, až potom sa duplexne vytlačí celý dokument alebo je potrebné najprv skenovať a tlačiť prednú stranu, potom otočiť a kopírovať zadnú stranu? Všetko sa nastavuje na ovládacom paneli tlačiarne? Chystáte nové modely čb multifunkcií, ktoré budú mať automatický duplexný podávač? Lebo farebné ho majú, no ja mám záujem o čb multifunkciu do firmy.
Čiernobiele multifunkcie nemajú obojstranný ADF, ako je vyriešené kopírovanie duplexných (obojstranných) viaclistových dokumentov?
Doplňující komentář:
Vo firme tlačíme duplexne, potom napr. z 30 stranového dokumentu potrebujem urobiť kópie, predstavujem si to tak, že vložím 30 strán do ADF, stlačím kopírovať, následne ma tlačiareň vyzve nech strany otočím a znova založím do ADF, až potom sa duplexne vytlačí celý dokument alebo je potrebné najprv skenovať a tlačiť prednú stranu, potom otočiť a kopírovať zadnú stranu? Všetko sa nastavuje na ovládacom paneli tlačiarne? Chystáte nové modely čb multifunkcií, ktoré budú mať automatický duplexný podávač? Lebo farebné ho majú, no ja mám záujem o čb multifunkciu do firmy.
Jméno tazatele: Igor
Znění otázky:
Na vašich stránkách mluvíte o třetí generaci LED technologie. V čem spočívají novinky této generace?
Znění otázky:
Na vašich stránkách mluvíte o třetí generaci LED technologie. V čem spočívají novinky této generace?
Jméno tazatele: Igor
Znění otázky:
Je možné u vaší pobočky zadat projekt na kompletní řešení firmy z hlediska tisku?
Znění otázky:
Je možné u vaší pobočky zadat projekt na kompletní řešení firmy z hlediska tisku?
Jméno tazatele: gufr
Znění otázky:
Plánujete do své nabídky zařadit i profesionální tiskárny formátu A2 a vyšší?
Znění otázky:
Plánujete do své nabídky zařadit i profesionální tiskárny formátu A2 a vyšší?
Znění otázky:
Jaký vliv na prodej mělo prodloužení záruky na 3 roky?
Doplňující komentář:
Je znatelný nárůst prodejů oproti stejnému období v minulosti, kdy byla nabízena jen dvouletá záruka?
Jaký vliv na prodej mělo prodloužení záruky na 3 roky?
Doplňující komentář:
Je znatelný nárůst prodejů oproti stejnému období v minulosti, kdy byla nabízena jen dvouletá záruka?
Znění otázky:
Kam se poděla řada tiskáren 4w => 6w => 8p => B2200 ?
Doplňující komentář:
Již nebudete nabízet řadu levných a malých tiskáren? Pro domácí uživatele to nebyla špatná volba.
Kam se poděla řada tiskáren 4w => 6w => 8p => B2200 ?
Doplňující komentář:
Již nebudete nabízet řadu levných a malých tiskáren? Pro domácí uživatele to nebyla špatná volba.
Jméno tazatele: koki
Znění otázky:
Proč si mám vybrat právě tiskárnu OKI? Co mi dokáže nabídnout oproti konkurenci?
Znění otázky:
Proč si mám vybrat právě tiskárnu OKI? Co mi dokáže nabídnout oproti konkurenci?
Jméno tazatele: maran
Znění otázky:
Tiskárny s jakou technologií tisku jsou v současnosti nejprodávanější?
Znění otázky:
Tiskárny s jakou technologií tisku jsou v současnosti nejprodávanější?
Jméno tazatele: maran
Znění otázky:
Co podle Vás současným tiskárnám chybí? Jaké vlastnosti a technologie by se u nich měly objevit?
Znění otázky:
Co podle Vás současným tiskárnám chybí? Jaké vlastnosti a technologie by se u nich měly objevit?
Jméno tazatele: maran
Znění otázky:
Kdo je pro vás v současné době největším konkurentem na českém trhu?
Znění otázky:
Kdo je pro vás v současné době největším konkurentem na českém trhu?
Rozhovor je zpracovaný, odpovědi jsou k dispozici zde:
https://www.svethardware.cz/ptame-se-za-vas-miroslava-tyburce-z-oki/32214
https://www.svethardware.cz/ptame-se-za-vas-miroslava-tyburce-z-oki/32214