Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

ZyXEL NBG4115 Router a 3G Modem Huawei E1750

Havlli (13)|17.5.2011 14:35
Dobrý den,
od včera se trápím se zapojením routeru a 3g modemu. Několikrát sem se pokoušel postupovat podle příručky bohužel furt ta samá chyba. Nastavovat modem sem zkoušel nejdříve přes Wi-Fi pak i přes Ethernet. Všechny kontrolky svítí tak jak mají, akorát router nepřidělí IP adresu. Zkoušel sem přes nastavení NetUSB na hodnotu 3G pevný viz. screenshot. Poté co sem aplikoval tuto hodnotu oběvily se záložce WAN dvě připojení a to WAN 1 a 3G(WAN2) také vyobrazeno na screenech. Když sem se snažil postupovat podle příručky, to znamená že NetUSB bylo nastavené na své původní hodnotě. Ve WAN sem z rozbalovacího menu vybral 3G Network vyplnil potřebné údaje a aplikoval bylo stále beze změny. Od technické podpory sem se dozvěděl že oba způsoby jsou správné. Jenomže u způsobu kdy sem měnil hodnotu NetUSB na Fixed 3G tak log routeru vypadá takhle:[code]# Čas Zpráva
1 Jan 1 00:00:26 WAN, Unsupported USB device vid:0x12d1 pid:0x1406
2 Jan 1 00:00:17 WAN, Detect USB device vid:0x12d1 pid:0x1446
3 Jan 1 00:00:12 DHCP Server, Sending ACK of 192.168.1.33
4 Jan 1 00:00:11 WAN, stop DHCP mode
5 Jan 1 00:00:11 SCHEDULE, Schedule Stopping
6 Jan 1 00:00:11 WLAN[2.4G],AutoChannel change to 6
7 Jan 1 00:00:08 WLAN[2.4G],Available Channel: [CH.1 ~ CH.13]
8 Jan 1 00:00:07 WLAN, start LLTD
9 Jan 1 00:00:07 HTTP, start
10 Jan 1 00:00:07 UPnP, Start
11 Jan 1 00:00:04 NET, start Firewall
12 Jan 1 00:00:04 NET, start NAT
13 Jan 1 00:00:04 NTP, start NTP Client
14 Jan 1 00:00:04 DHCP, start DHCP Server
15 Jan 1 00:00:03 DNS, start DNS Proxy
16 Jan 1 00:00:03 WAN, No PHY Link
17 Jan 1 00:00:03 WAN, start DHCP mode
18 Jan 1 00:00:03 UPnP, start
19 Jan 1 00:00:02 WLAN[2.4G], Channel = AutoSelect
20 Jan 1 00:00:02 WLAN[2.4G], CountryRegion = 1
21 Jan 1 00:00:01 LAN, IP address=192.168.1.1
22 Jan 1 00:00:01 LAN, start
23 Jan 1 00:00:01 BR, start
24 Jan 1 00:00:01 SYS, Kernel Version: 1.6.5
25 Jan 1 00:00:01 SYS, Application Version: 1.6.5
26 Jan 1 00:00:01 Start Log Message Service![/code]


Zde ještě zasílám screeny routeru při aktivní službě NetUSB Fixed 3G: [odkaz, pro zobrazení se přihlaste], [odkaz, pro zobrazení se přihlaste], [odkaz, pro zobrazení se přihlaste], [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]

Ale když postupuji podle příručky log routeru vypadá takto:[code]# Time Message
1 Jan 1 00:00:16 WAN, Detect USB device vid:0x12d1 pid:0x1446
2 Jan 1 00:00:10 WAN, stop DHCP mode
3 Jan 1 00:00:10 SCHEDULE, Schedule Stopping
4 Jan 1 00:00:10 WLAN[2.4G],AutoChannel change to 6
5 Jan 1 00:00:07 WLAN[2.4G],Available Channel: [CH.1 ~ CH.13]
6 Jan 1 00:00:06 WLAN, start LLTD
7 Jan 1 00:00:06 HTTP, start
8 Jan 1 00:00:06 UPnP, Start
9 Jan 1 00:00:04 DHCP Server, Sending ACK of 192.168.1.34
10 Jan 1 00:00:03 NET, start Firewall
11 Jan 1 00:00:03 NET, start NAT
12 Jan 1 00:00:03 NTP, start NTP Client
13 Jan 1 00:00:03 DHCP, start DHCP Server
14 Jan 1 00:00:03 DNS, start DNS Proxy
15 Jan 1 00:00:03 WAN, No PHY Link
16 Jan 1 00:00:02 WAN, start DHCP mode
17 Jan 1 00:00:02 UPnP, start
18 Jan 1 00:00:02 WLAN[2.4G], Channel = AutoSelect
19 Jan 1 00:00:02 WLAN[2.4G], CountryRegion = 1
20 Jan 1 00:00:01 LAN, IP address=192.168.1.1
21 Jan 1 00:00:01 LAN, start
22 Jan 1 00:00:01 BR, start
23 Jan 1 00:00:01 SYS, Kernel Version: 1.6.5
24 Jan 1 00:00:01 SYS, Application Version: 1.6.5
25 Jan 1 00:00:01 Start Log Message Service![/code]

A ještě screeny:[odkaz, pro zobrazení se přihlaste], [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
|Mio| (1333)|19.5.2011 21:47
Jaky firmware je v tom modemu? Mam pocit ze Zyxel jeste nevydal firmware s podporou noveho firmwaru v modemu.

Gheh, ted jsem si to po sobe precet :-)

No proste aktualizuj firmware Zyxelu na nejnovejsi a pripadne do modemu flashni starsi.