Problém - Microsoft Outlook lze otevřít pouze v nouzovém režimu
Dobrý den.
Od včerejšího večera mám problém s Microsoft Outlook 2007, operační systém mám Windows XP. Z ničeho nic mi nešel odeslat jeden e-mail, nakonec jsem ho smazala a napsala znovu a odeslala. Od té doby však nemohu spustit Outlook jinak než v nouzovém režimu. Zkoušela jsem toto:
- Sada Office - diagnostika - žádná chyba nenalezena, mělo by fungovat, nefunguje
- spuštění souboru scanpst.exe - našel 44 chyb, opraveno a nadále už bez chyb, nefunguje
- obnova systému k včerejšímu dni večer, kdy vše fungovalo, ok, mělo by fungovat, nefunguje
Vše jsem dělala postupně, ale Outlook se mi poté vždy spustí v nouzovém režimu, s touto hláškou:
Identifikace chyby MS Outlook
AppName: outlook.exe AppVer: 12.0.6562.5003 AppStamp:4e2f99fb
ModName: mso.dll ModVer: 12.0.6562.5003 ModStamp:4e2f9d2b
fDebug: 0 Offset: 0003b282
Nejsem žádný PC expert, takže už mi došly nápady :-(
Poradíte mi někdo? Na e-mailech závisí moje práce, potřebuji to tedy vyřešit co nejdříve.
Děkuji.
Od včerejšího večera mám problém s Microsoft Outlook 2007, operační systém mám Windows XP. Z ničeho nic mi nešel odeslat jeden e-mail, nakonec jsem ho smazala a napsala znovu a odeslala. Od té doby však nemohu spustit Outlook jinak než v nouzovém režimu. Zkoušela jsem toto:
- Sada Office - diagnostika - žádná chyba nenalezena, mělo by fungovat, nefunguje
- spuštění souboru scanpst.exe - našel 44 chyb, opraveno a nadále už bez chyb, nefunguje
- obnova systému k včerejšímu dni večer, kdy vše fungovalo, ok, mělo by fungovat, nefunguje
Vše jsem dělala postupně, ale Outlook se mi poté vždy spustí v nouzovém režimu, s touto hláškou:
Identifikace chyby MS Outlook
AppName: outlook.exe AppVer: 12.0.6562.5003 AppStamp:4e2f99fb
ModName: mso.dll ModVer: 12.0.6562.5003 ModStamp:4e2f9d2b
fDebug: 0 Offset: 0003b282
Nejsem žádný PC expert, takže už mi došly nápady :-(
Poradíte mi někdo? Na e-mailech závisí moje práce, potřebuji to tedy vyřešit co nejdříve.
Děkuji.
Jestli potřebuješ řešení co nejdříve, udělal bych zálohu e-mailů a reinstaloval office. Jelikož je to pro tebe tak důležité, tohle bych viděl jako optimální řešení. Sice nevyřešíš příčinu, ale vyřeší se tím důsledek.
No zase se tak nepodceňuj, jestli tě napadlo spustit scan pst, tak to asi s těma znalostma tak špatné nebude, vzhledem k tomu, že máš pst v pohodě, tak bych udělal reinstall(jak radí zoidik) a pak si do nového pst naimportoval data z původního.
Zkus přejmenovat soubor
[code]C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\Outlook\outcmd.dat[/code]
na
[code]C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\Outlook\outcmd.dat.old[/code]
(%user% = jméno tvého uživatelského profilu)
Pokud to nezabere, může být na vině nějaký doplněk třetí strany (např. antivirový). Jejich zakázání by mohlo pomoci.
[code]C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\Outlook\outcmd.dat[/code]
na
[code]C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\Outlook\outcmd.dat.old[/code]
(%user% = jméno tvého uživatelského profilu)
Pokud to nezabere, může být na vině nějaký doplněk třetí strany (např. antivirový). Jejich zakázání by mohlo pomoci.
Děkuji všem za rady, jdu vyzkoušet přejmenování souboru. Office jsem přeinstalovávala před dvěma měsíci a vzhledem k tomu, co všechno potom musím nazpět do pc naházet, je to pro mě práce na minimálně 4 hodiny :-(
Děkuji uživateli r34ktor, po přejmenování souboru se mi Outlook normálně spustil. Kdybyste cokoliv potřebovali na oplátku, ozvěte se. Mám překladatelskou agenturu, takže překlady z/do všech nejsou problémem :-) Díky
Další problém, který mi přišel skrze SZ:
[quote=fcelicka]Dobrý den,
včera jste mi poradil ohledně outlooku a dnes je to tady zas. Chtěla jsem odeslat jednu zprávu (cca 5 Mb) a zůstala mi viset v poště k odeslání. Smazat nejde, už se "zahájil přenos zprávy". Když dám odeslat a přijmout, nehlásí to žádnou chybu, ale zpráva je pořád v poště odeslání. Navíc když odesílám nové zprávy, řadí se mi postupně všechny do pošty k odeslání a nejdou odeslat. Musím vypnout a zapnout Otlook a pak se mi odešlou všechny mejly, kromě toho jednoho prvního pětimegového...Máte pro mě radu?[/quote]
Příčin takového chování může být více:
[quote=fcelicka]Dobrý den,
včera jste mi poradil ohledně outlooku a dnes je to tady zas. Chtěla jsem odeslat jednu zprávu (cca 5 Mb) a zůstala mi viset v poště k odeslání. Smazat nejde, už se "zahájil přenos zprávy". Když dám odeslat a přijmout, nehlásí to žádnou chybu, ale zpráva je pořád v poště odeslání. Navíc když odesílám nové zprávy, řadí se mi postupně všechny do pošty k odeslání a nejdou odeslat. Musím vypnout a zapnout Otlook a pak se mi odešlou všechny mejly, kromě toho jednoho prvního pětimegového...Máte pro mě radu?[/quote]
Příčin takového chování může být více:
- Překlep v adrese - zkontrolovat
- Chyby při přenosu - přesunout mail do Konceptů a znovu odeslat
- Poškozený adresář - vytvořit zálohu, starý smazat a obnovit zálohu
- Problém s Exchange (pokud se jedná o firemní email) - kontaktovat admina
A ještě k tomu třeba takový detail jako přesvědčit zaměstnavatele, že on může používat Thunderbird :rolleyes: Stejně lehké jako přesvědčit O2 aby nepoužíval Siebel na IE6 :p
Netvrdil bych - sám jsem ho chvilku používal na Macu a že by se nikdy nesekl se říct nedá (Chrome pod OSX taky žádnej stable-šperk). Linux taky není 2x stabilní (třeba poslední 11.10 je mj. na některých noteboocích od MSI nenainstalovatelný, tedy pokud člověk nehodlá kompilovat kernel).
Jediné s čím naprosto souhlasím je proskenování pc antivirem + Anti-Malwarem (nejlépe z Hirens boot cd nebo jiného OS), ovšem obávám se, že to nebude moc platné problému, který se týká Outlooku.
Jediné s čím naprosto souhlasím je proskenování pc antivirem + Anti-Malwarem (nejlépe z Hirens boot cd nebo jiného OS), ovšem obávám se, že to nebude moc platné problému, který se týká Outlooku.
V podstatě souhlas, ale zvládne to? Unix? W ne. L Ubuntu poslední mám na více strojích bez problémů, ale jde i o člověka za monitorem...
[QUOTE=r34ktor;479838]Zkus přejmenovat soubor
[code]C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\Outlook\outcmd.dat[/code]
na
[code]C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\Outlook\outcmd.dat.old[/code]
(%user% = jméno tvého uživatelského profilu)
Pokud to nezabere, může být na vině nějaký doplněk třetí strany (např. antivirový). Jejich zakázání by mohlo pomoci.[/QUOTE]
Ahoj. Mám úplně stejný problém jako Fčelička. Outlook 2007, spustit jde jen v nouzovém režimu a i tak to jde mizerně. Antivirů jsem vystřídal několik. Problém je, že mi to hlásí, že Tebou uvedená adresa nejde najít. Tudíž ani přejmenovat. V čem je problém? :( Dík. m
[code]C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\Outlook\outcmd.dat[/code]
na
[code]C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\Outlook\outcmd.dat.old[/code]
(%user% = jméno tvého uživatelského profilu)
Pokud to nezabere, může být na vině nějaký doplněk třetí strany (např. antivirový). Jejich zakázání by mohlo pomoci.[/QUOTE]
Ahoj. Mám úplně stejný problém jako Fčelička. Outlook 2007, spustit jde jen v nouzovém režimu a i tak to jde mizerně. Antivirů jsem vystřídal několik. Problém je, že mi to hlásí, že Tebou uvedená adresa nejde najít. Tudíž ani přejmenovat. V čem je problém? :( Dík. m
Cesty se liší v závislosti na verzi OS. Původní dotaz se týkal Windows XP.
Kompletní přehled zde: https://support.office.com/en-us/article/Locating-the-Outlook-data-files-0996ece3-57c6-49bc-977b-0d1892e2aacc
Kompletní přehled zde: https://support.office.com/en-us/article/Locating-the-Outlook-data-files-0996ece3-57c6-49bc-977b-0d1892e2aacc