Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Problém s GPU Pixely

Tidusleonhearth (16)|30.12.2011 19:09
Čau lidi, nevim jestli je to problém ale myslím že jo. Mám GPU 560Ti Twin Frozr. a kdyz se koukam v GPU-Z mám Pixel Filtrate jenom 14,4GPixel/s ale všude když se dívám na statistiky mají okolo 30!!! Co s tím? Že by byla GPU vadná?
Děkuji
r34ktor (7477)|30.12.2011 19:22
Vlož sem screnshot okna programu.
Tidusleonhearth (16)|2.1.2012 12:26
Tady to máš [odkaz, pro zobrazení se přihlaste] jen se to trochu ořízlo. Je tam napsano Pixel fillrate
slate (86)|2.1.2012 14:11
Problém bude v GPU-Z. Zkus starší verzi 0.5.6
Na mé GTS 450 klesl pixel fillrate z 13 na 6
GPUz56.gif GPUz57.gif
r34ktor (7477)|2.1.2012 16:30
Ve verzi 0.5.7 byl upraven výpočet teoretické hodnoty Pixel Fillrate u architektury Fermi. Info zde.

[SPOILER=GPU-Z - Revision History - 0.5.7] Added support for AMD Radeon HD 7970, HD 7350
Fixed "APIC counter broken" message on AMD Fusion Graphics
Fixed PCIe 3.0 showing up as 2.0
Fixed fillrate calculation on Fermi architecture
Fixed ROP count on GT 420, GT 520, HD 5450, HD 6450
Fixed random values showing as default clocks on some NVIDIA cards
Fixed random value showing as shader clock on NVIDIA cards without shader clock
Added / corrected release dates for HD 3650, FirePro V4800 and V3800
Added process size, die size, transistor count for Radeon E6760
Added transistor count for FirePro V4900
Improved detection for HD 5570, HD 6450A, HD 6470M[/SPOILER]
Tidusleonhearth (16)|2.1.2012 17:23
Díky, máte úplnou pravdu. Projel jsem to ve starší verzi a ukazuje se to úplně normálně :)