Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Problémy s PC (HW/SW): pomalý běh systému

Neregistrovaný (0)|20.1.2012 08:44
Tazatel: Franta

Znění dotazu: Dobrý den, prosím o kontrolu logu. PC je pomalé, má dlouhé odezvy atd.
[SPOILER=Log zde:]
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 8:36:32, on 20.1.2012
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7601.17514)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\System32\igfxtray.exe
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe
C:\Windows\System32\spool\drivers\w32x86\3\CNAP2LAK.EXE
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Windows\system32\spool\DRIVERS\W32X86\3\CNAP2RPK.EXE
C:\Windows\system32\spool\DRIVERS\W32X86\3\CNAB8SWK.EXE
C:\Users\Sirius\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.79\GoogleCrashHandler.exe
C:\Users\Sirius\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Sirius\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Sirius\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Sirius\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Sirius\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Sirius\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Sirius\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Sirius\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Windows\system32\rundll32.exe
C:\Users\Sirius\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Users\Sirius\Downloads\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Increase performance and video formats for your HTML5
odb (505)|20.1.2012 19:25
Od kedy je pomale?
Fungovalo niekedy vobec rychlesie?
r34ktor (7477)|20.1.2012 19:40
Zásadní problém v logu nevidím. Lze vyhodit např. DAEMON Tools Toolbar, ale ten by neměl mít zásadní vliv na chod PC.

Jaké je vytížení CPU?
Nepřehřívá se něco?