Bude fungovat ASUS EN9800GT/DI/1GD3, PCI-E ?
Zdravím,
protože nejsem IT odborník, prosil bych o radu někoho zkušenějšího ohledně grafiky.
Chtěl bych do zákl. desky zapojit grafiku ASUS EN9800GT/DI/1GD3, PCI-E. Bude to fungovat?
Ve starším PC mám:
Windows 7 Ultimate
AMD Sempron 2800 1,61GHz
RAM 768MB DDR400
nVIDIA GeForce 6100 (integrovaná)
Zákl. deska Gigabyte GA-K8N51GMF-RH
Zdroj Sun Pro KY-400 ATX 300W
Pak bych se chtěl ještě zeptat, jestli lze rozeznat, zda nestíhá grafka nebo procesor při hraní her.
Děkuji.
protože nejsem IT odborník, prosil bych o radu někoho zkušenějšího ohledně grafiky.
Chtěl bych do zákl. desky zapojit grafiku ASUS EN9800GT/DI/1GD3, PCI-E. Bude to fungovat?
Ve starším PC mám:
Windows 7 Ultimate
AMD Sempron 2800 1,61GHz
RAM 768MB DDR400
nVIDIA GeForce 6100 (integrovaná)
Zákl. deska Gigabyte GA-K8N51GMF-RH
Zdroj Sun Pro KY-400 ATX 300W
Pak bych se chtěl ještě zeptat, jestli lze rozeznat, zda nestíhá grafka nebo procesor při hraní her.
Děkuji.
S deskou by nemel byt problem, nicmene karta si v zatezi muze rict az o 190 W (recenze na techpowerup, referencni 9800GT), takze zdroj to dost mozna nebude zvladat. Podle vseho ma 12 A na 12 V vetvi, takze kdyz se grafika zatizi, dobrotu to delat nebude. Navic, neni primo od Sunu, i EC prodava "KY-400ATX". Brzdit ji bude ten procesor - o neco silnejsi 9800GTX mi zbrzdovalo C2D na 3 GHz.
Pokud chceš hrát Miny, nebo Solitaire, nepotřebuješ dedikovanou kartu. Na vše ostatní je ta sestava z dnešního pohledu žalostně slabá. Pokud náhodou na naši radu nedáš a GK pořídíš, na 99% oddělá zdroj a ten pak nejspíše i celé PC.
Kromě toho že je sestava slabá,tak je tu zároveň i skoro nulová možnost upgrade. Socket 754 byl mrtvý už v době kdy ho AMD vydalo. Paměť tam nepřidáš, máš oba sloty obsazené. Snad jen nějaká starší grafika z druhé ruky by pomohla, takže by jsi mohl hrát nějaké hodně staré hry. Ale 9800GT je zbytečná. Navíc ten zdroj by to nedal.