Zkušenosti s Acerem
Není potřeba tě sežrat, sežereš se sám, až ho budeš reklamovat a budeš muset hrozit soudem, aby ti nakonec vrátili peníze.:-)
To si nemyslím, Dell je v případě servisování vynikající firma. U Aceru vím o několika desítkách případů, kdy skutečně bylo zapotřebí vyhrozit soudem, aby vrátil peníze, jinak pořád dokola mlel, že nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevzniká z nejrůznějších fiktivních důvodů. Po vyhrožení soudem to náhle šlo velmi hladce ve všech případech, kdy právo na to odstoupení skutečně bylo.
No jak si beru ponaučení, tak bude asi rozhodně lepší koupit si NTB jako občan a ne na firmu, že? A doufat, že se trable vyhnou :-)
Tak proc je Acer nejprodavanejsi?
Mam taky acer TM4402. 2 a pul roku stary, jednou na reklamaci (napraskly pant displaye). Do 14 dni byl zpatky. Pokud pocitas s tim ze to neni Lenovo, tak jsou acery za svou cenu dobre notebooky s dobrou vybavou.
Mam taky acer TM4402. 2 a pul roku stary, jednou na reklamaci (napraskly pant displaye). Do 14 dni byl zpatky. Pokud pocitas s tim ze to neni Lenovo, tak jsou acery za svou cenu dobre notebooky s dobrou vybavou.
[QUOTE=mstejska;175261]Tak proc je Acer nejprodavanejsi?
.[/QUOTE]
Castecne si myslim ze je to dano tim .. ze jako cesi jsme narod kde cena hraje tu nejpodstatnejsi roli .. jime sesrotovane kosti a rozemletou kuzi .. myslis ze vetsinu lidi zajimaji i jine veci nez cena ? ;)
.[/QUOTE]
Castecne si myslim ze je to dano tim .. ze jako cesi jsme narod kde cena hraje tu nejpodstatnejsi roli .. jime sesrotovane kosti a rozemletou kuzi .. myslis ze vetsinu lidi zajimaji i jine veci nez cena ? ;)
[QUOTE=pas!k;175264]Castecne si myslim ze je to dano tim .. ze jako cesi jsme narod kde cena hraje tu nejpodstatnejsi roli .. jime sesrotovane kosti a rozemletou kuzi .. myslis ze vetsinu lidi zajimaji i jine veci nez cena ? ;)[/QUOTE]
Myslim celosvetove. Pokud se teda nemylim. Neni to treba tim, ze pokud zaplatis za Lenovo, tak je to prece jenom kvalitnejsi NB, takze na lenovo bude asi min stiznosti. Acer proste dela to co se prodava. Vsadil asi vice na kvantitu. Ale ze by byl ve stejne cenove kategorii vyrazne horsi nez jini vyrobci notebooku to si nemyslim.
Myslim celosvetove. Pokud se teda nemylim. Neni to treba tim, ze pokud zaplatis za Lenovo, tak je to prece jenom kvalitnejsi NB, takze na lenovo bude asi min stiznosti. Acer proste dela to co se prodava. Vsadil asi vice na kvantitu. Ale ze by byl ve stejne cenove kategorii vyrazne horsi nez jini vyrobci notebooku to si nemyslim.
Je to o tý ceně. Prostě tam dávaj horší materiály (plasty) a bohužel se to někde musí projevit...
A první už je HP :)
viz https://www.svethardware.cz/asus-chce-v-pristim-roce-zvysit-prodeje-notebooku-o-70-procent/24913
Pokud někdo chce spotřebku s tim, že počítá s notebookem tak na půl roku, je to OK... ;)
A první už je HP :)
viz https://www.svethardware.cz/asus-chce-v-pristim-roce-zvysit-prodeje-notebooku-o-70-procent/24913
Pokud někdo chce spotřebku s tim, že počítá s notebookem tak na půl roku, je to OK... ;)
[QUOTE=mstejska;175272]Myslim celosvetove. Pokud se teda nemylim. Neni to treba tim, ze pokud zaplatis za Lenovo, tak je to prece jenom kvalitnejsi NB, takze na lenovo bude asi min stiznosti. Acer proste dela to co se prodava. Vsadil asi vice na kvantitu. Ale ze by byl ve stejne cenove kategorii vyrazne horsi nez jini vyrobci notebooku to si nemyslim.[/QUOTE]
Je to fakt kvůli té ceně a celkem agresivní reklamě. Vem si třeba Alfu - většina notebooků v jejím sortimentu jsou Acery. Myslíš, že je to proto, že jsou kvalitní? Moje matka kdysi spolupracovala s jedním z jejích techinků a ptala se, proč Alfa neprodává Toshiby ( tehdy je ještě a zároveň už neprodávala ) - odpověď byla, že jsou sice celkem oblíbené u lidí, kteří chtějí kvalitnější zboží, ale musí být ochotni za tu kvalitu zaplatit. Toshiba taky relativně nedávno začala dělat levné modely a ejhle - šup, už se objevily v nabídce Alfy.
Lidi prostě jdou po ceně, hlavně ti, kteří tomu nerozumí. Acer sází na to, že sice nabídne skvělé parametry, ale drasticky ušetří na tom, co se vyčíst z parametrů nedá - na pevnosti konstrukce, životnosti, kvalitě chlazení, hlučnosti atd.
Při koupi čehokoliv je vždycky nutné si uvědomit, že pokud je něco levné, má to setsakra dobrý důvod. A určitě to není ten, že veškerá konkurence, která na trhu je, předražuje zboží... Každá firma se snaží být cenově co nejpřijatelnější, aby ji lidi co nejvíce kupovali. Ale pokud to výrobní náklady nedovolí, nejde to jinak. A pokud člověk kupuje něco na měsíce ( v případě notebooků spíše na roky ) dopředu, vyplatí se nešetřit.
Je to fakt kvůli té ceně a celkem agresivní reklamě. Vem si třeba Alfu - většina notebooků v jejím sortimentu jsou Acery. Myslíš, že je to proto, že jsou kvalitní? Moje matka kdysi spolupracovala s jedním z jejích techinků a ptala se, proč Alfa neprodává Toshiby ( tehdy je ještě a zároveň už neprodávala ) - odpověď byla, že jsou sice celkem oblíbené u lidí, kteří chtějí kvalitnější zboží, ale musí být ochotni za tu kvalitu zaplatit. Toshiba taky relativně nedávno začala dělat levné modely a ejhle - šup, už se objevily v nabídce Alfy.
Lidi prostě jdou po ceně, hlavně ti, kteří tomu nerozumí. Acer sází na to, že sice nabídne skvělé parametry, ale drasticky ušetří na tom, co se vyčíst z parametrů nedá - na pevnosti konstrukce, životnosti, kvalitě chlazení, hlučnosti atd.
Při koupi čehokoliv je vždycky nutné si uvědomit, že pokud je něco levné, má to setsakra dobrý důvod. A určitě to není ten, že veškerá konkurence, která na trhu je, předražuje zboží... Každá firma se snaží být cenově co nejpřijatelnější, aby ji lidi co nejvíce kupovali. Ale pokud to výrobní náklady nedovolí, nejde to jinak. A pokud člověk kupuje něco na měsíce ( v případě notebooků spíše na roky ) dopředu, vyplatí se nešetřit.
To Intri: S poslednim prispevkem souhlasim. Kdyz chces kvalitu, zaplat. Smula je ze ani to dnes uz neplati. Zaplatis jenom za nalepku na viku.
Ale jak sam pises i Toshiba zacala delat levne NB, takze myslis, ze bude levna toshiba lepsi nez levny acer?
Ale jak sam pises i Toshiba zacala delat levne NB, takze myslis, ze bude levna toshiba lepsi nez levny acer?
Dobrá otázka... Nedávno jsme jednu vybrali s přítelkyní a zatím si nemá na co stěžovat. Pevnost její konstrukce není až tak dobrá, jak by si člověk mohl přát, ale to u noťasu za 12 tisíc i s taškou šlo celkem čekat. Každopádně levné Toshiby jsou na trhu jen asi rok a půl nebo tak nějak, je ještě brzo je soudit.
Krom toho, nemám sice osobní zkušenosti se servisem, ale nikdy jsem na něj neslyšel nic špatného. Takže myslím, že v tomto určitě mnohem lepší bude.
Krom toho, nemám sice osobní zkušenosti se servisem, ale nikdy jsem na něj neslyšel nic špatného. Takže myslím, že v tomto určitě mnohem lepší bude.
Tak at to vydrzi. Tohle je mozna asi o tom na co narazis. I mezi sunty muzes trefit na dobry kus, stejne jako mezi Znackou muzes pohoret. A pak nastupuje servis:D. Ja s nim mam zkusenost dobrou, ty spatnou. Nic vic se asi neda rict.
[QUOTE=Intri;175404]Dobrá otázka... Nedávno jsme jednu vybrali s přítelkyní a zatím si nemá na co stěžovat. Pevnost její konstrukce není až tak dobrá, jak by si člověk mohl přát, ale to u noťasu za 12 tisíc i s taškou šlo celkem čekat. Každopádně levné Toshiby jsou na trhu jen asi rok a půl nebo tak nějak, je ještě brzo je soudit.
Krom toho, nemám sice osobní zkušenosti se servisem, ale nikdy jsem na něj neslyšel nic špatného. Takže myslím, že v tomto určitě mnohem lepší bude.[/QUOTE]
No a Acery s novou konstrukci Gemstone sasi taky radne vylepsili. A jak sam pises za ruk a pul se jeste neda soudit a Gemstone je tu taky zhruba tak dlouho. Myslim, ze Acer se trosku vylepsil a pokud je to pravda, ze i servis, tak nevidim duvod, proc Acer nebrat.;)
Krom toho, nemám sice osobní zkušenosti se servisem, ale nikdy jsem na něj neslyšel nic špatného. Takže myslím, že v tomto určitě mnohem lepší bude.[/QUOTE]
No a Acery s novou konstrukci Gemstone sasi taky radne vylepsili. A jak sam pises za ruk a pul se jeste neda soudit a Gemstone je tu taky zhruba tak dlouho. Myslim, ze Acer se trosku vylepsil a pokud je to pravda, ze i servis, tak nevidim duvod, proc Acer nebrat.;)
Není to totéž.:-) Nová konstrukce Aceru je tu příliš krátce na to, aby se soudilo. To o levných Toshibách platí taky. Ale u Toshib není zrovna moc důvodů ke skepsi. Můžeš to říct o Aceru?:-)
Toshiba dodává levné notebooky s tím, že její pověst dává napovědět, že ani nejlevnější notebooky nemusí být zrovna šunty. Acer dodává na trh nový Gemstone s tím, že pokud nebude o kus lepší, než cokoliv, co Acer dosud vyráběl, má problém.
A že se zlepšil servis, to v žádném případě nevěřím. Acer vždycky šel a nejspíš vždycky půjde po penězích bez ohledu na spokojenost zákazníka - to bude platit, dokud Acer vůbec bude prodávat tak levné notebooky, displeje a vůbec cokoliv. Ale schválně si zase udělám nějaký průzkum mezi známými a zjistím, kdo nedávno reklamoval ( když se zadaří, zjistím to jak pro soukromníky, tak pro firmy ) a uvidíme, jak se Acer zachoval.:-)
Toshiba dodává levné notebooky s tím, že její pověst dává napovědět, že ani nejlevnější notebooky nemusí být zrovna šunty. Acer dodává na trh nový Gemstone s tím, že pokud nebude o kus lepší, než cokoliv, co Acer dosud vyráběl, má problém.
A že se zlepšil servis, to v žádném případě nevěřím. Acer vždycky šel a nejspíš vždycky půjde po penězích bez ohledu na spokojenost zákazníka - to bude platit, dokud Acer vůbec bude prodávat tak levné notebooky, displeje a vůbec cokoliv. Ale schválně si zase udělám nějaký průzkum mezi známými a zjistím, kdo nedávno reklamoval ( když se zadaří, zjistím to jak pro soukromníky, tak pro firmy ) a uvidíme, jak se Acer zachoval.:-)
Prave proto, ze ma Acer problem s povesti, tak si myslim, ze Gemstone ji musi napravit, protoze jinak by prisli o dobre misto na trhu.
S tim servisem (ceskym) to neni o Aceru, ale o lidech, kteri v nem pracuji. A jak psal kdosi v me recenzi na Acer 5315, tak se servis zmenil. Sam jsem ho zatim za ten temer rok nepotreboval a doufam, ze ani potrebovat nebudu.
Taky je veliky rozdil mezi koupi na ZL a soukromou osobu. Bohuzel nase zakony potom umoznuji dodavateli temer cokoliv. :mad:
Je ale pravda, ze si ma Acer pohlidat svuj servis, jak se chova k zakaznikum. Snad je to ted uz lepsi, alespon ohlasu, co jsem slysel.
S tim servisem (ceskym) to neni o Aceru, ale o lidech, kteri v nem pracuji. A jak psal kdosi v me recenzi na Acer 5315, tak se servis zmenil. Sam jsem ho zatim za ten temer rok nepotreboval a doufam, ze ani potrebovat nebudu.
Taky je veliky rozdil mezi koupi na ZL a soukromou osobu. Bohuzel nase zakony potom umoznuji dodavateli temer cokoliv. :mad:
Je ale pravda, ze si ma Acer pohlidat svuj servis, jak se chova k zakaznikum. Snad je to ted uz lepsi, alespon ohlasu, co jsem slysel.
[QUOTE=HiLow;175435]S tim servisem (ceskym) to neni o Aceru, ale o lidech, kteri v nem pracuji. .[/QUOTE]
S tim tak uplne nesouhlasim .. kdo je odpovedny za to jaci lide tam pracuji?
S tim tak uplne nesouhlasim .. kdo je odpovedny za to jaci lide tam pracuji?
[QUOTE=pas!k;175436]S tim tak uplne nesouhlasim .. kdo je odpovedny za to jaci lide tam pracuji?[/QUOTE]
Vzdyt jsem to psal na konci prispevku. Ale kdyz si manazeri ceskeho zastoupeni Aceru nejsou schopni ohlidat servis, tak je to velky pruser. Ted se jim jen velmi tezko bude napravovat posramocena povest.
Vzdyt jsem to psal na konci prispevku. Ale kdyz si manazeri ceskeho zastoupeni Aceru nejsou schopni ohlidat servis, tak je to velky pruser. Ted se jim jen velmi tezko bude napravovat posramocena povest.
To si právě nemyslím, že je to o lidech... Proč by se nějací technici, co tam dělají, chovali jako hovada? Co by tím získali? Nevím sice, jak jsou přesně placeni technici Aceru, ale pokud se nepletu, tato zaměstnání bývají placená klasicky paušálně bez ohledu na to, co se vlastně děje.
Ale bez ohledu na to, jak jsou placeni, napadají mě dvě možnosti: buď mají stálé platy a mají nařízeno, že se prostě musí k některým zákazníkům chovat jako hajzlíci ( určitě jen k některým, protože kdyby tohle bylo obecné nařízení a technici by posílali do háje všechny zákazníky, Acer by neměl na trhu šanci - odrbávat může sice velkou část zákaznictva, ale ne všechny ), nebo jsou k tomu motivováni penězi stylem, že čím víc lidí odstoupí od kupní smlouvy, tím míň peněz půjde do kapes techniků.
Ať tak nebo onak, pořád je to rozhodnutí těch, kteří Acer vedou a pořád je to cílená strategie, jak získat peníze. Fakt nevidím jiný důvod, proč by technici měli dělat takové problémy.
Ale bez ohledu na to, jak jsou placeni, napadají mě dvě možnosti: buď mají stálé platy a mají nařízeno, že se prostě musí k některým zákazníkům chovat jako hajzlíci ( určitě jen k některým, protože kdyby tohle bylo obecné nařízení a technici by posílali do háje všechny zákazníky, Acer by neměl na trhu šanci - odrbávat může sice velkou část zákaznictva, ale ne všechny ), nebo jsou k tomu motivováni penězi stylem, že čím víc lidí odstoupí od kupní smlouvy, tím míň peněz půjde do kapes techniků.
Ať tak nebo onak, pořád je to rozhodnutí těch, kteří Acer vedou a pořád je to cílená strategie, jak získat peníze. Fakt nevidím jiný důvod, proč by technici měli dělat takové problémy.
To není ani tak o koncových zákaznících, jako o firmách a institucích. Acery a BenQ najdeš všude od škol po firmy a ve většině případů když už se něco stane (většinou u monitorů, protože ty jdou v jednom kuse), tak je servis bez problémů, jinak by okamžitě přišli o velké zakázky.
Druhá věc je to, že vůbec se ve firmách i institucích hodně plýtvá, protože se nakupují levné sestavy a zařízení, které ale mají drahý chod a hlavně monitory odchází pořád, i po záruce, kdy se to prodraží. Proč si administrátoři nenechají sestavit počítače na přání ? Proč vždycky berou to, co jim firma nabídne, což je vždycky katastrofální směska z úklidu skladů ? To nepochopím :stupid Třeba u nás ve škole teď začínají hromadně chcípat monitory, ve všech učebnách je jich několik. A vedro kvůli zdrojům EC a naplno jedoucímu topení se řeší nákupem klimatizace :stupid:stupid:stupid
Druhá věc je to, že vůbec se ve firmách i institucích hodně plýtvá, protože se nakupují levné sestavy a zařízení, které ale mají drahý chod a hlavně monitory odchází pořád, i po záruce, kdy se to prodraží. Proč si administrátoři nenechají sestavit počítače na přání ? Proč vždycky berou to, co jim firma nabídne, což je vždycky katastrofální směska z úklidu skladů ? To nepochopím :stupid Třeba u nás ve škole teď začínají hromadně chcípat monitory, ve všech učebnách je jich několik. A vedro kvůli zdrojům EC a naplno jedoucímu topení se řeší nákupem klimatizace :stupid:stupid:stupid
[QUOTE=Intri;175449]To si právě nemyslím, že je to o lidech... Proč by se nějací technici, co tam dělají, chovali jako hovada? Co by tím získali? Nevím sice, jak jsou přesně placeni technici Aceru, ale pokud se nepletu, tato zaměstnání bývají placená klasicky paušálně bez ohledu na to, co se vlastně děje.
Ale bez ohledu na to, jak jsou placeni, napadají mě dvě možnosti: buď mají stálé platy a mají nařízeno, že se prostě musí k některým zákazníkům chovat jako hajzlíci ( určitě jen k některým, protože kdyby tohle bylo obecné nařízení a technici by posílali do háje všechny zákazníky, Acer by neměl na trhu šanci - odrbávat může sice velkou část zákaznictva, ale ne všechny ), nebo jsou k tomu motivováni penězi stylem, že čím víc lidí odstoupí od kupní smlouvy, tím míň peněz půjde do kapes techniků.
Ať tak nebo onak, pořád je to rozhodnutí těch, kteří Acer vedou a pořád je to cílená strategie, jak získat peníze. Fakt nevidím jiný důvod, proč by technici měli dělat takové problémy.[/QUOTE]
Ja si myslim, ze je to o lidech.
Pred nekolika lety se otviral GLOBUS v Olomouci.
Tak jsem tam sel prodavat do elektra. Dostal jsem spoustu materialu, jak se chovat k zakaznikovy, jak se chovat ve vsemoznych situacich, desatero prodejce atd.
Na papire to vypadalo skvele, ale ve skutecnosti management vyzadoval neco jineho. Proto se nikdo podle tech brozurek nechoval. A vlastnici GLOBUSU urcite chteji, aby se vsichni zamestnanci ve vsech jejich obchodech po vsech statech chovali stejne.
Mel jsem pocit, ze jsem uplne nekde jinde, protoze jen ja jsem trpelive zakaznikum vysvetloval, jake f-ce ma ten a ten pristroj, proc je lepsi tenhle oproti tomuhle.
A nakonec jsem na vyplate stejne zjistil, ze mam uplne stejne, jako holka, ktera o tom nevi vubec nic a neprodala ani ctvrtinu toho jako ja. Tim zamestnanci ztraceji motivaci. A vlastnici o tom vubec nevi.
Cili to muze byt i podobny problem v servisu. Vedouci technik vykaze na nejakem mesicnim vykazu, kolik meli neopravnenych reklamaci a kolik na nich usetrili nahradnich dilu a hned jsou premie a bonusy.
Jsem se nejak rozepsal, takze abych to shrnul, vse opravdu zalezi jen na lidech.
PS:A normalni technik v servisu asi neovlivni vztah se zakaznikem. Jedine tak, ze NENI SCHOPEN rozpoznat deklarovanou zavadu a vrati kus s tim, ze je v poradku. Cimz nastava problem pro zakaznika. Znova, je to lidech.;)
Ale bez ohledu na to, jak jsou placeni, napadají mě dvě možnosti: buď mají stálé platy a mají nařízeno, že se prostě musí k některým zákazníkům chovat jako hajzlíci ( určitě jen k některým, protože kdyby tohle bylo obecné nařízení a technici by posílali do háje všechny zákazníky, Acer by neměl na trhu šanci - odrbávat může sice velkou část zákaznictva, ale ne všechny ), nebo jsou k tomu motivováni penězi stylem, že čím víc lidí odstoupí od kupní smlouvy, tím míň peněz půjde do kapes techniků.
Ať tak nebo onak, pořád je to rozhodnutí těch, kteří Acer vedou a pořád je to cílená strategie, jak získat peníze. Fakt nevidím jiný důvod, proč by technici měli dělat takové problémy.[/QUOTE]
Ja si myslim, ze je to o lidech.
Pred nekolika lety se otviral GLOBUS v Olomouci.
Tak jsem tam sel prodavat do elektra. Dostal jsem spoustu materialu, jak se chovat k zakaznikovy, jak se chovat ve vsemoznych situacich, desatero prodejce atd.
Na papire to vypadalo skvele, ale ve skutecnosti management vyzadoval neco jineho. Proto se nikdo podle tech brozurek nechoval. A vlastnici GLOBUSU urcite chteji, aby se vsichni zamestnanci ve vsech jejich obchodech po vsech statech chovali stejne.
Mel jsem pocit, ze jsem uplne nekde jinde, protoze jen ja jsem trpelive zakaznikum vysvetloval, jake f-ce ma ten a ten pristroj, proc je lepsi tenhle oproti tomuhle.
A nakonec jsem na vyplate stejne zjistil, ze mam uplne stejne, jako holka, ktera o tom nevi vubec nic a neprodala ani ctvrtinu toho jako ja. Tim zamestnanci ztraceji motivaci. A vlastnici o tom vubec nevi.
Cili to muze byt i podobny problem v servisu. Vedouci technik vykaze na nejakem mesicnim vykazu, kolik meli neopravnenych reklamaci a kolik na nich usetrili nahradnich dilu a hned jsou premie a bonusy.
Jsem se nejak rozepsal, takze abych to shrnul, vse opravdu zalezi jen na lidech.
PS:A normalni technik v servisu asi neovlivni vztah se zakaznikem. Jedine tak, ze NENI SCHOPEN rozpoznat deklarovanou zavadu a vrati kus s tim, ze je v poradku. Cimz nastava problem pro zakaznika. Znova, je to lidech.;)
Pak ale za to může zase vedení firmy, že takové zaměstnance vůbec zaměstnává a nedává si pozor na svou vlastní kvalitu.
[QUOTE=Intri;175476]Pak ale za to může zase vedení firmy, že takové zaměstnance vůbec zaměstnává a nedává si pozor na svou vlastní kvalitu.[/QUOTE]
Presne tak, ale zase vedeni firmy pokud nema ohlasy se zakaznickeho sektoru a vidi jen nejaka cisla, tak je to vubec nezajima. Coz je spatne, vedeni by melo byt dynamicke a reagovat na vsechny vnejsi podnety. Snad se to ale u Aceru po zmene servisni organizace zlepsilo, rozhodne cekam na ohlasy a doufam, ze budou veskrze kladne.
Presne tak, ale zase vedeni firmy pokud nema ohlasy se zakaznickeho sektoru a vidi jen nejaka cisla, tak je to vubec nezajima. Coz je spatne, vedeni by melo byt dynamicke a reagovat na vsechny vnejsi podnety. Snad se to ale u Aceru po zmene servisni organizace zlepsilo, rozhodne cekam na ohlasy a doufam, ze budou veskrze kladne.
[QUOTE=HiLow;175480]Presne tak, ale zase vedeni firmy pokud nema ohlasy se zakaznickeho sektoru a vidi jen nejaka cisla, tak je to vubec nezajima. Coz je spatne, vedeni by melo byt dynamicke a reagovat na vsechny vnejsi podnety. [/QUOTE]
Což ale zákazníka jakéhokoliv typu vůbec nezajímá - on bere firmu jako celek a posuzuje zkušenosti s ní, jak funguje a proč tak funguje mu je u tělní součásti vzadu ve výšce přibližně jednoho metru nad zemí.
Což ale zákazníka jakéhokoliv typu vůbec nezajímá - on bere firmu jako celek a posuzuje zkušenosti s ní, jak funguje a proč tak funguje mu je u tělní součásti vzadu ve výšce přibližně jednoho metru nad zemí.
[QUOTE=Intri;175492]Což ale zákazníka jakéhokoliv typu vůbec nezajímá - on bere firmu jako celek a posuzuje zkušenosti s ní, jak funguje a proč tak funguje mu je u tělní součásti vzadu ve výšce přibližně jednoho metru nad zemí.[/QUOTE]
To je samozrejme. Ja jsem jen prezentoval svuj nazor na "byvalou" situaci ohledne znacky (vicemene servisu) Acer.
Doufejme, ze ted uz to bude jinak.;)
To je samozrejme. Ja jsem jen prezentoval svuj nazor na "byvalou" situaci ohledne znacky (vicemene servisu) Acer.
Doufejme, ze ted uz to bude jinak.;)
Bylo by to fajn... Ale jaké jsou šance, že firma, jejímž mottem bylo "ojebej, koho můžeš", se změní na firmu s mottem "vyhov, jak jen můžeš"?
To se uvidi, ale myslim si, ze sance jsou velke. Acer ted uz tolik nemuze konkurovat cenou, takze musi zvladnout i "pridanou hodnotu".
Zdrava konkurence je dobra pro nas zakazniky, tak doufam ze z toho vytezime.
Btw: Na MSI mam stejny nazor jako ty na Acer. Temer vse co jsem od nich koupil, slo na reklamaci, nastesti pres VO, takze bez problemu.
(Ale kolik jsem si s tim uzil, hlavne MB to bylo neco. Ze 100 koupenych asi 30 na reklamaci v prvnim mesici a dalsich 30 do roka. Navic nekompatibilita s GK atd. Ale to uz je hodne moc let zpet.)
Btw: Na MSI mam stejny nazor jako ty na Acer. Temer vse co jsem od nich koupil, slo na reklamaci, nastesti pres VO, takze bez problemu.
(Ale kolik jsem si s tim uzil, hlavne MB to bylo neco. Ze 100 koupenych asi 30 na reklamaci v prvnim mesici a dalsich 30 do roka. Navic nekompatibilita s GK atd. Ale to uz je hodne moc let zpet.)
Od MSI mám základní desku přes tři roky a přežila 2 vadné zdroje, tak si nemám moc na co stěžovat.:-) Ale je fakt, že od MSI nic víc nemám. Ale nic špatného jsem ni snad ještě ani taky neslyšel, prvně od tebe. Tak nevím, nemůžu MSIčko soudit.
No ja mam prave osobni zkusenosti s MSI a to prevazne spatne. Nejhorsi bylo, kdyz jsem jeste podnikal v prodeji PC, ze jsem dostal v patek rano objednavku na 3 PC, ale ze je musi mit odpoledne.
Vsechny tri desky po instalaci OS a chvilce zahoreni, byli mrtve.
Jeste ze jsem stihnul otevreny VO a meli na sklade nove.
No a behem mesice jsem je menil podruhe.
Takze jsem na MSI zanevrel, ale podotykam, ze to bylo uz pred hodne lety, takze ted uz muze byt vse jinak.
Vsechny tri desky po instalaci OS a chvilce zahoreni, byli mrtve.
Jeste ze jsem stihnul otevreny VO a meli na sklade nove.
No a behem mesice jsem je menil podruhe.
Takze jsem na MSI zanevrel, ale podotykam, ze to bylo uz pred hodne lety, takze ted uz muze byt vse jinak.
Co se tyce desek msi (pravda taky tak 5 let zpet) tak mam podobne zkusenosti jako hilow .. pozdejsi rady byly zase dost vybirave na pameti ...
Co vím, tak se Acer vždycky chlubil tím, že to servisní středisko je jeho vlastní, takže nevím nic o změně servisní organizace.
A k těm MSI deskám. Co já vím, tak poslední dobou s nima bývají dost problémy (informace od jedné z nejprodávanějších značek počítačů na CZ trhu), doporučovali Gigabyte :) ASUS na tom byl snad o něco lépe, ale taky žádná sláva...
A k těm MSI deskám. Co já vím, tak poslední dobou s nima bývají dost problémy (informace od jedné z nejprodávanějších značek počítačů na CZ trhu), doporučovali Gigabyte :) ASUS na tom byl snad o něco lépe, ale taky žádná sláva...
Osobně s Acerem zkušenosti nemám. V minulosti jsem byl ale svědkem toho jak se na Acer Ferrari odpálila grafika přímo za chodu a při reklamaci mu to nebylo uznáno z nevysvětlitelných důvodů. Další případ byl HDD, který přestal chodit po cca měsíci používání. Reklamace opět nedopadla.
Nevím jestli to jsou jen náhody, ale to, co jsem slyšel o Aceru není moc pěkné. Osobně bych do něj nešel. Je možné že jsem se ale setkal pouze s lidmi, kteří mají takhle negativní zkušenosti. Nevím, třeba jsou na tom lépe... :notsure
Nevím jestli to jsou jen náhody, ale to, co jsem slyšel o Aceru není moc pěkné. Osobně bych do něj nešel. Je možné že jsem se ale setkal pouze s lidmi, kteří mají takhle negativní zkušenosti. Nevím, třeba jsou na tom lépe... :notsure
V tom je právě rozdíl. Takový Dell ti uzná i reklamaci něčeho, co jsi způsobil sám ( klidně i vědomě, třeba oblíbený trik úmyslného odpalování kondíků apod. ). Acer ti dost často neuzná ani oprávněnou reklamaci, v až zarážející spoustě případů ti třeba odmítne odstoupit od kupní smlouvy, pokud nebudeš vyhrožovat soudem.
Trochu jsem si šel pozjišťovat situaci, jak je na tom Acer, a i když jsem ještě neskončil, tady jsou prozatimní výsledky:
počet dotázaných lidí, co mají Acer: 22
počet lidí, co jsou spokojení: 8
počet lidí, co spokojení nejsou: 14
počet lidí, kteří nejsou spokojení s notebookem ( dva z nich s PDA ): 4
počet lidí, kteří museli reklamovat: 11
počet lidí, kterým reklamace byla uznána: 6
počet lidí, kterým nebyla uznána z dobrých důvodů: 0
počet lidí, kteří opakovaně reklamovali, protože závada existuje, i když servis tvrdí, že ne: 5
počet lidí, kterým Acer odmítl odstoupit od kupní smlouvy: 3
počet lidí, kteří ještě nemají právo na odstup od smlouvy, ale stále reklamují: 1.
Počet úspěšných odstupů od smlouvy: 1.
Jestli nezapomenu postnout, bude statistiky ještě trochu víc. Ale rovných 50% dotazovaných museli reklamovat. Děkuju pěkně, Acer ne. Jako trochu zavádějící může působit fakt, že všichni, co byli úspěšní s reklamací, jsou nespokojení, nicméně je dobré zmínit, že ani jediná z reklamací nevedla k odstranění závady napoprvé. Přitom se jednalo o reklamace všeho možného - optické mechaniky, pamětí, celé základní desky, pantů u displeje, displeje samotného apod.
Navíc ve třech případech bylo uplatňováno právo o odstoupení od kupní smlouvy - bezúspěšně. Pomohla až má rada, že mají natvrdo vyhrozit soudem. V jednom případě po vyhrožení Acer začal vyjednávat o výměně kusu za kus, případně změnu modelu dle výběru, cituji, "s minimálním možným doplatkem".
Jo, a ještě: 13 notebooků byly Gemstony, těch bylo reklamovaných 9.
Trochu jsem si šel pozjišťovat situaci, jak je na tom Acer, a i když jsem ještě neskončil, tady jsou prozatimní výsledky:
počet dotázaných lidí, co mají Acer: 22
počet lidí, co jsou spokojení: 8
počet lidí, co spokojení nejsou: 14
počet lidí, kteří nejsou spokojení s notebookem ( dva z nich s PDA ): 4
počet lidí, kteří museli reklamovat: 11
počet lidí, kterým reklamace byla uznána: 6
počet lidí, kterým nebyla uznána z dobrých důvodů: 0
počet lidí, kteří opakovaně reklamovali, protože závada existuje, i když servis tvrdí, že ne: 5
počet lidí, kterým Acer odmítl odstoupit od kupní smlouvy: 3
počet lidí, kteří ještě nemají právo na odstup od smlouvy, ale stále reklamují: 1.
Počet úspěšných odstupů od smlouvy: 1.
Jestli nezapomenu postnout, bude statistiky ještě trochu víc. Ale rovných 50% dotazovaných museli reklamovat. Děkuju pěkně, Acer ne. Jako trochu zavádějící může působit fakt, že všichni, co byli úspěšní s reklamací, jsou nespokojení, nicméně je dobré zmínit, že ani jediná z reklamací nevedla k odstranění závady napoprvé. Přitom se jednalo o reklamace všeho možného - optické mechaniky, pamětí, celé základní desky, pantů u displeje, displeje samotného apod.
Navíc ve třech případech bylo uplatňováno právo o odstoupení od kupní smlouvy - bezúspěšně. Pomohla až má rada, že mají natvrdo vyhrozit soudem. V jednom případě po vyhrožení Acer začal vyjednávat o výměně kusu za kus, případně změnu modelu dle výběru, cituji, "s minimálním možným doplatkem".
Jo, a ještě: 13 notebooků byly Gemstony, těch bylo reklamovaných 9.
Skoda pro zakazniky. Vypada to fakt, ze skoro kazdy koupeny Acer sel na reklamaci. (Vcetne toho meho)
[QUOTE=worldfighter;180083]Jak je to s kvalitou monitorů od Aceru? Nebo jsou všechny výrobky Acer tak "kvalitní"?[/QUOTE]
Od Aceru jeden monitor mám ( ještě z dob, co jsem nevěděl, co je Acer zač ). Je vesměs v pohodě, obraz ujde ( standardní na monitor té doby - asi 3 roky nazpět ), nejsou s ním problémy, nemá vadné body. Nicméně, jsou na něm tři důvody, ze kterých bych do monitoru od Aceru znovu nešel, když teda pominu ty důvody, na které jsem přišel později:
1) Ten nejmenší, který se dá při koupi ohlídat - neexistuje u něj manuální přepínání zdrojů ( D-Sub -> DVI a zpět )
2) O dost větší: když monitor ztratí signál z grafické karty ( třeba kvůli odpojení kabelu ), z nepochopitelného důvodu jej nenaváže po připojení kabelu zpět. Je zapotřebí restartovat PC.
3) Ten asi největší a taky nejvtipnější, svědčící o kvalitě jeho firmwaru: v BIOSu nebo třeba při načítání OS se všechno zobrazuje správně, až na to, že po obrazovce běží zpráva No signal. Vzhledem k velikosti zprávy je navigace v BIOSu fakt úžasná, když člověk v podstatě u každého kroku musí čekat i kolem 20 sekund, než se zpráva odporoučí a člověk si bude moct přečíst obsah obrazovky...
Takže tolik zkušenosti s cca 3 roky starým LCD od Aceru. Jen podotknu, že monitor, který doteď používám, je 4 roky staré LCD od LG a neměl jsem s ním nikdy jedinou potíž jakéhokoliv typu.
Od Aceru jeden monitor mám ( ještě z dob, co jsem nevěděl, co je Acer zač ). Je vesměs v pohodě, obraz ujde ( standardní na monitor té doby - asi 3 roky nazpět ), nejsou s ním problémy, nemá vadné body. Nicméně, jsou na něm tři důvody, ze kterých bych do monitoru od Aceru znovu nešel, když teda pominu ty důvody, na které jsem přišel později:
1) Ten nejmenší, který se dá při koupi ohlídat - neexistuje u něj manuální přepínání zdrojů ( D-Sub -> DVI a zpět )
2) O dost větší: když monitor ztratí signál z grafické karty ( třeba kvůli odpojení kabelu ), z nepochopitelného důvodu jej nenaváže po připojení kabelu zpět. Je zapotřebí restartovat PC.
3) Ten asi největší a taky nejvtipnější, svědčící o kvalitě jeho firmwaru: v BIOSu nebo třeba při načítání OS se všechno zobrazuje správně, až na to, že po obrazovce běží zpráva No signal. Vzhledem k velikosti zprávy je navigace v BIOSu fakt úžasná, když člověk v podstatě u každého kroku musí čekat i kolem 20 sekund, než se zpráva odporoučí a člověk si bude moct přečíst obsah obrazovky...
Takže tolik zkušenosti s cca 3 roky starým LCD od Aceru. Jen podotknu, že monitor, který doteď používám, je 4 roky staré LCD od LG a neměl jsem s ním nikdy jedinou potíž jakéhokoliv typu.
Shodou okolností mám v práci na stole Acer monitor. Je to nějaká stará 17. Fungovat, funguje. Jednu dobu byly na monitoru vidět duchy. Ano opravdu duchy. Připojen byl přes analog. Po výměně kabelu se situace zlepšila. Ideální to není, ale dá se na to dívat. Jelikož ho používám jako druhý monitor na čtení a odkládání tam mi to ani nevadí.
Intri: Myslel jsem, že aspoň monitory od Aceru budou dobré, ale ani to. Tvůj výčet mě dosti pobavil a nejsem schopen pochopit jak to můžou ti v tom Aceru dělat... No nic, od Aceru i nadále nic mít nebudu...:(
Momentálně píšu z firmy, kde jsem dneska poprvé nastoupil na odbornou praxi. K mému mírnému překvapení se to tady hemží Acery. Počítače zatím soudit nemůžu a asi ani moct nebudu, nebudu mít příležitost je srovnat ( snad až na tenké Veritony, se kterými se nezdají být zatím problémy ), ale mám tady 19" monitor ( Acer AL1916 ) a má vadných několik pruhů pixelů... Vypadá to, že nejsou vadné všechny stejně a taky to nejsou rovné pruhy, jsou to spíše pásovité shluky pixelů, které mají vadné různé subpixely. Je to velice dobře vidět na stejnobarevné ploše. Každopádně jsou jich stovky.
Teď jsem dostal nový malý Veriton, který mi má sloužit jako server. Po rozbalení, zapojení a spuštění se mě Acer eRecovery ptal, jestli CChci nainstalovat českou Vistu Business... Tak jsem mu teda řekl, že CChci.
Ještě jsem u toho monitoru zapomněl říct, že po zapnutí PC byl obraz posunutý. Říkal jsem si, že pohoda, že automatické zarovnání obrazu to spraví. Ph... To, co moje 4 roky staré LG zvládá naprosto bezchybně, tento Acer neudělá vůbec - po automatickém zarovnání byl obraz pořád o takových 10 pixelů posunutý. Navíc teď, po připojení toho nového serveru, se na monitoru objevilo asi centimetr dlouhé rozmáznutí zobrazených objektů ( jako by to někdo rozmazal tahem doprava )... Fakt by mě zajímalo, co tenhle monitor ještě umí.
Teď jsem dostal nový malý Veriton, který mi má sloužit jako server. Po rozbalení, zapojení a spuštění se mě Acer eRecovery ptal, jestli CChci nainstalovat českou Vistu Business... Tak jsem mu teda řekl, že CChci.
Ještě jsem u toho monitoru zapomněl říct, že po zapnutí PC byl obraz posunutý. Říkal jsem si, že pohoda, že automatické zarovnání obrazu to spraví. Ph... To, co moje 4 roky staré LG zvládá naprosto bezchybně, tento Acer neudělá vůbec - po automatickém zarovnání byl obraz pořád o takových 10 pixelů posunutý. Navíc teď, po připojení toho nového serveru, se na monitoru objevilo asi centimetr dlouhé rozmáznutí zobrazených objektů ( jako by to někdo rozmazal tahem doprava )... Fakt by mě zajímalo, co tenhle monitor ještě umí.
kolega má v práci taky jednu 19" Acer, je to i s Pivotem a je v pohodě. Ale pak, po několika zkušenostech už Acer nikdy více...
Inu, dostal jsem Veriton L460 k instalaci serveru. Ta se povedla celkem v pohodě, nastal čas nainstalovat síťovou kartu. Fakt mě nepřekvapilo, že Acer se neobtěžoval dodat ovladače k danému PC. Šel jsem je stáhnout, co jsem stáhl z podpory přímo od Aceru, je však snad vše, jen ne ovladače. Jen nějaká hora souborů, ze které si systém ovladač vybrat nedokázal, v souboru Readme.txt je hora informací, že mám kopírovat soubory ze složky, která ve staženém balíčku není apod...
No, jediné, co při stahování ovladačů odpovídalo síťovce v tom Veritonu, byl Intel 82573L. Jal jsem se stahovati ovladače přímo od Intelu. Našel jsem, stáhl jsem, v pohodě. Spustil instalaci a hláška je prostá - v PC není žádné zařízení obsahující 82573L... No já ten Acer miluju. Tak jdu hledat technickou specifikaci Veritonu...
No, jediné, co při stahování ovladačů odpovídalo síťovce v tom Veritonu, byl Intel 82573L. Jal jsem se stahovati ovladače přímo od Intelu. Našel jsem, stáhl jsem, v pohodě. Spustil instalaci a hláška je prostá - v PC není žádné zařízení obsahující 82573L... No já ten Acer miluju. Tak jdu hledat technickou specifikaci Veritonu...
Tak jsem se dneska dozvěděl, že ten Acer, ze kterého jsem ve středu dělal server, přišel v pondělí z reklamace. Troufá si někdo odhadnout, v jakém stavu jsem ho dneska našel?:-) Ve tředu jsem jej opustil hezky nainstalovaný, funkční. Dneska přijdu, nejde zapnout. Půjde znovu na reklamaci. Náhoda? :notsure
Tak jsem zase ve firmě, momentálně probíhá hovor s prostým textem: "CarePack je totálně na hovno"... Pozn.: CarePack je balík servisních služeb zahrnující i NBD. Acer právě firmu nepřímo poslal do háje s uplatňováním nároku opravy do 24 hodin. 24 hodin je pryč a Acer nevolá, neozývá se a status notebooku je údajně v opravě.
A to je firma, kde teď jsem, společnost s plus mínus 2 tisíci zaměstnanci... Když Acer odrbává tak obrovské zákazníky, co jim zabrání odrbávat kohokoliv menšího?
A to je firma, kde teď jsem, společnost s plus mínus 2 tisíci zaměstnanci... Když Acer odrbává tak obrovské zákazníky, co jim zabrání odrbávat kohokoliv menšího?