Do prace a zpet to mam momentalne 120km a jezdival jsem i 160km a vic. A fakt nedela dobrej dojem somrovat u zakaznika jestli si u nej muzu nabit e-auto. Nehlede na to, ze v pripade nadoru (SUV) pri jizde na rychlostim limitu nemusi 20kW stacit ani na tech 100km. Docela casto se mi stava ze v nedeli prijedu z vyletu treba vecer a to se ani zazrakem pres noc nenabije na plno. Ale ano pokud budu normalne jezdit benzinakem a e-auto budu mit jen pro zabavu tak to potom dava smysl, ale na to mam zas motorku.
Odpovědět0 0
Pokud bych za nasich podminek (16A jistic) nabijel od 21hod. do 5hod. tak bych e-autem nedojel do prace a nazpet a to v meritku ameriky mam tu praci relativne za rohem. Netusim jak v ameru maj silne jistice, ale porad jedou jestli se nepletu na 110V coz i kdyby meli 20A jistice, tak za noc nenabijou ani na 100km, coz mi prijde docela spatny.
Odpovědět0 0
To je vskutku zajimava informace. Nabijeni 10-80% za 10min. umi i moje 10 let stare Li-pol. Prave to zpomaleni nabijeni se projevuje az za 80% kapacity, takze mi to neprijde jako nejakej hi-tech. Tohle umi Li-pol uz dlouho, jedinej problem je vetsinou sehnat zdroj kterej dokaze dat takovej proud a potom samozrejme zivotnost takhle nabijenych baterek.
Odpovědět0 0