Collect&Return bude mat podla mna skor zhorsujuci vplyv na servis. Takto sa napriklad dalo v pripade ako-tak funkcneho notasu dohodnut, ze clovek pride az ked bude nahradny diel naskladneny. Takto sa musi uzivatel notebooku vzdat + priratat cas na kuriera. Ono nie vzdy su peniaze vsetko, niekedy je dolezitejsi skor ten cas...
Takze "zlepsuje sve servisni podminky" je bez dovetku "naklady spolocnosti FS a znizuje komfort zakaznika" :(
Odpovědět0 0
Este:
Kupil som si ten ich monitor s garanciou 0 vadnych pixelov. Ta svina zeleno svietiaca v pravom rohu... (viac snad netreba, proste vadny zeleny pixel) Takze tolko ku garancii; servis uz 2 mesiace (!!!) ani chyru, ani slychu, musi to ist k nim cez predajcu a velkoobchod a monitor nikde. Predajca mi radsej objednal novy kus (ktory medzitym zdrazel o 4000), len aby stihol lehoty...
Odpovědět0 0
jfb
|
8.1.20089:33
No pokud vím, tak se standardní servisy neruší, takže člověk si může vybrat jak ten servisní případ bude řešit..
Odpovědět0 0