Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
7.1.2008, Marek Štelčík, aktualita
Společnost Fujitsu Siemens Computers od ledna 2008 dále zlepšuje své servisní podmínky. Ti již s produktem zakoupeným po tomto datu nemusí vůbec osobně navštívit servis. Veškeré servisní opravy v rámci záruky budou řešeny buď přímo u zákazníka...
CeCo (121) | 7.1.200818:42
Collect&Return bude mat podla mna skor zhorsujuci vplyv na servis. Takto sa napriklad dalo v pripade ako­-tak funkcneho notasu dohodnut, ze clovek pride az ked bude nahradny diel naskladneny. Takto sa musi uzivatel notebooku vzdat + priratat cas na kuriera. Ono nie vzdy su peniaze vsetko, niekedy je dolezitejsi skor ten cas...

Takze ­"zlepsuje sve servisni podminky­" je bez dovetku ­"naklady spolocnosti FS a znizuje komfort zakaznika­" :(
Odpovědět0  0
CeCo (121) | 7.1.200818:46
Este:
Kupil som si ten ich monitor s garanciou 0 vadnych pixelov. Ta svina zeleno svietiaca v pravom rohu... ­(viac snad netreba, proste vadny zeleny pixel­) Takze tolko ku garancii; servis uz 2 mesiace ­(!!!­) ani chyru, ani slychu, musi to ist k nim cez predajcu a velkoobchod a monitor nikde. Predajca mi radsej objednal novy kus ­(ktory medzitym zdrazel o 4000­), len aby stihol lehoty...
Odpovědět0  0
jfb | 8.1.20089:33
No pokud vím, tak se standardní servisy neruší, takže člověk si může vybrat jak ten servisní případ bude řešit..
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.