Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
16.11.2017, Jan Vítek, aktualita
Společnost Futuremark si připravuje další nový benchmark, který představuje novou verzi VRMarku v podobě Cyan Room pro API DirectX 12. Ta bude uvedena na trh již brzy a stavět bude na předchozí Orange Room. 
danno (337) | 16.11.201714:41
vidim v tom, ze na rozdiel od hier sa snazia o co najnarocnejsiu scenu a dosahuju toho zvacsa zbytocne prehnane detailnymi modelmi a preplacanostou shaderov a inych postprocess efektov. Hry v realnych enginoch sa naopak snazia o co najefektivnejsi pomer medzi vizualom a narocnostou, za cenu toho, ze co oko nevidi to srdce neboli. Vysledkom je, ze ked pozeram na scenu napr. z TimeSpy, vravim si, ze krajsie vyzera kdejaka AAA hra, ktora mi navyse bezi plynule a nie 18 fps.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.