Koukám, že Futuremark pokračuje v neuvěřitelně ošklivém grafickém pojetí. On už asi zaměstnává pouze programátory a ani jednoho grafika. Pominu mlžné pojetí a přijdu rovnou k absolutně špatně použitým mrakům typu Cumulus, které se vyskytují pouze kolem 1,5 km nad zemí. No nic. Kde jsou doby kdy Mad Onion resp. dnes Futuremark měl pěkné benchmarky.
Odpovědět1 0
nejkulatoulinkatejsi
|
12.12.201211:18
Docela se divím, že se divíte...
3D Mark byl vždycky kýč, a k tomu kýči jsou nasměřovány téměř všechny benchmarky a techdema (Unreal, Uni heaven)...
To je pro hráče, grafikovi je z toho vždy trochu blivno...
Odpovědět0 0
No nedivím. Jen mě to zklamalo.
Odpovědět0 0
nejkulatoulinkatejsi
|
12.12.201212:16
No, já myslím, že to celkem dobře vystihuje situaci na poli herního byznysu. Chybí nápady, tak tam prdnem nějaké efekty z nového DirectX.
Mimochodem nikde (v aktualitách) tu nevidím tu novou krabičku od Valve - hraní na linuxu...
Odpovědět0 0
nejkulatoulinkatejsi
|
12.12.201213:32
Já v tom tedy zase až tak dobře nechodím, ale pamatuj si na techdemo (bump) Matrox G400, jak z toho byli všichni paf - to byl takový etalon pro produkci těchhle kýčů...
Jinak u 3D Marku, když jsem měl možnost nějaký vidět (to víte chlapi před sebou často zamachrujou), mě vždycky dorážely poněkud toporné animace...
Odpovědět1 0
Naprosto souhlasím. Použil bych jeden citát: "To je hnus velebnosti! Du blejt!". Ve Futuremarku si asi řekli, prdneme tam nějaký efekty rozmazání, přeplácáme to HDRkem, dáme hodně světýlek, znovu obraz rozmažeme, aby nebylo tak moc vidět, jak tam jsou hnusný textury, využijeme všechny efekty DX11, byť zbytečně, ale hlavně aby tam byly a bylo to co nejnáročnější na grafiku. Oni jsou Ti hráči stejně úplně blbí a nic nepoznají. Vždyť jsou stejně zvyklí jen hrát hry, jenž jsou vesměs odporně zmršenými porty z konzolí, takže tohle bude furt vypadat líp (podle zvrhlého vkusu). Prostě preferují kvantitu, před kvalitou. Žádné estetické cítění, žádný nápad, žádná pořádná grafická úprava. V poslední době se mi snad líbily jen technologická dema nVidie. Možná jsem už příliš zmlsaný, ale už mě jen tak něco nenadchne a mezi to málo co mě nadchne 3DMark rozhodně nepatří. :/
Odpovědět1 0
nejkulatoulinkatejsi
|
12.12.201218:14
Už jsem tu, abych si rýpnul a ťal do živého...
Pro ty, kteří naší kritikou opovrhují, doporučuji Tekken 3 z roku 1998 (a možná i starší bojovky-SoulBlade), aby věděli jakou propast v animacích mají před očima (nedejbože, aby tam byla lidská postava, stroje ještě půl bídy)...
Odpovědět0 0
nejkulatoulinkatejsi
|
12.12.201219:02
Ostatně to je také asi důvod proč se věnují převážně strojům - a, mezi námi, nejde jim to ani tady...
Je fajn, že vidíme HDR světla, HD textury, HD modely, HD částice, ale chtěli bychom vidět i HD animace - pak by se dal 3DMark považovat za etalon grafické kvality a hlavně (!!!) by se na něj možná dalo koukat...
Odpovědět0 0
nejkulatoulinkatejsi
|
12.12.201220:01
A ještě si rýpnu, naposled...
Není to tak dávno, kdy se mluvilo o tom, že moderní hry už mají dostatek prostředků k tomu, aby rozpoutaly "grafické orgie" podobné prvnímu dílu CGI Toy Story (dá se o tom pochybovat - raytracing). "Blbé" loutkové divadlo (aby to bylo umění - pantomima) s pár postavami a základní škálou emocí ve tvářích by mi vykouzlilo úsměv na rtech...
Tihle pánové "z budoucnosti" by měli skočit na nějaký středoškolský fyzikální seminář...
Odpovědět0 0