Akyra
|
30.8.20068:37
Jukni na recenze G7950. Je rychlejsi nez Atina..:)...Nejde sem vlozit odkaz na konkurecni web...demm
Odpovědět0 0
pavlik85
|
30.8.20069:40
No jo, jenže to je sli na jedný destičce. :D
A odkazy sem dát de.
Odpovědět0 0
Akyra
|
31.8.20068:41
Nevim co to je, ale me to nejde,koukni nahoru...jsem tam napsany jako ze jsem odpovedel ale pritom tam prispevek neni. Mno porovnavaj tam dve jadra NV proti dvou jadrum Ati. Ale co...Nvidia si stejne pomaha kvalitou obrazu...vcera jsem zjistil, ze zobrazeni OPENGL neni zrovana kvalitni...
Odpovědět0 0
pavlik85
|
31.8.200614:59
No tak to je pravda, v opengl byla nvidia vždycky napřed, jenže stejně je většína her D3D a tam je jednoznačně rychlostí i obrazem lepší ati.
Odpovědět0 0
pavlik85
|
31.8.200615:08
Odpovědět0 0
pavlik85
|
31.8.200615:10
Jo, už mi to došlo, tagy nepiš, ty si to tam dopíše samo.
Odpovědět0 0
Akyra
|
5.9.200614:06
Zajimalo by me jak to je se zavislosti na procesoru. Kdo z nich ma lepsi vysledky na pomalem konpici...to si clovek nikde neprecte. Ja si spis myslim, ze na tom bude lepe Ati.
Odpovědět0 0
Akyra
|
29.8.200617:06
uf...
Odpovědět0 0
pavlik85
|
29.8.200617:20
???
Odpovědět0 0
Akyra
|
28.8.200613:59
Spis je to vsechno takovy obchodni marketing. Ja mam Radeon 9600 a ve Fable nebo poslednim NFS zapnu HDR taky. Mozna to neni hardwarove podporovany, ale facha to. Jestli je nejaka hra kde nejde nastavit HDR a FSAA dohromady, tak ma NVidia proste problem. Spousta lidi si precte, ze jejich grafarna nejede na max. nastaveni a potom si koupi konkurecni kartu. Uz je proste nebude zajimat, ze jsou spis na vine programatori, jelikoz nejsou schopni nasvitit scenu na hardware, ktery se prodava..A vubec 1600x1200 FSAA nema vubec cenu...je to subjektivni, ale me rozmazani obrazu docela vadi..radeji ostry obraz s miniaturnima kostickama ktery stejne na svem plochaci nevidim..Ten samej nazor mam i na HDR nebo Bloom...efekt spise komercni..odlesk na plesce clovicka me spis otravuje...vypaluje me jeste vic oci, nez me doposud monitor pri hrach vypaloval. Beru, kdyz se podivam do slunce...a to me oslepi..nebo nektere odlesky od svetla...ale vseho s mirou...to co predvadi Fable nebo Oblivion je dost nerealisticky...proste jenom presvicena scena. Vic me zajima...jak jsou detailni textury a modely. Tedkon to mozna prehanim, ale presto vyvoj HDR v poslednich titulech se me vubec nelibi...misto realismu sazi na efekt. Jinak v Lost Cost HDR i FSAA funguje na G6 a vyssi...v tom maj pravdu. A na zaver jeste prileju trosku oleje do bitky mezi Ati a Nvidi. Nvidi nikdy nevyrobyla cip bez nejaky musek...vzdycky proste neco nefacha 100percetne..nikdy nezapomenu na problemy s GF2..(dodnes me stve, ze ovladace nepodporuji nastaveni svetlosti a barvy obrazu pod OpenGL a DX, podporuji jen pro 2D ve win)..zlate 3DFX a nadruhou stranu ATI nikdy vykonem na Nvidi nestacilo...tak to bylo a bude.:)...(hmm ale R9700pro byl ve sve dobe fajnove rychlej)..(Nvidie ma skvele graficke programky pro sve grafarny)..Asi poridim Super SLI..V jednom AGP Nvidi a v druhem ATI..jeste sehnat desku s dvema AGP..rozbocovac kabelu a soft na prepinani mezi grafarnama..:)..uff
Odpovědět0 0
pavlik85
|
28.8.200614:27
No takhle, na 9600 HDR udělat jde, ael je to o dost komplikoavnější, na novějších kartách to je o hodně jednodušší.
Antialiasing rozhodně neznamená rozmazání, to dělaly prastarý karty. Na LCD to bez něj vypadá docela vošklivě.
Bloom se mi taky nelíbí, ale zdá se mi, že nevíš co to to HDR vlastně je. Je to počítáný barev s vyšší přesností než stadartních 3x8bitů. To, jestli to autoři dokážou využít k vyšší realističnosti je už jiná věc. Zatim to využívají hlavně na takový věci jako je bloom. (ale HDR samozřejmě může bejt i bez něj)
No tak do doby, dokukd nvidia neudělala geforce 6 byla ati rychlejší a X1900 je pokud vim pořád rychlejší než nejrychlejší GeForce7
Odpovědět0 0
Ladis.
|
28.8.200618:08
Kde berete, ze je HDR na starsich kartach komplikovanejsi? Dyt jde jen o pripsani komprese barvy na konec kazdeho Pixel Shader programu (napr. "out = value / (0.001 + value)" pro kazdy barevny kanal) a pri zpracovani vysledneho obrazu zas pripsat dekompresi barvy (protoze stare grafiky neumi textury s plnohodnotnymi 32bit floaty na kanal). A btw HDR je o korekce vysledne svetlosti sceny tak, aby napr. pri pohledu do slunicka se obraz ztmavil (tmave barvy pujdou do cerne, presvicene z bile ("vypaleny" obraz) do normalnich barev) nebo pri vstoupeni do tmave mistnosti se naopak zesvetlil (vytahnou se detaily z puvodne cernych mist). A jeste bych dodal, ze bloom efekt ("rozpiti" hodne svetlych pixelu do sveho okoli) prakticky nesouvisi s HDR.
Odpovědět0 0
Akyra
|
29.8.200614:46
Ok.HDR je detailnejsi nasviceni. Jenomze tvurci her z toho delaji opravdu tak trochu bloom efekt...jelikoz to hrace posadi do zidle. Muze rici kamosovi...koukni jak se to narame leskne..Snad bude Alan od Remedy konecne trochu zajimavej...Nemam rad Nvidi..ale R1900 neni nejrychlejsi....a nejde jenom o to. Nvidi ma proste celkove naskok. Jinak nejvice Hhz ma S27?..nebo..?..:)...jen je pomala...ale kdyby tam narvala trebas 100rendru..:)
Odpovědět0 0
pavlik85
|
29.8.200615:02
Odpovědět0 0
Martx
|
22.10.200514:45
Diky za to, ze mohu vyjadrit svuj nazor na problematiku a uroven publikujicich znalcu. Na potrefene huse games.tiscali.cz mi HW prispevky obvykle mazi (cappy, jd), jestlize nejsou aspon neutralni ci oslavne k autorovi newsky. Ohledne her je to spickovy referencni web, ale jejich hw cast je nevyrovnana. A to je velmi mirne receno:)
Vim, Jaydee, rychlik svisti dal...proc brzdit kvuli par mrmlajicim nadrazakum v poslednim vagonu, vzdyt je muzeme deletnout. Certa staryho, ze to jsou praktici, piseme prece poutave a zkratkovite pro teenagery a formujeme jejich pohled na HW;)
Odpovědět0 0
Si nemaj co vycitat, byl tu i clanak kdy Nvidia hanela CF vs rozliseni a ted ATI hani NVIDII pres PS30. Ja myslim , ze to je v poradku. Je sice pravda ze se to kazdemu libit nemusi. Ale neni to otazka pro redaktora ale pro ATI/NVIDIA. Pravdepodobne nekdo kdo si pude koupit kartu na prodejnu a zacne hazet nesmysle nikdo ho nebude povazovat za specialistu. Krom toho kazda informace se hodi. A rozumnej clovek si to prebere sam.
Odpovědět0 0
Asi tak nejako...
Ja sa na tom smejem do popuku, ROTFL doslovne... Sú fakt ako malé deti. Ale veď tí ľudia z PR sú predsa na to, tam vyslovene musia byť samí nadržaní úchyláci, ktorí si raz za čas musia urobiť orgie a takto sa vyblázniť! Tí musia doslova čakať na to, kým dostanú povolenie na "útok", kým budú mať muníciu a kým dostanú zbrane! Do vydania Radeonu X1000 to však urobiť nemohli, lebo ešte nemali "zbrane", aj keď "muníciu" - čiže informácie o tom, že to tak je, mali už veľmi, veľmi dlho. Myslím, že už od raných štádií návrhu. A tak im stačilo pripraviť prezentáciu... a čakať...
Ale to patrí "k tomu" - nech nikto nezostane na pochybách, že "ten 2." nemá invenčných ľudí v PR a že nemajú rovnako hrošiu kožu!
Odpovědět0 0
gogo@gomail.com
|
22.10.20057:48
Takový článek si přečte hafo lidí, kteří houby vědí o co jde. Pak přijdou na prodejnu a začnou házet nesmysly a tvářit se jako specialisti. Že v reálu je pravděpododnost výskytu tohoto fenoménu mizivá, to ho nezajímá - zajímavá obchodní politika :-(
Odpovědět0 0
Shaquille
|
21.10.200522:04
Odpovědět0 0
No to bych rád věděl, jak mohli testovat na nVidii HDR s AA, když to GeForce 6/7 nepodporují :) Teď si sice nejsem jistý, jestli by to fungovalo se SuperSamplingem, ale i kdyby náhodou ano, tak by byl dopad na výkon pořádně velký. Takže mi ten test přijde trochu mimo.
Edit: Tak jsem mluvil s pár lidmi a HDR jde realizovat prakticky na každém hardwaru s podporou DirectX 9.0 a je jen na programátorech, jaký způsob implementace zvolí. Proto se neobjevily žádné hry s HDR pro Radeon 9700 a nyní byl problém s MSAA a HDR na GeForce 6/7. Realizovat to ale prý jde.
Odpovědět0 0
xR->
|
22.10.200513:16
Nevim, proc by to jako nemelo jit. To zalezi ciste na aplikaci, jakym zpusobem implementuje HDR. To neni nejaka funkce GPU, ktera by se zapla, nebo vypla. HDR jde udelat mnoha ruznymi zpusoby. GF nepodporuje MSAA pri zapisu do FP frame-bufferu, ale to neznamena, ze to je jediny zpusob, jak dosahnout HDR.
Odpovědět0 0
Martx
|
21.10.200518:34
Vnimani posunute nemas urcite, spise na ceskem internetu chybi jista vyvazenost zprav hlavne z grafickeho sveta jako se to deje zde. Takovy games.tiscali.cz je znamy proflaklym stranenim nVidi, a takovou zpravu si tam neprectu jistojiste:)))
Pokud pisete informace, podporene testovanim, pak by s tim nikdo nezaujaty nemel mit problem.
Ackoli jsou prispevky zmineneho cloveka nekdy fundovane, ma on pokriveny pohled, ne ty !!!
Odpovědět0 0
herko
|
21.10.200521:21
Odpovědět0 0
Martx
|
21.10.200522:35
Skvele, sice to uverejnili, ale opet jednostranne a jaksi na urovni Blesku. Cappy se zase ukazal. Dalsi duvod necist jeho podjate newsky:)
Odpovědět0 0
Martx
|
21.10.200522:44
Staci ti, ty herko, titulek "objektivniho" clanku na games.tiscali.cz?
Kompatibilita SM 3.0: neprošla NVIDIA, ani ATI...
Precti si clanek od Zdenka a pochopis.
Odpovědět0 0
MrCPU
|
22.10.200511:12
Na tiscali je ten článek objektivní a dokáží se zamyslet nad tím, že Ati i nVidia dělají stejné chybky. Ale hlavně není komplet obšlahlý včetně nadpisu z Inquireru!!! Fuj.
Odpovědět0 0
Na Tiscali ten článek obšlehlý je, jen je upraven nadpis, a to navíc nepravdivě. Autor je "cappy", který mnohokrát dokázal, že grafickým kartám nerozumí, a tady vyvozuje závěry, aniž by o tématu něco věděl. Doporučuji si pročíst několik technologických témat na fóru
www.beyond3d.com, kam píšou největší odborníci co se týče programování v shaderech. Já se snažím tyto informace zhustit do jednoho článku, který není jen překladem zdroje, a kvůli tomu jsem nařčen z neobjektivity. Možná to nebude až tak chyba na mojí straně, nemyslíte?
Odpovědět0 0
Objektivita mi na Vasich clankoch nechyba. Skor tie komentare citatelov su zbytocne vasnive a zda sa mi, ze casto (mozno aj nechtiac) zaujate. Clanky su urcite prinosne.
Odpovědět0 0
herko
|
24.10.200522:16
Link ma oznamovaci charakter, tak neviem o com "tocis", sam mam ATI.
Odpovědět0 0
Herkis
|
21.10.200511:23
PS u nVidie jsou v pořádku, problém je v tom, že nVidie vybírá pro filtrování vzorky z trochu jiných mipmap než referenční rasterizer. Výsledný obraz pak nesplňuje MS požadovanou 85% identitu. Microsoft proti tomu nic nemá, jinak by ovladače nedostaly certifikaci WHQL.
Takže nedělejte z komára velblouda, jako to dělá L'Inq.
Odpovědět0 0
john.don
|
21.10.200511:44
Hele ale zase je sranda :))
LoL .. představ si, že je někdo, kdo tomu uvěří a zahodí slušnou kartu od Nvidia :)))
Představ si, jak bude nasranej, až mu to za pár měsíců doteče :))
Odpovědět0 0
Herkis
|
21.10.200512:46
Zase jsem to pos... Měl jsem si nejdříve dát inzerát, že levně vykoupím karty GF6/7, protože nevyhovují SM 3.0.
Odpovědět0 0
john.don
|
21.10.200513:23
LoL po 300,- za 7800GT :)))
Odpovědět0 0
dam 120 kto da menej:D
ale nie je na tom pravda ale ak niekto propaguje svoje vyrobky na zaklade toho ze ma PS3.0 a ono ho to vlastne nema tak je to trosku nefer.
Tak ci tak mne je to jedno hlavne nech je dobra hratelnost:D
Odpovědět0 0
teda nie ze nema ale v danom teste nepodporuje PS3.0
a to by fakt aj mna zaujimalo preco neurobili testy na hrach alebo nevyskusali aj ine testy.
Kazdopadne ja by som 7800GTX ale ani x1800XT nevyhodil:D
Odpovědět0 0
Ladik8
|
15.6.200622:18
Fakt a to by jsi jí prodal za 300,- Kč, tak to bych si jí koupil, že bych prodal svojí GeForce FX5200 se 128 MB DDR-RAMky, a 128-Bit sběrnicí, s procesorem Grafické karty GeForce FX na frekvenci 250 MHz, a DDR-RAMkou na frekvenci 333 MHz, za 600,- Kč a koupil bych si GeForce 7800GT za 300,- kč, to by bylo dobré, ale musela by ta karta být do sběrnice AGP, protože sběrnici PCI-E, nemám, no!
Odpovědět0 0
Vasek2
|
23.10.200510:05
WHQL s tim nema nic spolecneho. WHQL je pouze certifikace, ze ovladace jsou relativne stabilni a nezpusobuji ve Windows problemy.
Jinak MS se praktiky nV nelibi. Uz pred nejakou dobou poslal nVidii oficialni stiznost, protoze podobne upravy muzou mit docela fatalni nasledky v pripravovanych Windows Vista, ktere predpokladaji, ze implementace ma minimum chyb a obraz je na vsech kartach stejny. Jinak to ze Vista vyzaduje super vykonou grafickou kartu je fama, protoze Viste spis potrebuje pritomnost jistych instrukci nez vykon.
Odpovědět0 0
Ladis.
|
23.10.200515:29
jj je to fama, vista potrebuje grafickou kartu s PS 2.0 (VS 2.0 se da softwarove dobre emulovat), ale nepotrebuje zadny extra vykon (koneckoncu se vykresluje jen plocha windows, zadny AA, AF, HDR apod. nejsou potreba), proto nova generace sdilenych grafik ma posporu SM 2.0 a jejich vykon cca jako GF 4 MX na vistu bude stacit v poho
Odpovědět0 0
Herkis
|
24.10.200513:05
WHQL má s tím společné to, že v rámci certifikace se zjistí, zda je HW a SW (GK+ovladače) DirectX(TM)něco compliant, to si pak výrobce může napsat na krabici od karty.
Jinak The Inq. se k tomu znovu vyjádřil - [odkaz, pro zobrazení se přihlaste] .
Odpovědět0 0
MrCPU
|
21.10.200510:12
Tohle snad patří do bleskovek. Co tohle dělá u normálních článků? S pompézním nadpisem poškozující výrobce, obšlehnuto z Inquireru a navíc poukazující, že ATi taky má svoje mezery. Kde je sakra nějaká objektivita???? Tohle je úpadek.
Odpovědět0 0
"Co tohle dělá u normálních článku?" Vždyť je to normální článek, to téma mi přišlo poměrně zajímavé, abych ho rozebral.
"s pompézním nadpisem poškozujícím výrobce" - nadpis konstatuje obsah článku a nepřijde mi ani trochu pompézní
"obšlehnuto z Inquireru" - ach pardon, příště si těch osm 36-hodinových testů projedu sám, abych došel ke stejnému výsledku
"kde je sakra nějaká objektivita?" - nevidím na tom nic neobjektivního. Na začátku máte, co tvrdí ATi, co tvrdí nVidia. Dále je tam důkaz, že nVidia má mezery v PS3.0. A pokud za objektivitu považujete nezvýhodňování jedné či druhé strany, tak jasně píšu, že ATi také není žádný svatoušek (kampaň proti nVidii, chybí podpora vertex texturingu).
Odpovědět0 0
john.don
|
21.10.200511:40
Jééé já nekoukal na autora :))
Článek je fajn, ale vážně poněkud moc straší lidi :))
Mohl jsi na konec dát větu:
Čím to je že všechny hry na obou VGA jdou?
Ono to asi nebude tak horké.
Stejně tak jako nebyl horký ten slide od Nvidia ohledně ATI :))
Je to prostě taková bulvární zpráva :))
Neobjektivní. Prostě dělání z komára velblouda.
Ale ono je asi potřeba aby to mezi Nvidiakáma Atinákama vřelo :)))
Mezi náma. Nvidia a ATI dělají úplně stejné karty.
Nvidia je víc optimalizuje pro hry, ale věci dodělává aý když jsou potřeba.
Je jedno jestli si kdo koupí kartu od Nvidia nebo od ATI.
Stejně z nich bude za 3 roky šrot dobrej leda tak na kancl.
Odpovědět0 0
Já se omlouvám za "strašení lidí", už mám trochu posunuté vnímání a musím si uvědomovat, že píšu i pro laiky. Takže tu poznámku na konec článku dám, protože takhle by to opravdu pro někoho, kdo neví, o co jde, mohlo být zavádějící.
Odpovědět0 0
john.don
|
21.10.200513:30
Omlouvat se nemáš za co :)
Ale tu větu nebo nějakou jinou bych tam dal :))
Odpovědět0 0
Miko
|
21.10.200513:46
řekl bych, že ono "strašení" bylo právě díky rozebrání (jenž u bleskovek na jiných serverech chybí) umístěno do patřičných mezí. Za sebe děkuji.
Odpovědět0 0
dd@dd.cz
|
21.10.200510:48
Hmmm, ja tam zadne ukazani problemu ATI nevidim - to mi prave chybi - meli udelat stejne testy i pro Ati karty - PS 3.0 samo jen pro nejakou tu X1800, ale PS 2.0 i pro strarsi ATI treba nejakou X800.
Taky tam vhybi to nejake vyjadreni, zda se ty chybejici fukce v praxi pouzivaji nebo ne (jako treba vrhani stinu ve specifikaci CSS2, ktere nikdo nepouzival, neimplementoval a tak to a dal;sich verzi CSS zmizelo)
Odpovědět0 0
xR->
|
21.10.200511:20
S nejvetsi pravdepodobnosti se jedna jen o mensi presnost nektere operace nebo tak neco. Jako treba ze misto presnosti na 15 desetinnych mist je presna jen na 14.
Odpovědět0 0
xR->
|
21.10.20058:34
Mne spis znepokojuje ta nepodpora texturingu ve vertex shaderech ATi. Tady se nejedna ani tak o displacement-mapping, jak je uvedeno v clanku,
ale o to, ze proste existuje nejaka instrukce TEX, ktera by mela nacist texturu a to bez ohledu na vyrobce GPU. Takze jestli to nefunguje, tak je to jasne
poruseni kompatibility.
Jinak jsem zaslechl neco o tom, ze to ATi salamounsky vyresila tak, ze to jakoby podporovano je, ale seznam podporovanych texturovych formatu je prazdny :(.
A kdyz jsme uz u te nove ATiny, tak je tu jeste jeden zasadni problem - texturovaci jednotky NEPODPORUJI FILTRACI floating-point (HDR)textur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpovědět0 0
Ladis.
|
21.10.200514:12
Dobre, tak mi reknete jine vyuziti instrukce TEX ve VS nez je displacement mapping, ktery pres R2VB udelate rychleji a kvalitneji (filtering). Docela by me to zajimalo :)
Odpovědět0 0
xR->
|
21.10.200514:59
Treba jako look-up do tabulky nejakych predpocitanych hodnot. Vyuziti je obrovske a vyuziva se to vsude a odjakziva (na CPU).
"pres R2VB udelate rychleji a kvalitneji (filtering)." - rychlost je tezke takhle urcit, ale filtering lze udelat primo v shaderu tim, ze nactu 4 hodnoty a ty si vyfiltruju sam (v pripade VS je ztrata vykonu zanedbatelna). A taky R2VB neni tak flexibilni, coz byl hlavni duvod, proc se displacement-mapping na starsich kartach neujal.
Odpovědět0 0
Ladis.
|
21.10.200517:20
Co jsem slysel, tak i na GF 7 je vyrazne rychlejsi displacement mapping pres R2VB nez pres TEX ve VS. Nezapomente, ze podpora textur ve VS na GF 6/7 neni moc propracovana/optimalizovana.
Odpovědět0 0
TEX ne-e!:
texldl (Vertex Shader)
--------------------------------------------------------------------------------
Sample a texture with a particular sampler. The particular mipmap level (LOD) being sampled has to be specified as the fourth component of the texture coordinate.
Syntax
texldl dst, src0, src1
Odpovědět0 0
xR->
|
21.10.200516:18
V OpenGL je to TEX :-).
Odpovědět0 0
killerzero
|
23.12.200516:58
Co je to za pitomost? Kdes přišel k tomu, že nepodporuje HDR filtraci?
Odpovědět0 0
haha
|
21.10.20057:40
Nepodporuje, ale je v něm rychlejší než ATIna....to mě stačí....jakýsi pochybný program DCT po večerech pařit nebudu :o)
Odpovědět0 0
john.don
|
21.10.20058:19
Čas od času se do specifikací dostanou kraviny které stejně nikdo plně nevyužívá.
Pak je pochopitelné, že se je autorům VGA nechce plně podporovat.
Rozdíl SIS (Xabre) a Nvidia.
Když nějakou funkci do ovladačů nedá SIS, je to obvykle konečná.
Když nějakou funkci do ovladačů nedá Nvidia, nevadí to.
A teď proč:
Nvidia si drží jméno. Stará se o něj.
Kdyby se objevila nějaká hra, která by skutečně danou funkci potřebovala a vyžadovala, nvidia by udělala nové verze ovladačů a tuto funkcionalitu by tam přidali.
Přirovnejme to ke psu.
Až bude nějaká hra potřebovat, aby si alík lízal koule, nvidia to svého geforcíka naučí. Že malý radeonek si je líže rovnou je věc jiná.
Ale myslím že se nemusíte bát, že by vám něco nešlo.
Obvykle jsou vynechány funkce které nejsou potřeba.
Byť u psů je lízání kulek důležitou součástí denní hygieny.
A nechápu autora tohoto článku že tady straší chudáky majitele Geforcíků :))
APP: vývojáři svoje hry testují jak na Raďákách, tak i Geforckách.
Nebojte se že by Vám něco nešlo. Důležité funkce jsou přítomné.
Odpovědět0 0
john.don
|
21.10.20058:23
App. zkoušeli jste F.E.A.R ? Quake 4? Doom3? HL2? FarCry 1:)) s patchem?
A nechodilo vám to na GF6600 a lepších kartách?
(jestli se to cukalo na nějakém obstarožním procáku je věc jiná.)
Ale určitě jste obraz měli.
Takže klídek :))
A jinak vynechávání funkcí je běžnou součástí praktik ATI.
Údajně některé funkce nepodporuje, pouze se v ovladačích tváří že je podporuje.
To je rozdíl od Nvidia, která si na nic nehraje.
Odpovědět0 0
hirosima
|
21.10.200510:22
Ohhh promluvil sam velky analitik! Ty a kdo koliv liny vubec nevis, jaky taktiky a praktiky provozuji ATI a NVIDIA.
PS toto me dostalo
"To je rozdíl od Nvidia, která si na nic nehraje." :))
Odpovědět0 0
rewolwer
|
21.10.200516:58
Mam 6600GT se 78.01 (dneska vecer se je chystam vymenit za 81.85) a hraju F.E.A.R., Quake 4, Doom 3 a HL2 jsem dohral. Vsechny tyto hry mi chodily/chodi bez sebemensiho problemu... jsem se svoji grafikou nadmiru spokojeny...
Odpovědět0 0
stratoss
|
22.10.200518:22
6600GT heh tak to FEAR asi vypada dost uboze tahle grafika je jaksi OUT :)
Odpovědět0 0
bezerker
|
17.11.200512:07
než začneš hodnotit, tak si to nejdřív zahraj. Mám taky 6600GT a hra jede fakt fpoho na na vzsoký detaily (bez AA a FSAA nebo co to je) a v roz. 1024/768.
Odpovědět0 0
Slepy Kamenozrout
|
18.1.200622:12
Tak to jses pekne vedle. Mam take 6600 a fpoho na 1152*864. Dobre, neni tam zapnuty AA a mam nastavenou stredni kvalitu textur a vseho, ale na hratelnosti se to nijak neodrazi. Vypada to pekne a nehodlam koukat na pixely s mikroskopem a porovnavat jestli ten obraz je idealni ci nikoliv.
Odpovědět0 0
mixal
|
28.10.200519:31
mam msi 7800gtx s najnovsim forceware 81.85
doom 3, fear mi idu na 1600*1200 16x aa bez jedineho trhnutia, fps nemeram ale urcite to bude viac ako 30. co sa tyka farcry, od kedy som nainstaloval FW81.85 grafika vyzera hrozne, niektore textury mi nevykresluje, ine (napriklad rastliny vo vode) sa zdaju "zdvojene". proste uz to nieje pekna podivana.
btw, myslim si, ze doom3 sa grafikou na fear nechyta.
moja zostava
p4 660 3.6
7800gtx
300gb hdd
Odpovědět0 0
Ladik3
|
15.6.200622:10
No, i když na takové GeForce 1 s DDR pamětmi, a 3 GHz, procesoru by už občas něco nemuselo, jít!
Odpovědět0 0