Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
22.8.2018, Jan Vítek, aktualita
NVIDIA prezentovala výkon nových GeForce RTX 2000 čistě jen ve spojení s ray tracingem, i když informace to byly chabé. Na ray tracing se zaměříme i nyní. Jaký výkon lze očekávat ve hrách, které toto vykreslování obrazu budou podporovat?
Cemada (1223) | 22.8.201816:35
Bych to spíše viděl tak, že ray tracing se nebude starat o nasvětlení celé scény v celé hře, ale jen částí. Něco jako TressFX, které bylo použito jen u Lary či HairWorks u Geralta.
Odpovědět0  0
wrah666 (6205) | 22.8.201819:42
Pokud jsem správně pochopil výklad Jensena Huanga tak to má do ­"brute force­" ray tracingu, jaký užívá render třeba blenderu či podobných programů, velmi daleko. Konkrétně zmiňoval, že i s překročením Moorova zákona bude něco takového možné možná za 10 let.
A­) nepočítá to věechny světelné paprsky. Nějak to objede paprsky ­(snad­) větší objekty, složené z tuny polygonů a pak to nepočítá jejich vnitřek ­(kuday světlo neprojde, tudíž e ušetří miliony ­"paprsků­".
B­) na tensor jádrech běží umělá inteligence, která předtím hru ­"miliony let­" hrála a superpočítači a učila se, na jakých površích a místech má smysl tu trochu výpočetního výkonu, kterou má k dispozici použít, aby to mělo největší poměr výkon­/efekt.
C­) a co neřekl, mám dojem, že ani jedno ze zmíněného není stoprocentě bezchybné!

PS: pokud jsem to pochytil blbě, tak poprosím o opravu!
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.