Líbí se mi oba odkazované staré články. Docela mě překvapil závěr toho o Raytracingu:
"Ray tracing rozdělil hlavní výrobce na dva tábory, jeden (Nvidia) hlásá, že tato metoda renderování není vhodná pro nasazení v herním průmyslu a druhý naopak prohlašuje, že ray tracing je budoucností. Intel se snaží proniknout do herního průmyslu a nejen do něj svými projekty jako je Larrabee nebo prototypy 80-jádrových procesorů (Polaris)."
Nejvíce přínosné komentáře
"Ray tracing rozdělil hlavní výrobce na dva tábory, jeden (Nvidia) hlásá, že tato metoda renderování není vhodná pro nasazení v herním průmyslu a druhý naopak prohlašuje, že ray tracing je budoucností. Intel se snaží proniknout do herního průmyslu a nejen do něj svými projekty jako je Larrabee nebo prototypy 80-jádrových procesorů (Polaris)."
Z dnešního pohledu úsměvné.