Mám rozmazáno na externím monitoru píchnutém do NTB. NTB má samozřejmě jiné nativní rozlišení svého displeje, než má ten externí monitor.
Nemám rozmazáno na desktopu.
Je vidět, že vývojáři ne vše testovali.
Někdo tu zmiňoval, že se počasí aktualizuje jenom při kliknutí. Není to pravda, aktualizuje se samo, jen nevím v jakém intervalu. Za pracovní dobu minimálně čtyřikrát :-).
Nemám rozmazáno na desktopu.
Je vidět, že vývojáři ne vše testovali.
Někdo tu zmiňoval, že se počasí aktualizuje jenom při kliknutí. Není to pravda, aktualizuje se samo, jen nevím v jakém intervalu. Za pracovní dobu minimálně čtyřikrát :-).
Odpovědět0 0
Vzniklo to impulzivně jako nápad vyzkoušet, jestli to vůbec jde. Nikdo nečekal, že to přinese nějaká pozitiva.
Odpovědět2 0
Dovolím si podotknout, že uvedené chyby jsou primárně selháním vedení IT projektu a ne programátorů.
Odpovědět2 0
Je to typický dnešní marketing, fígl na který narážíte každý den. Nabídne to částku $10, nic addovat nemusíte. $10 přepíšete na $5, zaplatíte a máte přístup ne k 800 hrám, jak píše článek, ale k 1427 hrám. Asi to postupně přidávají.
Odpovědět0 0
Tak záleží na nastavení stupně reality. Pokud vypneš všechno, chová se to např. v FSX jak píšeš. Pokud všechno zapneš, letadla nepřežijí ani větší přetížení při klesání - musíš si hlídat vše jak v reálu. Předpokládám, že stejné to bude i v nové verzi. Měsíce čekám na přijetí do testovací komunity a zatím nic. A asi se ani nedočkám :-).
Odpovědět0 0
Líbí se mi oba odkazované staré články. Docela mě překvapil závěr toho o Raytracingu:
"Ray tracing rozdělil hlavní výrobce na dva tábory, jeden (Nvidia) hlásá, že tato metoda renderování není vhodná pro nasazení v herním průmyslu a druhý naopak prohlašuje, že ray tracing je budoucností. Intel se snaží proniknout do herního průmyslu a nejen do něj svými projekty jako je Larrabee nebo prototypy 80-jádrových procesorů (Polaris)."
Z dnešního pohledu úsměvné.
"Ray tracing rozdělil hlavní výrobce na dva tábory, jeden (Nvidia) hlásá, že tato metoda renderování není vhodná pro nasazení v herním průmyslu a druhý naopak prohlašuje, že ray tracing je budoucností. Intel se snaží proniknout do herního průmyslu a nejen do něj svými projekty jako je Larrabee nebo prototypy 80-jádrových procesorů (Polaris)."
Z dnešního pohledu úsměvné.
Odpovědět3 2
Ve zdroji se nepíše nic o délce testu. Nicméně lze v prolinku (http://valid.x86.fr/6jqd4r) zjistit časování 31-63-63-63-2 (tCAS-tRC-tRP-tRAS-tCR).
Odpovědět0 0