Google se stal světově nejcennější značkou
24.4.2007, Jan Vítek, aktualita
Dle průzkumníků trhu je dnešní nejcennější obchodní značkou Google. Tomu se s ohledem na vývoj firmy v posledních letech nemůžeme divit. Google je tak ceněn dvakrát více než IBM, třikrát více než Disney a dokonce pětkrát více než známé Yahoo....
Dle průzkumníků trhu je dnešní nejcennější obchodní značkou Google. Tomu se s ohledem na vývoj firmy v posledních letech nemůžeme divit. Google je tak ceněn dvakrát více než IBM, třikrát více než Disney a dokonce pětkrát více než známé Yahoo.
Značka Google zažila vpravdě raketový vzestup. Dnes je ceněna na 66,4 miliard USD, což je o 77 % více než v předchozím roce. Během dvanácti měsíců tak Google překonal jména jako Wal-Mart, Coca-Cola, Microsoft a General Electrics. Millward Brown's top 100 však nezaznamenal pouze Google na vzestupu. Polepšila si také Nokia o 19 %, HP o 27 %, Sony o 22 % a Apple dokonce o 55 %. Na druhou stranu, směrem dolů se podívaly značky Microsoft, IBM, Cisco, Intel, Dell, Yahoo a T-Mobile.
Zdroj: TG Daily
Značka Google zažila vpravdě raketový vzestup. Dnes je ceněna na 66,4 miliard USD, což je o 77 % více než v předchozím roce. Během dvanácti měsíců tak Google překonal jména jako Wal-Mart, Coca-Cola, Microsoft a General Electrics. Millward Brown's top 100 však nezaznamenal pouze Google na vzestupu. Polepšila si také Nokia o 19 %, HP o 27 %, Sony o 22 % a Apple dokonce o 55 %. Na druhou stranu, směrem dolů se podívaly značky Microsoft, IBM, Cisco, Intel, Dell, Yahoo a T-Mobile.
Zdroj: TG Daily